استخر بادی کودک گرد طرح دایناسور

Bestway 53114

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,940,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک گرد طرح دایناسور با رنگبندی فیروزه ای و زرد محصولی جدید از شرکت بست وی می باشد که برای کودکان بالای دو سال تولید شده است . ارتفاع آب این استخر کم می باشد و ارتفاع 86 سانتی متری که برای آن عنوان شده است ، تا بالای فواره آب یا همان عروسک بادی لبه استخر در نظر گرفته شده . این استخر دارای عروسک بادی بزرگی که قسمت کناری خود می باشد که از دهان آن آب به بیرون فواره می شود . جریان آب موجود برای فعالیت این فواره ، با اتصال شیلنگ به بخش عقبی بدن عروسک بادی صورت می گیرد و برای قطع و وصل آن کافیست جریان آب شیلنگ را قطع کنید . اما برای راه اندازی این استخر کودک مدت زمان سه دقیقه ای را نیاز دارید و می توانید از انواع پمپ باد دستی و یا برقی استفاده کنید . جنس بدنه این محصول از پی وی سی چرمی می باشد و در بخش کف آن به دلیل درگیر بودن دائمی با بدن کودک از پی وی سی چرمی دو لایه استفاده شده است تا طول عمر بالا و استحکام فوق العاده را به همراه داشته باشد . ظرفیت آب داخلی این محصول بالغ بر 140 لیتر و وزن آن 1.8 کیلو گرم می باشد که به صورت کلی استاندارد است . به همراه این استخر بادی یک عدد برچسب تعمیرات بست وی برای شما ارسال می شود که در مواقع ضرور می توانید از آن بهره مند شوید . بهترین مدل های استخر های بادی را از فروشگاه استخر بادی اینتکس تهران بخواهید. 

برای اینکه استخر های بادی جذاب باشند ، استخر های بادی با طراحی های عروسکی و همچنین با طراحی حیوانات تولید می شوند که کودکان علاقه بیشتری به استفاده از آن ها داشته باشند . همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید ، این استخر بادی طراحی شبیه به اسب آبی دارد ، این طراحی به صورت عروسکی بوده و ساختار بادی دارد ، برای همین نرم و انعطاف پذیر است . شرکت بست وی که تولید کننده این استخر بادی است ، رنگ آبی را برای ساخت محصول در نظر گرفته است . هر چند که لایه های زرد رنگ در بخش هایی از استخر و اسب آبی ، آن را زیبا تر از همیشه کرده است . کف استخر به صورت غیر بادی است و تنها لبه بادی و عروسک آن به صورت بادی ساخته شده . البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که کف استخر ضخیم تر از بخش های دیگر بوده و به صورت دو لایه ساخته شده است . به همین جهت می تواند در برابر آسیب دیدگی ها مقاومت های خوبی را از خود نشان دهد . 

با توجه به این موضوع است که نباید انتظار داشته باشیم که کف استخر سریع سوراخ شود یا آسیب ببیند ، ولی اگر از آن به درستی استفاده نکنید ، مطمعنا برخورد اجسام تیز و برنده می تواند به آن صدمه وارد کند . بهتر است که به کودکان طرز استفاده و نگهداری درست از استخر بادی را آموزش دهید تا به خوبی از آن ها استفاده کنند و از آسیب رسیدن به استخر جلوگیری نمایند . این استخر بادی عمق مناسبی دارد و کودکان نیز می توانند از آن استفاده کنند . کودکان سنین پایین نیز می توانند از همین استخر بادی استفاده کنند . حتی اگر کودک شما دو سال دارد ، باز هم می توانید این استخر را برای آن ها خریداری کنید و آن ها را تشویق به بازی و آب تنی کنید . وزن استخر بادی کودک گرد طرح دایناسور نیز سبک است و شما به راحتی می توانید آن را جابجا کنید . در واقع تمامی استخر های بادی وزن سبک و قابل حملی دارند .

  • طول : 188  سانتی متر
  • عرض : 160  سانتی متر
  • ارتفاع : 86 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 140 لیتر
  • وزن : 1.8 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : Bestway 53114

استخر بادی کودک طرح دایناسور بست وی یکی از محبوب ترین استخر های بادی رده سنی بالای دو سال می باشد که دارای طراحی جذاب و دوست داشتنی است . این علاوه بر ظاهر زیبایی که دارد در کیفیت ساخت نیز بسیار پیشرو می باشد و از نمونه های گذشته خود مقاوم تر و مستحکم تر در برابر خطرات محیطی می باشد . برند بست وی این محصول را در کاتالوگ 2022 خود معرفی کرده است و امکانات فوق العادهر ای را بر روی بدنه طراحی کرده است که می تواند خاطرات فراموش نشدنی را برای هر کودکی ثبت کند . اگر قصد خرید استخر بادی کودک بست وی را دارید در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید تا مزایا و معایب این محصول را برای شما بازگو کنیم .

طراحی بدنه زیبا در استخر های بادی کودک می تواند بسیار زیاد در فروش آن ها تاثیرگذار باشد . جایی که یک طراحی فانتزی ساده می تواند محصول برند شما را به پر فروش ترین محصو سال تبدیل بکند به خصوص که محصول شما در رده سنی کودک باشد . یک استخر بادی با تجه به ماهیت استفاده که دارد باید دارای امکانات جانبی خوبی باشد ، یکی از این امکانات می تواند دارا بودن فواره آب باشد . فواره ای که در گرمای تابستان می تواند با اسپری کردن آب محیط استخر را به خوبی خنک نگه دارد و از گرما زدگی کودک شما به خوبی جلوگیری به عمل آورد . همانطور که در تصاویر این استخر مشاهده می کنید در بخشی از آن عروسک بادی دایناسور قرار گرفته است ، این عروسک بادی از بخش پایینی خود دارای دریچه بزرگی می باشد که قابلیت اتصال به انواع شیلنگ آب را مهیا می کند . با توجه به این شیلنگ آب می توانید جریان آب فواره را کنترل کرده و یا به زبان ساده آن را رشن و خاموش کنید .

جنس بدنه به کار گرفته شده در ساخت این استخر بادی از نوع پی وی سی می باشد . پی وی سی دارای انواع مختلفی است که در ساخت استخرهای بادی عموما از نوع پرمی آن استفاده می شود که به صورت کامل ضد آب است و علاوه بر آن ضد سایش می باشد و به هنگام برخورد بدن کودک به بدنه استخر ، خراشی بر روی بدن ایجاد نخواهد شد . مقاومت بالای بدنه این استخر در برابر فشار ، ضربه و سوراخ شدگی تست شده است و به نسبت سایر استخرهای بادی کودک ایده آل می باشد . جنس کف این استخر فانتزی کودک از نوع دو لایه می باشد تا در هنگام پریدن و جنب و جوش های کودکانه استحکام بالایی داشته باشد . برند بست وی به رسم قدیمی خود درون بسته بندی هر کدام از استخرهای بادی برچسب تعمیرات مخصوص را قرار می دهد که این استخر نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و یک عدد برچسب تعمیرات درون بسته بندی آن برای استفاده در مواقع ضرور وجود دارد .

وزن این استخر بادی بسیار سبک تر از نمونه های هم رده خود می باشد و بالغ بر 1.8 کیلو گرم است که با توجه به حجم کم و وزن سبک می توانید آن را هر جایی که خواستید به همراه خود داشته باشید . اگر به دنبال جا به جایی استخر بادی در ویلا ، باغ و خانه شخصی خود هستید این محصول می تواند از بهترین گزینه ها به شمار بیاید . همچنین حجم آب داخلی این استخر 140 لیتر می باشد و عمق آب آن 25 سانتی متر است و باید توجه داشته باشید که ارتفاع 86 سانتی متری ذکر شده به دلیل محاسبه ارتفاع تا بالای سر دایناسور بادی است . فروشگاه اینتکس تهران این استخر بادی را با ارزان ترین قیمت برای شما در کنار صدها مدل استخر کودک دیگر فراهم آورده است که می توانید همین حالا آن را خریداری نمایید و درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...