استخر بادی کودک 6 ضلعی اینتکس مدل ۲۰۲۱

intex 56493

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک 6 ضلعی اینتکس استخری با دیواره های ضخیم و با طراحی زیبا می باشد که برای استفده کودکان به خصوص کودکان بالای 3 سال می باشد که می توانند به راحتی به کمک والدین این استخر ها را راه اندازی کرده و در خانه ها ، ویلاها ، باغ و ... آن را راه اندازی کرده و یک شرایط ایده آل برای آب بازی داشته باشند . این استخر بادی کودک به صورت شش ضلعی طراحی شده است که یکی از معدود استخر هایی است که به این شکل ساخته می شود . طراحی دیواره استخر بادی به صورت سه لایه است و برای هر لایه یک دریچه باد جداگانه در نظر گرفته شده است . دیواره استخر شفاف است و طرح های زیبای موجودات دریایی همچون اختاپوس و همچنین سمور های دوست داشتنی در بدنه این استخر به چشم می خورد . استخر بادی کودک 6 ضلعی فروشگاه اینتکس تهران دارای ابعاد 191 در 178 سانتی متر با عمق 61 سانتی متر می باشد که در مقایسه با سایر استخر های بادی کودک می توان گفت که عمق زیاد تری دارد . تمامی بخش های شفاف و رنگی این استخر از پی وی سی ساخته شده است و شرکت اینتکس به دلیل وجود ویژگی های بسیار خوب پی وی سی از این لایه برای تولید استخر بادی کودک استفاده کرده است .اینتکس تهران بزرگترین مرکز فروش و فروشگاه استخر بادی در ایران با بیش از ۷۰۰ مدل از انواع استخر های بادی در خدمت شما خریداران گرامی میباشد که میتوانید برای خریدی مطمئن از این وب سایت استفاده نمایید. 

استخر بادی کودک 6 ضلعی اینتکس

از مهم ترین ویژگی های مثبتی که می توانیم در رابطه با این استخر بادی نام ببریم ، این مورد بسیار مهم است که ضخامت دیواره های استخر بسیار ضخیم و قطور است . اگر این استخر را بخواهیم به چیزی تشبیه کنیم ، می توان آن را به حوضچه ها شباهت دهیم . طراحی شش ضلعی استخر بادی نیز آن را بیش از پیش جذاب تر کرده است . با توجه به قطور بودن استخر بادی و ضخانت بالای دیواره های استخر ، کودکان می توانند بر روی لبه استخر بادی نشسته و پاهای خود را داخل آب بیاندازند . همچنین می توانند در زمانی که داخل استخر بادی نشسته اند ، به دیواره های استخر بادی تکیه داده و استراحت کنند . برخی از استخر ها ممکن است این ویژگی بسیار خوب را نداشته باشند ، ولی استخر بادی کودک 6 ضلعی اینتکس مدل 2021 این ویژگی بسیار خوب را داراست . طراحی های بدنه استخر که هم در بخش بیرونی و هم درونی آن دیده می شود ، جذابیت استخر را بیش از پیش کرده است . 

لازم است بدانید که این طراحی بدنه استخر بادی ، اصلا در دراز مدت کمرنگ نخواهد شد و شکل ظاهری خود را به طور کامل حفظ خواهد کرد . همچنین کیفیت بالای محصولات بادی به خصوص محصولات بادی برند اینتکس به اندازه ای بالاست که اگر برای مدت های طولانی نیز از آن استفاده کنید ، باز هم افت کیفیتی را در آن ها نخواهید دید . این محصولات بادی همچنین قابل تعمیر هستند و اگر نگران آسیب دیدن استخر بادی هستید ، باید بدانید که با استفاده از برچسب تعمیرات می توانید دوباره استخر را تعمیر کرده و مجدد از آن استفاده کنید . اگرچه این استخر به صورت تک لایه دیده می شود ولی دیواره آن به صورت سه لایه ساخته شده است تا دوام بیشتری را حتی برای تحمل وزن آب داشته باشد . 

  • طول : 191 سانتی متر
  • عرض : 178 سانتی متر
  • ارتفاع : 61 سانتی متر
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • ظرفیت : 510 لیتر
  • برند تولیدی : اینتکس
  • طراحی 6 ضلعی
  • کد محصول : intex 56493

استخر بادی کودک 6 ضلعی اینتکس مدل 2021 یکی دیگر از استخر های معرفی شده اینتکس در سال جدید می باشد که دارای کیفیت ساخت بالا ، قیمت مقرون به صرفه و طراحی فانتزی زیبا است و توجه هر کودکی را به راحتی می تواند به سمت خود جلب نماید . این استخر بادی دارای طراحی شش ضلعی می باشد که در میان استخرهای بادی کودک کمتر دیده می شود و در واقع نمونه ای خاص به شمار می آید . فروشگاه اینتکس تهران اقدام به عرضه این محصول کرده است و به همین خاطر در این بخش قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم پس اگر شما هم قصد خرید استخر بادی کودک اینتکس را دارید در ادامه این مسیر همراه ما باشید .

با نگاهی به طراحی بدنه این استخر می تواند تصاویر شخصیت های کارتونی و آبزیان دریایی را ببینید که با رنگ های مختلف درج شده اند و زیبایی خاصی را به این محصول بخشیده اند . این استخر دارای دیواره های لایه ای می باشد که به صورت طبقه ای ساخته شده است و این ساختار می تواند فشار یکسانی را به بخش های مختلف بدنه وارد کند تا یک قسمت تحت فشار بالا قرار نگیرد و در واقع آسیب پذیری بدنه به حداقل می رسد . طبقه های دیواره این استخر بادی که به صورت سه تایی ساخته شده است هر کدام دارای دریچه های مجزا جهت باد شدن می باشد و به این ترتیب راه اندازی محصول سریع تر از بدنه های یک تکه صورت می گیرد . یکی از مزیت هایی که این استخر بادی دارد ، بادی بودن کف این محصول است . جایی که برند اینتکس تصمیم گرفته است تا در بخش کف استخر ، از پی وی سی دو لایه باد شونده استفاده کند تا راحتی و نرمی کف استخر را به هنگام آب تنی برای کودک فراهم کند .

پی وی سی متریالی است که با توجه به کیفیت بالا و همچنین مقاومت بسیار فوق العاده ای که در برابر فشار و ضربه دارد در ساخت بسیاری از استخرها مورد استفاده قرار می گیرد . برند اینتکس نیز به همانند سایر استخرهای خود در بدنه این محصول نیز از پی وی سی چرمی استفاده کرده است که دارای پوششی از الیاف شمعی می باشد و دلیل استفاده از این پوشش استحکام بالا در برابر نور خورشید و جلوگیری از پوسیدگی و در نهایت افزایش طول عمر استخر است . به این خاطر و با توجه به تست های صورت گرفته این استخر بادی علاوه بر استفاده در محیط های سرپوشیده ، قابلیت استفاده در فضای روباز و به زیر نور خورشید را دارد .

فضایی که این استخر بادی در اختیار شما قرار می دهد به طول 191 سانتی متر و عرض 178 سانتی متر می باشد که با توجه به عمق 61 سانتی متری می تواند خود را به عنوان استخر بادی چند نفره معرفی کند که تعداد دو الی سه کودک می توانند به صورت معمول درون آن به آب تنی بپردازند . حجم آبی که برای پر کردن این استخر بادی اینتکس نیاز است بالغ بر 510 لیتر است که نشان از فضای بزرگ داخلی استخر دارد . به منظور سهولت در خالی کردن آب داخلی این استخر ، شرکت اینتکس یک عدد دریچه تخلیه در بخش پایینی بدنه ایجاد کرده است که قابلیت اتصال به انواع شیلنگ را دارد و باعث می شود تا بتوانید از آب استخر بتوانید در جهت آبیاری درختان خانه خود استفاده کنید . وزن این استخر 4.8 کیلو گرم می باشد و درون بسته بندی خود دارای برچسب تعمیرات می باشد تا در مواقع بروز آسیب دیدگی احتمالی در بدنه استخر بتوانید به راحتی اقدام به تعمیر بخش آسیب دیده نمایید . خرید استخر بادی اینتکس کودک را می توانید همین حالا از فروشگاه اینتکس تهران انجام داده و محصول را درب منزل در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...