استخر بادی کودک کارتونی گرد

کد bestway 91007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 140 لیتر
  • قطر: 122 سانتي متر
  • ارتفاع: 25 سانتي متر
1,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بست وی با قیمت ارزان کارتونی گرد محصولی زیبا و متفاوت برای استفاده کودکان با ویژگی های بسیار از تولیدات برند بست وی

استخر بادی کودک محصولی است که در سال های اخیر مورد استقبال زیادی از سمت خانواده ها مواجه شده است و برند های بسیاری این تولیدات را به بازار عرضه می کنند یکی از این محصولات جدید استخر بادی کودک کارتونی گرد می باشد که توسط برند نامدار بست وی تولید شده است و در شرکت اینتکس تهران به فروش می رسد و از ویژگی های بسیاری برخوردار است. جنس بدنه استخر بادی کودک کارتونی گرد از جنس ونیل ، جنس بخش کناری استخر از ونیل طرح دار و جنس کف استخر نیز از ونیل دولایه می باشد. این استخر بادی گرد دارای قطر 122 سانتی متری ،‌ ارتفاع 25 سانتی متری و ظرفیت 140 لیتری می باشد. ارگونومی ساخت سه طبقه ای این محصول کودک بادی باعث مقاومت بیشتر در این محصول شده و یکی از ویژگی های مهم آن به شمار می رود. 

این ترکیبی بی نظیر بدنه به خوبی می تواند در برابر فشار ، ضربه و همچنین نور خورشید مقاومت داشته باشد و به همین خاطر بهترین انتخاب برای افرادی می باشد که قصد استفاده از محصول در خارج از خانه را دارند . همچنین علاوه بر آن می توانید از استخر بادی فوق در محیط های داخل خانه به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید و در واقع با خرید استخر بادی اینتکس ، با یک تیر دو هدف خواهید زد . این استخر بادی دارای دیواره هایی طبقاتی می باشد که در ساختار آن به وضوح می توان دو لایه سه لایه بودن را مشاهده کرد که هر کدام از آن ها توسط دریچه های باد مجزا راه اندازی می شود . این دریچه ها قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد و با توجه به تست های صورت گرفته مدت زمان راه اندازی استخر سه دقیقه می باشد .

وزن این محصول بالغ بر یک کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به همین خاطر به راحتی می توانید آن را جمع کرده و در مسافرت ها به همراه خود داشته باشید . انعطاف پذیری بالای متریال ساختاری بدنه این محصول باعث شده تا حجم بسیار کمی نیز اشغال کند و توسط خود کودک نیز به راحتی قابل جا به جایی باشد . برای پر کردن فضای داخلی این استخر به میزان 140 لیتر آب نیاز است که چندان زیاد نیست و برای تامین آن با مشکلی رو به رو نخواهید شد . عمق آب این استخر برابر با 25 سانتی متر می باشد و برای استفاده کودکان بالای دو سال به خوبی استانداردسازی شده است و کاملا بی خطر است . اگر به دنبال یک استخر فانتزی با طراحی زیبا و کیفیت ساخت استاندارد هستید می توانید همین حالا این محصول را از نمایندگی فروش استخر بادی اینتکس تهران سفارش دهید .

استخر بادی کودک کارتونی گرد یک محصول زیبا برای تفریح آبی کودکان زیر شش سال بوده که توسط کمپانی یست وی طراحی و ساخته شده است . اگر قصد خرید این محصول را دارید ، هم اکنون به مطالعه این مقاله پرداخته تا از نکات مثبت و منفی آن با خبر شده و نسبت به خرید ان تصمیم گیری نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده و بر روی آن عکس های انیمیشن محبوب میکی موس طراحی و ساخته شده است که به همین دلیل جذابیت آن را برای فرزندان شما بیشتر خواهد کرد . این محصول به صورت سه لایه بادی حلقه ای طراحی و ساخته شده ، تا در حین ضربه وارد شدن به آن حالت انعطافی شکلی را به خود گرفته و صدمه کمتری را ببیند .

جنس بدنه : جنس بدنه این محصول از وینیل طرح دار بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد پس با خیالی اسوده این محصول را سفارش داده تا فرزند شما از آن استفاده نماید .

ابعاد و وزن : ابعاد ، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : قطر : 122 سانتی متر ، ارتفاع : 25 سانتی متر ، ظرفیت آب : 140 لیتر و در نهایت وزن آن 0.9 کیلو گرم بوده که بسیار سبک می باشد و به اسودگی می توانید ان را حتی در ایام مسافرت برای فرزند دلبند خود نیز حمل و یا جا به جا نمایید .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش : برای راه این محصول شما احتیاج به یک پمپ دستی و یا برقی دارید تا آن را درون محفظه این محصول قرار داده و در عرض سه الی چهار دقیقه محصول را باد و برای کودکتان راه اندازی نمایید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد بباید ذکر کرد که به هیچ وجه افراد بزرگسال بر روی این استخر بادی نروند ، همچنین حتما پس از اتمام استفاده از آن ، محصول را جمع کرده و در نهایت وسایل تیز را به آن نزدکی نکنید تا صدمه و یا آسیبی به این محصول وارد نشود . برای تعمیر استخر بادی کودک می توانید به آن یک برچسب تعمیرات زده و در صورت ترمیم دن قسمت آسیب دیده به نمایندگی اینتکس تهران ، آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

استخر بادی کودکی کارتونی گرد از محصولات زیبا و با کیفیت کمپانی محبوب و جهانی بست وی بوده که هم اکنون می توانید آن را از نمایندگی اینتکس تهران خریداری نمایید . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و بر روی این استخر تصویر انیمیشن محبوب میکی موس طراحی و ساخته شده و کودکان شما را اولین نگاه حذب خود خواهند کرد . جنس بدنه این استخر از وینیل طرح دار بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت ، کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
گرد
ظرفیت آب
140 لیتر
قطر
122 سانتي متر
ارتفاع
25 سانتي متر
جنس بدنه
وینیل
جنس بخش کناری
وینیل طرح دار
جنس کف
وینیل دو لایه
وزن
0.9 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
ساخت شرکت بست وی
ارگونومی ساخت سه طبقه ای
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین کودکان
استخر بادی کودک گرد طرح میکی موس
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
بست وی
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
کف بادی
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...