استخر بادی کودک گرد طرح ایموجی

Bestway 51122

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,770,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک گرد طرح ایموجی رنگی محصولی از شرکت بست وی می باشد که در دو سایز مختلف عرضه شده است و این سایز به عنوان بزرگ ترین سایز با قطر 196 سانتی متر می باشد . فضای داخلی این استخر به نوعی می باشد که به صورت همزمان می تواند مورد استفاده دو یا سه کودک قرار بگیرد و بهترین انتخاب برای استفاده در حیات خانه های شخصی و یا باغ و ویلا ها می باشد . رنگ زمینه دیواره های این استخر کودک سفید می باشد که بر روی آن در بخش بیرونی از ایموجی های رنگی استفاده شده است و جذابیت بالایی را برای استخر به وجود آورده است . این استخر ار طراحی دیواره های با کیفیت به صورت طبقه ای بهره می برد و برای باد کردن آن هر کدام از این لایه ها دارای دریچه های مجزا می باشند . اما بست وی برای بالاتر بردن کیفیت و همچنین طول عمر محصول در ساخت این استخر بادی از پی وی سی چرمی و در بخش کف از پی وی سی چرمی دو لایه استفاده کرده است که مقاومت بسیار بالایی را در هنگام بازی های کودکانه از خود نشان می دهد . این نوع بدنه در برابر نور خورشید نیز تا حدود زیادی مقاوم می باشد و برای استفاده از آن در فضای بسته و محیط های روباز محدودیتی نخواهید داشت . وزن استخر بادی بچگانه بالغ بر 4.4 کیلو گرم می باشد و ظرفیت آبی که درون آن جای می گیرد 700 لیتر است . خرید استخر بادی کودک بست وی با قیمت ارزان را در فروشگاه استخر بادی اینتکس تهران تجربه کنید . 

اگر به دنبال استخر بادی برای کودک خود هستید که از نظر دوام ، سطح بالایی داشته باشد ، استخر بادی کودک گرد طرح ایموجی گزینه ای فوق العاده برای شما خواهد بود . حتی اگر با چشم نیز به استخر بادی نگاهی بیاندازید ، متوجه خواهید شد که دیواره های استخر ضخیم و قطور هستند ، به طوریکه حتی به کودکان اجازه خواهد داد تا بتوانند در لبه استخر نشسته و بازی کنند . همچنین زمانی که در داخل استخر نشسته اند ، می توانند به استخر بادی تکیه داده و لحظه های خوشی را داشته باشند . این استخر قطر خوب و بزرگی دارد ، برای همین میتواند شرایط را برای کودکان محیا کند تا دوستان خود یا خواهر و برادر های خود را نیز به بازی دعوت کند . این قطر حتی شرایط را برای استفاده بزرگسالان نیز فراهم می کند تا بتوانند در داخل استخر نشسته و با کودکان بازی کنند . کودکان علاقه زیادی دارند که با پدر یا مادر خود آب تنی کنند . 

بنابراین اینچنین لذت بازی آن ها را چندین برابر کنید . در کنار این استخر بادی یک برچسب تعمیرات قرار دارد که از نام آن نیز مشخص است تا شما بتوانید با استفاده از آن ، آسیب دیدگی های بدنه استخر بادی را تعمیر کنید . گاها مشاهده می شود که استخر های بادی در صورت برخورد اجسام تیز و برنده با بدنه استخر آسیب می بینند و سوراخ می شوند ، به همین ترتیب شما می توانید با برچسب تعمیرات که مخصوص برای تعمیر کردن بدنه استخر های بادی می باشد ، آن را تعمیر نمایید . همچنین می توانید محصول را برای تعمیر کردن تحویل فروشگاه اینتکس بدهید . توجه داشته باشید که قسمت کف استخر بادی نیز قابل تعمیر است و در صورت آسیب دیدن این بخش نیز تعمیرات را می توانید به درستی انجام دهد .

  • قطر : 196 سانتی متر
  • ارتفاع : 53 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 700 لیتر
  • وزن : 4.4 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : Bestway 51122

استخر بادی کودک گرد طرح ایموجی یکی از استخرهای بادی فانتزی برند بست وی می باشد که رنگ اصلی بدنه آن سفید است . این طراحی با قرارگیری ایموجی های کارتونی در بدنه بیرونی به خوبی در جهت جلب توجه کودکان شما تاثیرگذاری ایفا می کند و می تواند موجب سرحالی آن ها در هنگام آب تنی شود . جنس بدنه این محصول از پی وی سی مقاوم در برابر ضربه می باشد که کیفیت ساخت بالای آن را به نمایش می گذارد . استخر فوق دارای طراحی بدنه مقاوم می باشد که در ادامه به آن می پردازیم ، پس اگر شما هم قصد خرید استخر بادی را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا قبل از خرید اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم .

ابتدا باید نگاهی به بدنه فانتزی این استخر بیاندازیم ؛ جایی که بدنه بیرونی دارای طرح های کارتونی با پس زمینه سفید می باشد و در بخش داخلی از رنگ یکدست سفید استفاده شده است و لبه های محصول دارای رنگ آبی نیز می باشد . یکی از مهمترین مزیت های این محصول را می توان طراحی حلقه ای بدنه دانست ، جایی که در ساخت دیواره ها از ساختار طبقه ای در سه حلقه استفاده شده است تا مهار حجم آب داخلی به همراه وزن افراد مصرف کننده را به حداکثر برساند . برخلاف بخش های اصلی دیواره ها که به صورت باد شونده می باشد در بخش کف از ساختار دو لایه اما غیر بادی استفاده شده است تا در جهت حفظ تعادل استخر به هنگام جنب و جوش های کودکانه به موقع آب تنی کمک شایانی شده باشد . فضای دایره ای این استخر بادی به قطر 196 سانتی متر می باشد که می تواند به صورت همزمان مورد استفاده سه الی چهار کودک قرار بگیرد و ارتفاع آبی بالغ بر 53 سانتر متر دارد که این ارتفاع باید به صورت نود درصدی پر شود و از پر کردن آب استخر به صورت صد در صدی باید خودداری کنید .

جنس بدنه یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید استخر های بادی و حتی کلیه محصولات بادی باید به آن توجه داشته باشید زیرا عامل اصلی طول عمر بالای محصولات می باشد . این استخر بادی ساخته شده از بدنه پی وی سی می باشد که به صورت چرمی در بخش های مختلف کار شده است . این نوع پی وی سی به صورت کامل ضد آب بوده و در برابر فشار و ضربه کاملا مقاوم می باشد . برند بست وی در استخرهای بادی سال جدید خود که این استخر نیز شامل آن می شود ، از لایه های رویه الیاف مش استفاده کرده است تا بدنه را در حد زیادی در برابر سوراخ شدگی ایمن کند . دیواره های این استخر به صورت تک لایه ساخته شده اند اما برای بالا بردن مقاومت کف استخر که در تماس دائم با افراد است و فشار زیادی را متحمل می شود از پی وی سی دو لایه استفاده شده است که از ضخامت لایه ای استاندارد برخودار می باشد .

برند بست وی برای اطمینان خاطر بالای خریداران این استخر ، درون بسته بندی آن برچسب تعمیرات قرار داده است تا در هنگام بروز مشکل در قسمت های مختلف بدنه در اثر برخورد اجسام تیز ، بتوانید خودتان بدون دانش قبلی اقدام به رفع مشکل نمایید . وزن این استخر درن بسته بندی کم حجمی که دارد 4.4 کیلو گرم می باشد و در صورتی که آن را خالی از باد کنید فضای بسیار کمی را اشغال می کند و جا به جایی آن حتی در مسافرت ها به راحتی امکان پذیر است . حجم آب داخلی این محصول 700 لیتر می باشد و برای خرید استخر بادی کودک با ارزان ترین قیمت می توانید همین حالا سفارش خود را از نمایندگی اینتکس تهران ثبت و نهایی کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...