استخر بادی کودک مدل ماشین کوچولو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • ظرفیت آب: 770 لیتر
  • طول: 262 سانتي متر
  • عرض: 175 سانتي متر
2,790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک مدل ماشین کوچولو از انواع استخر های بادی مخصوص کودکان ساخت شرکت اینتکس است که با طراحی جالبی که دارد میتواند مورد توجه بسیاری از کودکان واقع شده و تا مدت ها آن ها را سرگرم خود کند. طرح ظاهری این محصول بر اساس انیمیشن محبوب ماشین ها طراحی و ساحته شده و کاملا بر اساس سلیقه ی کودکان شکل گرفته و طرح های کاراکتری های این انیمیشن در دور تا دو این محصول به چشم میخورد.از دیگر ویژگی های ظاهری این محصول میتوان به  قسمت رویه و لبه آن اشاره کرد که  قرمز رنگ می باشد اما بخش های داخلی به رنگ سفید می باشد.این استخر بادی از لایه های وینیل با ضخامت 0.33 میلی متر ساخته شده که برای این استخر بادی کودک مناسب بوده و می تواند فشار  مختلف وارد شده استخر را به سادگی تحمل کند و همچنین برای داشتن بدنه ای محکم از جنس PVC در ساختار استخر استفاده شده. 

این استخر بادی را می توان یکی از فانتزی ترین استخرهای سال جدید میلادی دانست که با طراحی بسیار زیبا به بازار عرضه شده است . رنگبندی شاد و طراحی کودک پسند این استخر باعث شده تا به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند و از نظر کیفیت نیز عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشته است . دیواره های این استخر بادی به صورت طبقه ای ساخته شده است و دارای دو لایه بر روی هم می باشد که از این رو استحکام بالاتری را برای محصول به همراه آورده است و فشار را به خوبی کنترل می کند . با توجه به تست ها و بازخورد های صورت گرفته پس از چند ماه فروش این محصول می توان گفت که به دلیل کیفیت ساخت فوق العاده ، در صورت استفاده استاندارد می توانید از آن در مدت زمان طولانی بدون مشکل استفاده کنید .

این استخر بادی دارای ابعادی بزرگ می باشد که به راحتی سه الی چهار کودک را درون خود جای می دهد و همچنین با توجه به عمق آب 56 سانتی متری که دارد ، محیطی بسیار امن را برای آب تنی کودکان بالای سه سال فراهم آورده است . علاوه بر استخر آب از این محصول می توانید به عنوان استخر توپ نیز در محیط های خانگی خود استفاده کنید . جنس بدنه این محصول از پی وی سی طرح چرم دو لایه با ضخامت لایه ای 0.33 میلی متری می باشد که فشار را به خوبی مهار کرده و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارد . به همراه این استخر بادی فقط یک برچسب تعمیرات وجود دارد و به همانند سایر استخرهای بادی بازار باید پمپ باد مورد نیاز خود را به صورت جداگانه تهیه کنید . میزان آبی که برای پر کردن این استخر نیاز خواهید داشت بالغ بر 770 لیتر می باشد و یک دریچه تخلیه با قابلیت اتصال به شیلنگ در بخش پایینی بدنه تعبیه شده است .

استخر بادی کودک مدل ماشین کوچولو

استخر بادی کودک مدل ماشین کوچولو

در طراحی لوازم بادی مخصوص کودکان، استفاده از شخصیت های انیمیشنی جذاب بسیار رواج پیدا کرده است. دلیل این امر هم توجه زیاد کودکان به شخصیت های انیمیشینی مورد علاقه شان می باشد. اولین نکته ای که در خرید استخر بادی مورد توجه قرار می گیرد، ظاهر استخر بادی می باشد. زیرا باید در نگاه اول توجه کودک را جلب کرده و کودک شگفت زده شود. سپس جنس و کیفیت استخر بادی مورد توجه می باشد. استخر بادی کودک مدل ماشین کوچولو استخری مناسب برای استفاده پسران بوده که با بهره گیری از شخصیت های انیمیشنی، و هم چنین کیفیت بسیار بالا، توانسته به فروش بسیار بالایی برسد. 


استخری با طراحی کم جا

این استخر بادی به صورت مستطیلی تولید شده است. در طراحی آن کمی انحنا به بخش های کناری استخر بادی اضافه شده است که زیبایی بیشتری به استخر بادی می بخشد. کفی استخر بادی به صورت طبی می باشد که انعطاف بالایی داشته و در برابر فشار های وارد شده ناشی از بازی کردن کودکان، استحکام قابل قبولی دارد. استخر بادی دارای دیواره هایی بسیار پهن می باشد. این دیواره از دو لایه مجزا تشکیل شده است که بر روی یکدیگر به صورت بسیار قوی قرار گرفته اند و هیچ گونه گسستگی بین لایه های دیواره وجود ندارد. این دو لایه بادی دارای دریچه های باد مجزا می باشند.

پهن بودن دیواره مزایای بسیاری دارد که از جمله آن ها می توان به بیشتر بودن انعطاف دیواره اشاره کرد. به گونه ای که در هنگام بازی با برخورد کودک با دیواره انعطاف نشان داده و کودک آسیب نمی بیند. هم چنین تمامی ضربه های وارد شده را دفع می کند. به علاوه کودک در هنگام بازی و استراحت می تواند به دیواره تکیه بدهد بدون اینکه استخر بادی واژگون شود. بر روی بدنه استخر بادی تصاویر انیمیشنی زیبای ماشین ها به چشم می خورد. لبه های دیواره استخر بادی نیز به رنگ قرمز است. بخش داخلی استخر بادی اعم از دیواره داخلی و کف استخر نیز به رنگ سفید می باشند. به دلیل طراحی ساده این استخر بادی، از این استخر بادی در فضاهای کوچک و محدود می توان استفاده نمود.


 

استخری مناسب تمام گروه های سنی 

استخر بادی طرح ماشین دارای طول 262 سانتی متر و عرض 175 سانتی متر و ارتفاع 56 سانتی متر می باشد. با توجه به این ابعاد این استخر بادی مناسب برای استفاده خردسالان در بازی های دسته جمعی، کودکان و حتی بزرگسالان است. تمامی گروه های سنی ذکر شده می توانند این استخر بادی را مورد استفاده قرار دهند. به دلیل استفاده رده سنی وسیعی از این استخر بادی، خرید این استخر بادی بسیار مقرون به صرفه بوده و شما تا سال ها نیازی به خرید استخر جدید نخواهید داشت. 


کیفیت ساخت 

استخر بادی طرح ماشین از وینیل با ضخامت بسیار بالا ساخته شده است. این جنس بدنه بسیار سبک می باشد که امکان جابه جایی و حمل ساده تر استخر بادی را به شما می دهد. هم چنین انعطاف بسیار بالایی داشته که تمامی ضربه های وارد شده را دفع می کند تا به بدنه آسیبی وارد نشود. کیفیت بالای بدنه این استخر بادی به شما این امکان را می دهد تا ساعت های طولانی از این استخر در مقابل نور آفتاب استفاده کنید بدون اینکه به بدنه استخر بادی آسیبی وارد شود. شما باید از کشیدن استخر بادی بر روی زمین خودداری کنید. هم چنین از قرار دادن استخر بادی در مجاورت آتش و اشیای داغ بپرهیزید. در این صورت استخر بادی دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد. در صورت آسیب دیدن بدنه استخر بادی می توانید با برچسب تعمیرات که در بسته بندی موجود می باشد اقدام به ترمیم بدنه نمایید. هم چنین اگر آسیب وارد شده به استخر زیاد بود، برای تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید. 


روش خرید

استخر بادی طرح ماشین را با قیمتی ارزان می توانید از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید. به این منظور به سایت اینتکس تهران مراجعه نموده و سفارش خود را ثبت کنید تا استخر بادی را درب منزل دریافت نمایید. 

نوع
مستطیلی
ظرفیت آب
770 لیتر
طول
262 سانتي متر
عرض
175 سانتي متر
ارتفاع
56 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
ضخامت لایه ها
0.33 میلی متر
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
ساخت شرکت اینتکس
ارگونومی ساخت دو طبقه ای
قابلیت استفاده برای بزرگسالان
دارای رنگبندی داخلی جذاب
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
اینتکس
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
کف بادی
ندارد
جنس کف
وینیل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...