‎⁨استخر بادی کودک طرح زمین فوتبال اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
5,250,000
5,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک معرفی شده در این بخش را می توان یک مجموعه بازی همه چیز تمام دانست . استخر بادی کودک اینتکسی که درون آن می توان تمامی بازی های کودکانه از قبیل فوتبال ، والیبال و بیسبال را با طعم آب تنی چشید و روز های مفرحی را درون محیط شخصی خود برای کودکان مان رقم بزنیم . این استخر بادی با طراحی زمین بازی که به صورت مستطیلی تدارک دیده است در وسط زمین خود ستون های بادی را می بیند که قابلیت نصب توروالیبال را دارد و می توانید با کمک این استخر ، والیبال بازی کردن کودکانتان را در محیط آبی ببینید . علاوه بر آن در دو طرف این محصول یک عدد دروازه بادی وجود دارد که شرایط را برای بازی فوتبال پدیدار می کند و همچنین به همراه داشتن سه توپ بادی و یک چوب بادی بیسبال این مجموعه را به طور کلی به مجموعه ای که گفتیم تبدیل می کند . ابعاد این استخر بادی در قسمت توضیحات درج شده است که با توجه به عریض بودن بهتر است از آن در فضای بازی استفاده کنید و همچنین بدنه این استخر ساخته شده از جنس پی وی سی چرمی با قسمت کف دو لایه می باشد که سختی بالایی را در برابر بازی های کودکانه ایجاد می کند و آسیب پذیری را به حداقل می رساند . وزن این محصول به همراه تمام لوازم جانبی که به همراه خود دارد 6.8 کیلو گرم می باشد که در حالت جمع شده به راحتی درون بسته بندی کم حجم قرار می گیرد و قابل جا به جایی است . این استخر بادی کودک اینتکس علاوه بر لوازم ذکر شده دارای برچسب تعمیرات نیز می باشد که در مواقع بروز سوراخ در بدنه استخر به کار می آید و به راحتی می توانید محل آسیب دیدگی را ترمیم کنید و جدید ترین مجموعه بازی اینتکس است که در سال 2022 تولید شده است . این استخر با امکانات بسیار خوبی ساخته شده است که می تواند کودکان را بیش از پیش تشویق به بازی های پر هیجان کند . این نوع از استخر هایی که توسط شرکت اینتکس تولید شده است ، بسیار مناسب برای استفاده جمعی کودکان است . اگر شما دارای چند فرزند هستید ، استخر بادی کودک طرح زمین فوتبال اینتکس می تواند یک انتخاب فوق العاده برای شما باشد . برای اینکه استخر بادی کودک طرح زمین فوتبال اینتکس دارای یک زمین بزرگ است که کودکان می توانند در داخل آن دو ورزش توپی بسیار هیجان انگیز یعنی فوتبال و والیبال را انجام دهند . این طراحی به گونه ای است که تمامی شرایط برای بازی کردن فوتبال یا والیبال وجود دارد ، برای اینکه این استخر بادی به همراه خود دو دروازه بادی دارد و یک تور والیبال نیز دارد که برای بازی مناسب خواهد بود . 

همچنین کودکان می توانند از تور والیبال برای بازی کردن والیبال های خود استفاده کنند . همچنین برای هر بازی یک توپ بادی شبیه به توپ همان ورزش طراحی شده و در کنار محصول قرار داده شده است که کودکان نیز می توانند از آن به بهترین شکل ممکن و به نحو احسنت استفاده کنند . و اما نباید از بازی دیگر این استخر بادی غافل شوید . استخر بادی کودک طرح زمین فوتبال اینتکس به همراه خود یک توپ و چوب بیسبال دارد که آن ها نیز به صورت بادی طراحی شده اند و در کنار محصول قرار داده شده تا شما بتوانید برای تفریحات جالب و جذاب خود از آن استفاده کنید . ویژگی بسیار خوب بازی هایی که در این محصول قرار دارد این است که تمامی آن ها داخل استخر بوده و کودکان با جذابیت بیشتری این بازی ها را ادامه خواهند داد .

  • طول : 325  سانتی متر
  • عرض : 267 سانتی متر
  • ارتفاع : 102 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 470 لیتر
  • وزن : 6.8 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • ضخامت لایه های بدنه : 0.30 میلیمتر
  • مناسب انجام ورزش های فوتبال ، والیبال و بیسبال
  • دارای توپ بادی فوتبال ، والیبال و بیسبال
  • دارای تور بادی و دروازه های فوتبال بادی
  • دارای چوب بادی بازی بیسبال
  • دارای برچسب تعمیرات

استخر بادی کودک طرح زمین فوتبال اینتکس از سری استخرهای بادی کودک مدرن می باشد که با خرید آن می توانید در واقع با یک تیر چند نشان بزنید . این استخر بادی به صورت یک زمین بادی در نظر گرفته شده است که با توجه به لوازم جانبی بادی که درون بسته بندی خود دارد می توانید درون آن به بازی های هیجان انگیز والیبال ، بسکتبال و فوتبال برسید . این استخر دارای رنگ بندی های متنوع می باشد که در ساخت بدنه از رنگ های اغلب شاد استفاده شده است و می تواند در افزایش روحیات شاد کودکان اثر گذار باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم پس اگر شما هم قصد خرید استخر بادی اینتکس را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید .

با نگاهی به طراحی خلاقانه این استخر بادی می توانیم پی ببریم که امکان برگزاری چند بازی درون این استخر وجود دارد ، چیزی که دقیقا مورد نظر کودکان است و باعث می شود تا در روزهای هفته بازی های متنوع را درون این مجموعه آبی انجام دهند و خاطرات فراموش نشدنی از دوران کودکی آن ها به جای بماند . این استخر بادی دارای وسایل بادی متنوع می باشد که با هر کدام از آن ها یک بازی را می توانید انجام دهید و امکان بازی گروهی نیز فراهم است . دروازه های بادی این مجموعه به رنگ سفید می باشد که دارای تور نیز هستند و با کارگزاری هر کدام از آن ها در یک سمت زمین امکان بازی فوتبال فراهم می شود . علاوه بر دروازه های بادی ، یک عدد توپ بادی نیز درون بسته بندی وجود دارد که در ابعاد کودکانه می باشد و با توجه به آن لوازمی برای بازی فوتبال آبی کم نخواهید داشت . در دو طرف این استخر بادی امکان قرارگیری ستون های بادی وجود دارد که این ستون ها در بخش میانی خود دارای تور هستند و نقش تور والیبال را ایفا می کنند و با توجه به همراه داشتن توپ والیبان درون بسته بندی علاوه بر بازی فوتبال ، امکان انجام بازی والیبال نیز مهیا می شود .

دو مورد دیگر اسباب بازی درون این مجموعه آبی را می توان توپ بادی بیسبال و چوب بیسبال که به صورت بادی طراحی شده است دانست . به این ترتیب این محموعه پر کاربرد بادی که کامل ترین مجموعه لوازم بادی را به همراه خود دارد به عنوان زمین والیبال ، فوتبال و بیسبال می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و تابستانی شاد را برای شما و خانواده تان فراهم کند . علاوه بر تمامی لوازم ذکر شده درون بسته بندی این استخر بادی یک عدد برچسب تعمیرات اینتکس نیز دیده می شود که در مواقع ضرور می تواند به کار شما بیاید و بدون دانش خاصی در صورت بروز آسیب در بدنه استخر ، اقدام به تعمیر آن نمایید . وزن این استخر به همراه تمامی لوازم جانبی که ذکر شد بالغ بر 6.8 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن به نسبت لوازمی که به همراه خود دارد است و می توانید آن را در مسافرت های خود استفاده کنید .

راه اندازی این محصول توسط دریچه هایی که در بخش های مختلف بدنه تعبیه شده است صورت می گیرد و قابلیت اتصال انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد . برای باد کردن این مجموعه بزرگ بادی مدت زمان پنج دقیقه ای را نیاز خواهید داشت . جنس بدنه اصلی این محصول از پی وی سی چرمی می باشد و در قسمت کف آن از پی وی سی دو لایه استفاده شده است تا کیفیت فوق العاده را در اختیار شما قرار دهد . برای خرید استخر بادی اینتکس کودک می توانید همین حالا سفارش خود را از طریق نمایندگی اینتکس تهران ثبت کرده و محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...