استخر بادی کودک مدل کوسه

کد intex 57433

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 159 لیتر
  • طول: 229 سانتی متر
  • عرض: 226 سانتی متر
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مدل کوسه فروش استخر بادی و خرید استخر بادی اینتکس عرضه با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات بادی

استخر بادی کودک مدل کوسه، هدیه ای بی نظیر و شگفت انگیز برای کوچولو های عزیز، معمولا کودکان آب بازی و آبتنی را خیلی دوست دارند و برایشان لذت بخش و مفرح است، پس بیایید در تابستان امسال شادی و بازی را برایشان فراهم کنیم، در کمترین جا، حیاط منزل و ویلا، کنار ساحل به راحتی استخر بادی را باد کرده و با کودکتان بازی کنید. 

محصولی فوق العاده و جدید سال ۲۰۱۹ با کیفیت عالی و جنس مرغوب، ساخته شده از پی وی سی ضخیم به همراه کف باد شونده که در صورت پرش به کودک آسیبی وارد نمیشود، این استخر بادی سایبانی زیبا دارد و کودکان را در مقابل نور مستقیم خورشید و آفتاب سوختگی حفظ می کند. دارای طرح کارتونی جذاب به همراه دو چشم زیبای فانتزی در دو طرف طرح کوسه مانند این استخر بادی طراحی شده است. ترکیب رنگی خاکستری تیره و روشن ، زیبایی این کوسه بادی را چند برابر کرده است. 

استخر بادی کودک مدل کوسه 

استخر های بادی کودکان مانند این استخر بادی که شبیه به کوسه است ، قطع به یقین بیشتر از سایر استخر های بادی مورد توجه کودکان قرار خواهد گرفت . برای همین است که شرکت اینتکس مدل هایی را نیز به صورن عروسکی طراحی کرده است . به طور مثال شما در فروشگاه اینتکس می توانید مدل های دیگری را نیز پیدا کنید که شبیه به این استخر بادی بوده ولی طراحی شبیه به ماهی ، قورباغه ، نهنگ ، دلفین یا موارد اینچنینی دارد . دلیل آن هم گفته شد و شرکت اینتکس نیز کاملا این موضوع را می داند و برای همین مدل های خاص و زیبایی را تولید می کند . این استخر بادی تقریبا استخری کوچک است ، برخلاف بدنه بادی آن که بزرگ است ، خود استخر نسبت به بدنه از ابعاد کوچک تری برخوردار بوده و به همین دلیل برای استفاده کودکان سنین پایین نیز مناسب خواهد بود . زمانی که استخر را راه اندازی کنید ، طول آن 229 سانتی متر و عرض محصول 226 سانتی متر خواهد بود . 

که می توان گفت ابعاد بزرگی می باشد ، ولی خود استخر تقریبا کوچک تر است . ارتفاع استخر بادی نیز با در نظر گرفتن دم کوسه که بالا رفته است ، به 107 سانتی متر می رسد . اگر به طراحی این استخر بادی مدل کوسه توجه داشته باشید ، فواره های آبی را در قسمت دم کوسه مشاهده خواهید کرد . اینتکس در این بخش آبپاش قرار داده است تا شما بتوانید آن را راه اندازی کنید تا کودکان در هنگام بازی خیس و حتی خنک شوند . این استخر بادی پمپ باد ندارد ، ولی شما می توانید پمپ باد مد نظر خود را از فروشگاه اینتکس با قیمت ارزان و مناسب خریداری کنید . این استخر به دلیل بادی بودن محفظه بزرگی برای باد شدن دارد و برای همین استفاده از پمپ باد می تواند کمک بزرگی برای شما باشد . بسته بندی کوچک و قابل حمل محصول در کنار داشتن وزن 2.7 کیلوگرمی آن ، جابجایی و حمل را برای شما بسیار راحت تر و آسان تر خواهد نمود . 

استخر بادی کودک مدل کوسه

در سایت فروشگاهی اینتکس تهران تمامی محصولات بادی با تنوعی بسیار زیاد موجود می باشد. در این سایت می توان انواع محصولات بادی را با قیمتی ارزان تهیه کرد. استخر های بادی کودک نیز جزئی از محصولات این مجموعه بزرگ می باشند. به دلیل داشتن علاقه زیاد کودکان به بازی کردن در آب، این استخر های بادی از استقبال ویژه ای برخوردار هستند. استخر های بادی دارای تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ می باشند و انواع مختلفی دارند. استخر بادی کودک مدل کوسه یک نمونه از استخر های بادی با طراحی جذاب می باشد. این استخر بادی را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم.


ظاهری جالب و فانتزی

استخر بادی مدل کوسه دارای طراحی به فرم دایره می باشد. دیواره استخر بادی پهن و یک تکه ساخته شده است. این نوع طراحی دیواره دارای یک دریچه باد می باشد و به دلیل دارا بودن کم ترین میزان درز، از مقاومت بالایی برخوردار است. دیواره استخر بادی به رنگ طوسی بوده و به صورت کوسه طراحی شده است. در قسمت جلویی این دیواره دهان کوسه نقاشی شده است. بر روی آن نیز خال های طوسی تیره وجود دارد. بر روی بدنه چشم های بادی و فانتزی قرار گرفته است. در دو طرف استخر بادی باله های کوسه به صورت بادشو و سه بعدی تعبیه شده و قسمت دم کوسه نیز در انتهای استخر بادی به صورت بادشو به بدنه متصل می باشد. طراحی این استخر بادی در نهایت ظرافت انجام شده است و فوق العاده زیبا می باشد. این استخر بادی از کفی طبی بهره مند است. این کفی نیز بادشو می باشد و فوق العاده نرم و راحت است. به گونه ای که کودک می تواند مدت ها بازی کرده بدون اینکه احساس خستگی کند. 


کیفیت بدنه استخر بادی 

این استخر بادی دارای تمامی استانداردهای روز دنیا بوده و برای استفاده کودک دارای ایمنی بالایی می باشد. استخر های بادی کودک باید علاوه بر داشتن ظاهری جذاب و مورد پسند کودک، از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار باشند تا در هنگام بازی کردن دچار آسیب نشود. استخر بادی با طرح کوسه از بدنه ای با بالاترین کیفیت ساخته شده است. این بدنه دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار می باشد. هم چنین به گونه ای ساخته شده است که در برابر ضربه های وارد شده در هنگام بازی کردن کودک استحکام زیادی داشته باشد. این بدنه در مقابل آفتاب سوختگی و تغییر رنگ در برابر نور مستقیم خورشید مقاوم است و در صورت قرار گرفتن این استخر بادی در برابر نور مستقیم، به کیفیت استخر بادی آسیبی وارد نمی شود. برای داشتن طول عمر بالا لازم است نکات ساده نگه داری را رعایت بفرمایید که آن را در ادامه شرح می دهیم. شما باید استخر بادی را دور از آتش و اشیای داغ قرار دهید. زیرا بدنه استخر بادی قابلیت اشتعال دارد. برای جابه جایی استخر بادی پس از حمل باید آن را به طور کامل از روی زمین بلند کنید و محصول را بر روی زمین نکشید. مراقب کودک باشید تا اسباب بازی های تیز خود را به بدنه فرو نکند. در صورت وارد شدن آسیب جزئی به بدنه استخر بادی می توانید توسط برچسب تعمیرات که در بسته بندی موجود می باشد خودتان به تعمیر استخر بادی اقدام کنید. اگر آسیب زیادی به بدنه وارد شد می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران جهت تعمیرات تخصصی تماس بگیرید. 


پارامتر های استخر بادی 

این استخر بادی دارای ابعادی مناسب کودکان و خردسالان بالاتر از 3 سال می باشد. استخر بادی دارای طول 229 سانتی متر و عرض 226 سانتی متر بوده و ارتفاعی برابر با 107 سانتی متر دارد. این محصول قادر است 159 لیتر آب را در خود جای دهد. وزن استخر بادی کمتر از سه کیلوگرم می باشد. 


روش خرید 

استخر بادی کودک مدل کوسه در سایت فروشگاه اینتکس تهران با قیمتی ارزان موجود می باشد. با مراجعه به این سایت می توانید استخر بادی را سفارش داده و در زمانی کوتاه درب منزل تحویل بگیرید.

نوع
گرد
ظرفیت آب
159 لیتر
طول
229 سانتی متر
عرض
226 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
جنس رویه
PVC مات
ظاهر رویه
طرح دار
رده سنی
کودک
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
طراحی کوسه ای با آبشار سرخود
بسته بندی کوچک و قابل حمل
وزن: 2.7 کیلوگرم
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...