استخر بادی کودک 5 ضلعی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 447 لیتر
  • طول: 200 سانتی متر
  • عرض: 195 سانتی متر
3,030,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با قیمت ارزان و جنس عالی در نمایندگی استخر بادی اینتکس تهران مدل 5 ضلعی با کیفیت عالی و جنس بدنه از نوع PVC قابل حمل و سبک

استخر بادی 5 ضلعی کودک محصولی از شرکت جیلانگ بوده که کیفیت بسیار بالایی داشته و  یکی از استخر های بادی تولید شده با طراحی بدنه متفاوت بوده که برای هر سنی بخصوص کودکان قابل استفاده خواهد بود. این استخر بادی ساختار متفاوتی داشته و  دارای یک دریچه مخصوص تخلیه آب بوده تا به راحتی آب درون استخر مورد نظر تخلیه شود. از ویژگی های این محصول می توان به وزن مناسب آن نسبت به کیفیت بدنه اشاره نمود. این استخر ساخته شده از جنس PVC وینیل با رویه شفاف و طرح چرم بوده که از کیفیت قابل قبولی برای استفاده در فضای باز بهره مند می باشد. بدنه ای با انعطاف بالا که امکان جمع شدن در حجم و اندازه های بسیار کوچکتری خواهد داشت تا به راحتی در مسافرت ها نیز قابل حمل و استفاده باشد. 

این متریال در بخش کف استخر به صورت دو لایه به کار گرفته شده است تا استحکام فوق العاده ای را در اختیار شما قرار بدهد و در صورت استفاده چند نفره از استخر و بازیگوشی های کودکانه ، کف استخر با مشکل مواجه نشود . قسمت کف این محصول به صورت غیربادی می باشد اما دیواره ها دارای دریچه های بادی دو کاره می باشد که راه اندازی استخر را در مدت زمان بسیار کوتاهی امکان پذیر می کند . در صورت استفاده از پمپ باد برقی این استخر بادی در مدت زمان دو دقیقه و در صورت استفاده از پمپ باد دستی در مدت زمان چهار دقیقه ای راه اندازی و آماده استفاده می شود . این محصول دارای یک برچسب تعمیرات درون بسته بندی خود می باشد و فاقد پمپ باد است و برای تهیه پمپ باد می توانید از طریق فروشگاه اینتکس تهران خریدی مطمئن را انجام دهید .

ظرفیت آبی که برای پر کردن فضای داخلی این استخر نیاز دارید بالغ بر 447 لیتر می باشد که در جهت تخلیه سریع آن می توانید از دریچه ای که در قسمت انتهایی بدنه تعبیه شده است و قابلیت اتصال شیلنگ را دارد استفاده کنید . این استخر به دلیل بکارگیری متریال سبک در ساختار بدنه به خوبی سبک نگه داشته شده است و وزنی بالغ بر 3.4 کیلو گرم دارد و می توانید آن را به راحتی در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید . رده سنی استفاده از این محصول برای کودکان بالای سه سال می باشد و عمق آبی در حدود 47 سانتی متر را در اختیار شما قرار می دهد که البته برای آب تنی گزینه ای ایده آل به شمار می رود . همین حالا می توانید این استخر بادی جذاب ، با کیفیت و مقرون به صرفه را از نمایندگی اینتکس تهران تهیه کنید و درب منزل تحویل بگیرید .

استخر بادی کودک 5 ضلعی

استخر های بادی کودک با طراحی های ساده همواره مورد توجه خریداران بوده است. این استخر ها دارای بالاترین مقاومت بوده و برای استفاده گروه های سنی مختلف مناسب می باشند. کودک از سنین خردسالی تا نوجوانی و در بعضی محصولات تا بزرگسالی می تواند از این استخر های بادی استفاده نماید. به همین دلیل این استخر ها بسیار مقرون به صرفه هستند. استخر های بادی کودک با طراحی ساده در رنگ ها و نقش های متنوع توسط تولید کنندگان مختلف ساخته شده اند و بر حسب سلیقه و نیاز مشتری به فروش می رسند. استخر بادی کودک 5 ضلعی یکی از این محصولات می باشد که در ادامه ویژگی های آن را ذکر می کنیم. 


ظاهر استخر بادی 

این استخر بادی به صورت 5 ضلعی ساخته شده است. کفی استخر به صورت بادشو می باشد که کاملا طبی است. هم چنین رویه استفاده شده در کفی استخر به صورت آبی شفاف می باشد که بسیار زیبا ساخته شده است. دیواره استخر بادی به صورت دو لایه می باشد. دو لایه بادشو که دارای دریچه باد مجزا هستند و به صورت بسیار محکمی به یکدیگر متصل شده اند. بخش داخلی دیواره به رنگ سفی می باشد و دیواره دارای لایه بیرونی آبی شفاف است. هم چنین لبه های دیواره به رنگ سفید ساخته شده است. دیواره پهن می باشد تا استخر در برابر ضربه و تکیه دادن در هنگام نشستن در استخر واژگون نشود. اضلاع این استخر بادی به صورت منحنی ساخته شده است. استخر بادی دارای ظرفیت بالایی می باشد که خالی کردن آب استخر دشوار به نظر می رسد. برای این منظور یک دریچه آب در کف استخر تعبیه شده است که تخلیه آب استخر را بسیار تسهیل می کند. این استخر با طراحی ساده و شیک خود علاوه بر کودکان، برای بزرگسالان نیز مناسب می باشد. 


قابلیت های استخر بادی 

این استخر بادی برای استفاده بزرگسالان و کودکان طراحی شده است. استخر بادی 5 ضلعی برای استفاده در فضاهای باز بسیار مناسب می باشد. هم چنین می توانید از این استخر بادی در برابر نور آفتاب استفاده نمایید. زیرا کیفیت بالای بدنه استخر به شما این امکان را می دهد تا استخر بادی را تا ساعت ها در برابر آفتاب قرار دهید بدون اینکه از کیفیت بدنه کاسته شود. با این وجود شما می توانید علاوه بر استراحت در داخل آب استخر، از گرمای لذت بخش آفتاب نیز بهره مند شوید. این استخر را می توان در حیاط منزل و با ویلا مورد استفاده قرار دهید. استفاده از دماهای مختلف آب نیز به بدنه آسیبی نمی رساند. به همین دلیل استخر بادی فوق برای استفاده به منظور آب درمانی بسیار مناسب می باشد. از این استخر می توانید در مسافرت ها نیز استفاده نمایید و با انتخاب یک محیط مناسب که عاری از سنگ و چوب های تیز باشد استخر را راه اندازی نمایید و در فضاهای باز از استخر بهره مند شوید. وزن استخر بادی حدود 3 و نیم کیلوگرم می باشد که به سادگی قابلیت حمل و جابه جایی دارد. هم چنین این استخر بادی دارای ابعاد بسته بندی کوچکی می باشد که به راحتی در خودرو جای می گیرد و می توانید آن را با خود ببرید. 


ویژگی های فنی استخر بادی 

این استخر بادی دارای طول 200 سانتی متر و عرض 195 سانتی متر می باشد. ارتفاع این استخر بادی معادل 47 سانتی متر است. ظرفیت آب استخر بادی معادل 447 لیتر می باشد. بدنه استخر بادی از جنس وینیل ساخته شده است که بسیار محکم بوده و انعطاف بالایی دارد. این استخر بادی دارای بدنه ای دولایه می باشد که زیبایی بی نظیری دارد. استخر بادی برای استفاده کودکان بالای 3 سال و بزرگسالان مناسب می باشد. به همراه این استخر بادی یک برچسب تعمیرات و یک دفترچه راهنما وجود دارد. 


روش خرید

برای خرید استخر بادی کودک 5 ضلعی با ارزان ترین قیمت می توانید به سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه نمایید و محصول را سفارش دهید و یا با شماره های این مرکز تماس بگیرید.

نوع
خانگی
ظرفیت آب
447 لیتر
طول
200 سانتی متر
عرض
195 سانتی متر
ارتفاع
47 سانتی متر
جنس رویه
وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری
وینیل شفاف
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
دارای بدنه دو لایه
دارای دریچه تخلیه آب
مناسب سنین بالای 3 سال
قابل استفاده برای سنین بزرگسال
وزن 3.4 کیلوگرم
دارای وزن و حجم مناسب
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
jilong
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
جنس کف
وینیل دو لایه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...