استخر بادی کودک پنجره دار

کد bestway 51132

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت: 565 کیلوگرم
  • طول: 168 سانتی متر
  • عرض: 168 سانتی متر
3,040,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی استخر بادی کودک از سری استخر های جدید شرکت بست وی می باشد که دارای پنجره می باشد و از شکل زیبایی برخوردار است

استخر بادی کودک پنجره دار یکی از استخر های جدید شرکت بست وی می باشد که پس از ورود به بازار های جهانی توانست به فروش بالا دست یابد . این استخر دارای بدنه بسیار مقاومی می باشد چرا که از جنس وینیل ساخته شده است و این جنس یکی از بهترین جنس ها برای ساخت استخر بادی می باشد . چرا که به خوبی می تواند وزن آب و افراد داخل آن را تحمل کند و در مجاورت با آب پوسیده نشده و خاصیت کشسانی خود را از دست ندهد . این استخر برای مصارف خانگی در نظر گرفته شده است و می توان به راحتی ان را در حیاط خانه راه اندازی و استفاده کرد . ابعاد این استخر بادی به نسبت دیگر استخر های سایز متوسط  بزرگ تر است و حجم آبی معادل 565 لیتر را می تواند درون خود جای دهد . این استخر ها را می توان در صورت بسته بندی به ابعاد بسیار جمع و بسته بندی کرد . همچنین به دلیل اینکه حجم ان بسیار سبک است به راحتی می توان آن را به هر جایی برد و از وجود آن بهره مند شد . این محصولات می توانند یکی از بهترین وسایل ها برای تفریحات آبی فرزندان شما باشند و چه بسا با خرید این استخر ها می توانید در روحیه ان ها تاثیر بسزایی داشته باشید . این استخر به لحاظ آرگونومی ساختی که دارد می تواند به خوبی محافظ کودکانی باشد که در سن پایین تری هستند چرا که می تواند به خوبی از خروج آن ها از استخر جلوگیری کند . تعداد پنجره هایی که در این استخر دیده می شود 4 عدد است ، یعنی در هر چهار طرف آن یک پنجره وجود دارد . شما می توانید این استخر بسیار زیبا و پر فروش را از طریق فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . 

استخر بادی کودک پنجره دار

این استخر بادی در واقع یک استخر مربعی شکل است که هر طرف آن را مشاهده کنید ، پنجره خواهید دید . این پنجره ها باز نیستند ، بلکه از رویه شفاف برای ساخت آن ها استفاده شده است ، به همین دلیل کودکان می توانند بیرون استخر و یا داخل استخر را از پنجره مشاهده کنند . در ضمن باید این نکته را یاداور شویم که شرکت بست وی به بهترین شکل ممکن این استخر بادی و پنجره های آن را طراحی کرده است . اگر به پنجره ها دقت داشته باشید ، متوجه خواهید شد که پنجره ها چه از سمت داخل و چه از سمت بیرونی دارای قوس و بر آمدگی می باشد ، این طراحی باعث می شود که دیدن داخل آب و درون آن بسیار ساده تر شود تا کودکان از مشاهده کردن داخل استخر و یا با رفتن به زیر آب ، بیرون استخر را به وضوح مشاهده کنند . 

در واقع برای ساخت این استخر بادی از یک جنس استفاده شده است ، ولی پی وی سی های استفاده شده از رنگ های نارنجی ، آبی و پی وی سی شفاف استفاده شده است . بنابراین تفاوتی در کیفیت و ضخامت لایه ها وجود ندارد . با توجه به مربعی بودن این استخر بادی ، طول و عرض آن به 168 سانتی متر می رسد ، همچنین ارتفاع استخر بادی 56 سانتی متر است که اگر آن را با سایر استخر های بادی مقایسه کنیم ، می توان گفت که این استخر عمق بالا و بسیار خوبی را دارد . برای همین کودکان در هنگام بازی لذت بیشتری را خواهند برد . وزن کلی استخر بادی در 3 کیلو 200 گرم می باشد که وزن بسیار سبکی بوده و از آن جایی بسته بندی استخر بادی نیز کوچک است ، حمل و نگهداری از آن کار بسیار ساده و آسانی خواهد بود . 


استخر بادی کودک پنجره دار 

استخر های بادی کودک باید علاوه بر داشتن طراحی جذاب و گیرا برای کودکان، از کیفیت مناسبی بهره مند باشند تا بتوانند رضایت خاطر والدین کودکان را جلب کرده و در برابر بازی های هیجان انگیز کودکان دچار آسیب نشوند. استخر های بادی که دارای این ویژگی ها باشند، مورد استقبال خریداران واقع شده و به فروش بالایی می رسند. یکی از استخر های بادی خاص با طراحی جذاب و مورد پسند کودکان، استخر بادی کودک پنجره دار می باشد که در ادامه سعی داریم مشخصات آن را به طور کامل بیان کنیم. 

طراحی جذاب و کم جا

این استخر بادی جزو استخر های بادی کم جا می باشد که برای استفاده در فضاهای محدود و آپارتمان ها مناسب به نظر می رسد. از این استخر بادی در هر محیطی می توان استفاده نمود. طراحی این استخر بادی به صورت مربعی است و دیواره ای یک تکه و ساده دارد. کفی این استخر بادی به صورت بادشو می باشد. این نوع کفی بسیار نرم و راحت است و برای استفاده طولانی مدت کودک مناسب می باشد. دیواره استخر بادی نیز از نوع یک تکه بوده و به صورت پهن ساخته شده است. این دیواره در هر وجه مربع به یک رنگ می باشد و دارای رنگ های متفاوت نارنجی و آبی است. در قسمت میانی هر یک از وجه های این استخر بادی، یک دریچه تعبیه شده است. یک قسمت بیضی شکل که به صورت بادشو و شفاف می باشد و همانند یک پنجره عمل می کند. وجود این پنجره های شفاف به بازی کودکان هیجان بیش تری داده و کودک با لذت بیش تری به بازی می پردازد. لبه دیواره استخر بادی نیز به رنگ سفید است. پهن بودن لبه دیواره باعث شده است تا کودک به راحتی بتواند به دیواره تکیه بدهد. هم چنین با برخورد کودک با دیواره استخر بادی، استخر تعادل خود را حفظ کرده و واژگون نمی شود. طراحی جذاب و ساده این استخر بادی مورد علاقه تمامی کودکان واقع شده و برای تمامی کودکان اعم از دختر و پسر مناسب به نظر می رسد. 

استخری بادی با طول عمر بالا

این محصول از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است و در تولید آن تمامی استانداردهای روز دنیا رعایت شده است. هم چنین تولید این استخر بادی توسط بهترین و جدیدترین دستگاه های روز دنیا می باشد. بدنه این استخر بادی از جنس وینیل بوده که بهترین نوع بدنه در طراحی استخر های بادی محسوب می شود. این جنس بدنه مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. هم چنین این نوع بدنه سبک می باشد و به راحتی می توان آن را حمل کرد و جابه جا نمود. این نوع بدنه در برابر ضربه های وارد شده ناشی از بازی کردن کودکان مقاومت نشان داده و ضربه های وارده را دفع می کند. با داشتن انعطاف زیاد، برای بازی کودکان ایده آل می باشد. این نوع بدنه در برابر نور مستقیم خورشید و دماهای مختلف آب نیز مقاوم است و دچار آسیب و تغییر رنگ نمی شود. دیواره استخر بادی نیز دارای رویه طرح چرم است که زیبایی و کیفیت استخر بادی را بالاتر می برد. در صورت وارد شدن آسیب به بدنه استخر بادی می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران برای تعمیرات تخصصی تماس بگیرید. 

پارامتر های ظاهری استخر بادی 

این استخر بادی دارای طول 168 سانتی متر و عرض 168 سانتی متر است. ارتفاع استخر بادی برابر با 56 سانتی متر می باشد. استخر بادی برای استفاده کودکان بالاتر از 3 سال مناسب بوده و کودک تا سنین نوجوانی می تواند به راحتی از آن استفاده کند. این استخر بادی وزنی در حدود سه کیلوگرم دارد که به سادگی می توان آن را حمل کرد. 

ثبت سفارش

برای خرید استخر بادی کودک پنجره دار می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و استخر بادی زیبا و جذاب را سفارش دهید. با ثبت سفارش خود می توانید این محصول را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. هم چنین برای مشاوره خرید استخر های بادی می توانید با شماره های این مرکز تماس بگیرید.

نوع
خانگی
ظرفیت
565 کیلوگرم
طول
168 سانتی متر
عرض
168 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
جنس رویه
وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری
وینیل طرح چرم و شفاف
جنس کف
وینیل دو لایه رنگی
وزن
3.2 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
دارای بدنه دو رنگ
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین بالای 3 سال
دارای 4 پنجره سرخود در دیواره ها
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...