استخر بادی کودک گرد طرح فیل بست وی

کد bestway 53048

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/سفری
  • ظرفیت: 324 لیتر
  • قطر: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 74 سانتی متر
2,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید استخر بادی کودک گرد طرح فیل بست وی با بالا ترین سطح کیفی و گارانتی سلامت و اصالت کالا از فروشگاه اینتکس به صورت اینترنتی و حضوری

استخر بادی کودک گرد طرح فیل بست وی از نمونه استخر های بادی کودک با طراحی بچگانه است که می تواند با ظاهر بسیار زیبا و جذاب خود بستر شاداب و با طراوتی را برای تفریحات آبی کودکان فراهم کند ، با خرید استخر بادی می توانید بستر مناسب و ایمنی را برای کودکان خود در درون منزل داشته باشید . این استخر بادی کودک در ابعاد ( قطر : 150 سانتی متر و ارتفاع : 74 سانتی متر ) تولید شده که می تواند فضای ایده آل و خوبی را برای کودکان بالای 3 سال فراهم کند . همانطور که در تصویر استخر بادی را مشاهده می کنید شکل آن به صورت گرد بوده که در قسمتی از آن سر عروسکی فیل با دو دست در طرفین طراحی شده که می تواند علاقه زیادی را در دل کودکان برای بازی به وجود بیاورد . این محصول از ساختار سه لایه طراحی شده است که می توان گفت از سه حلقه بادی که با استفاده از دستگاه های پرس فوق پیشرفته بست وی به یکدیگر متصل شده اند ، از آن جا که این استخر دارای محفظه های جداگانه است دریچه های هر لایه نیز متفاوت است . بالایی ترین لایه این استخر بادی از قطر بیشتری به نسبت لایه های زیرین برخوردار می باشد . ایم مدل به رنگ ابی بوده و کف آن هم سفید می باشد و دارای رنگبندی دیگر نیست . جنس استفاده شده برای ساخت این محصول نیز از وینیل ضخیم می باشد ، وینیل به دلیل مقاومت و کیفیت بسیار بالایی که در برابر فشار ، آب و ... دارد برای ساخت محصولات بادی به ویژه محصولات بازی های آبی کاربرد زیادی دارد . شما عزیزان می توانید این محصول را از سراسر ایران از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . در قسمت خرطوم فیل نیز آبپاشی قرار گرفته است که می تواند با فوران آب محیطی شاداب را در اختیار کودکان قرار دهد .

استخر بادی کودک گرد طرح فیل بست وی

اگر یک استخر به صورت عروسکی ساخته شود ، هر کودکی که آن را ببیند ، جذب آن خواهد شد و دوست خواهد داشت که یکی از این وسیله های بازی و سرگرمی را داشته باشد تا بتواند از آن به بهترین شکل ممکن برای آب تنی استفاده کند . از ویژگی های بسیار خوبی که استخر های بادی دارند ، این است که کودکان می توانند در محیط خانه از آن استفاده کنند و برای همین نیازی نیست که به استخر های عمومی یا استخر های عمیق تر بروند ، برای همین کاملا در دید شما بازی خواهند کرد و شما می توانید نظاره گر آن ها در هنگام بازی و تفریح باشید . نکته بعدی این است که استخر های بادی یک استخر ایمن هستند و از آن جایی که تمامی بخش های استخر به صورت بادی است ، کودکان اگر هر گونه برخوردی با دیواره های استخر داشته باشند ، اصلا آسیبی را نخواهند دید ، این در حالی است که شاید در سایر استخر ها ، این خطرات وجود داشته باشد . 

در واقع بادی بودن بدنه استخر می تواند به بهترین شکل ممکن از شدت برخورد کودکان بکاهد و از آن جا که بادی است ، هیچ مشکلی برای کودکان به وجود نخواهد آمد . این استخر گرد سه حلقه ای ، به بهترین شکل ساخته شده است و بخش های عروسکی نیز به لبه استخر وصل هستند که با باد کردن استخر ، آن بخش ها نیز راه اندازی خواهند شد . برای همین هیچ دردسری برای راه اندازی استخر های بادی نخواهد بود . فقط و فقط باید مراقب باشید که بدنه استخر سوراخ نشده و آسیب نبیند ، برای همین اگر از استخر در بیرون از خانه استفاده کنید ، یک زیرانداز به همراه ببرید . با توصیه کردن به کودکان می توانید به آن ها آموزش دهید که چگونه از استخر استفاده کنند تا اصلا مشکلی برای بدنه استخر پیش نیاید . هرچند که این استخر ها قابل تعمیر هستند . 


استخر بادی کودک گرد طرح فیل بست وی

استخر بادی کودک گرد طرح فیل بست وی یکی از محصولات مهیج و زیبای این گروه بزرگ بوده که برای استفاده کودکان بالاتر از 3 سال طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول ساختاری پرتابل داشته و طول عمری بالا و طراحی بدنه ای کودکانه دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید استخر بادی متناسب با نیاز فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی که دارای مصرف کننده کودک هستند نیاز به طراحی بدنه ای استاندارد داشته تا ایمنی ان ها را در زمان مصرف مهیا کنند. از سوی دیگر این گروه از محصولات نیاز به ساختاری نواورانه و شاد منطبق با روحیات کودک دارند. با رعایت این موارد اساسی استخر بادی کودک گرد طرح فیل بست وی به بازار های جهانی معرفی می شود. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای گرد بوده که از سه لایه تشکیل شده است. هر یک از این لایه ها از طریق یک دریچه باد اختصاصی راه اندازی می شوند. رنگ بدنه در نظر گرفته شده بای این محصول ابی بوده تا ارامش را به کودکان هدیه دهد. برای طراحی بدنه این محصول از یک فیل انیمیشنی استفاده شده که از حیوانات محبوب کودکان به شمار می رود. این فیل فانتزی در بخش سر در واقع ابپاش سرخود بادی محصول به شمار می رود. این ابپاش به راحتی و با اتصال به یک شلنگ اب راه اندازی می شود. از این محصول با ساختاری استاندارد کودکان بالاتر از سه سال می توانند به عنوان استخر ابی و یا استخر توپ استفاده نمایند.

جنس بدنه

به دلیل ارتباط مستقیم جنس بدنه با طول عمر محصول افراد در زمان خرید به دنبال محصولی با بالاترین طول عمر هستند. شرکت بست وی با توجه به این نکته بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع وینیل طرح چرم با ساختاری بادوام و بسیار انعطاف پذیر استفاده می کند. کف این محصول نیز از نوع وینیل دولایه تولید می شود. زیرا این بخش تمام وزن وارده به محصول را تحمل کرده و با سطح زمین به صورت مستمر در تماس می باشد. شما می توانید از این محصول با اسودگی خاطر در تمامی شرایط اب و هوایی از این محصول استفاده کنید.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به ارگونومی ساخت بدنه گرد دارای قطری برابر 152 سانتی متر می باشد. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالای سر فیل بالغ بر 74 سانتی متر بوده که ظرفیت داخلی 324 لیتر دارد. این محصول با توجه به وزن بدنه 1.8 کیلوگرمی و امکان حمل اسان یک نمونه مناسب برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای صاف باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی یدنه محصول اقدام به راه اندازی ان نمایید. برای مراقبت از این محصول از پرش بر روی دیواره های ان و یا فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه جدا بپرهیزید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول را می توانید در صورت بروز هرگونه اسیب به این دفتر ارسال نمایید.

جمع بندی

استخر بادی کودک گرد طرح فیل بست وی یکی از محصولات پرتابل با طول عمری بالا بوده که قابل استفاده در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را برای کودک خود خریداری نمایید.

نوع
خانگی/سفری
ظرفیت
324 لیتر
قطر
152 سانتی متر
ارتفاع
74 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
وینیل شفاف
جنس کف
وینیل دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
1.8 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای آبپاش بادی سرخود
قابلیت استفاده به عنوان وان بادی
مناسب سنین بالای 3 سال
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...