استخر بادی گرد با طرح آکواریوم

intex 58480

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: بیضی
  • ظرفیت آب: 318 لیتر
  • قطر: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 56 سانتی متر
10%
2,200,000
2,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر گرد بادی کودک طرح آکواریوم فروش استخر بادی اینتکس در نمایندگی محصولات بادی اینتکس تهران با قیمت مناسب

استخر بادی کودک طرح آکواریوم با قطر 152 سانتی متر، عمق آب 56 سانتی متر ظرفیت آب (80% ارتفاع دیواره) ؛ 318 لیتر ديواره های شفاف کف بادشونده برای فراهم آوردن آسايش بيشتر 3 محفظه هوای جداگانه دريچه مخصوص تخلیه آب بسته مخصوص تعميرات برای استفاده کودکان بالای 6 سال از این استخر بادی میتوان در حمام نیز به عنوان وان حمام استفاده کرد. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید استخر بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

طرح آکواریوم یکی از پر استفاده ترین طرح هایی است که شرکت اینتکس در ساخت محصولات بادی به ویژه استخر بادی از آن استفاده می کند . شاید از خود بپرسید که چرا شرکت اینتکس علاقه به این طرح دارد ؟ اینتکس با توجه به اینکه این محصولات بادی برای تفریحات آبی ساخته شده اند ، قصد دارد تا با ایجاد فضایی شبیه به دریا و دریاچه ها ، جذابیت استخر بادی را برای کودکان بیشتر کند ، به همین دلیل است که تنوع زیادی از این طرح را می بینید . در واقع خود کودکان نیز علاقه مند به این نوع استخرهای بادی هستند و زمانی که حیوانات دریایی مانند نهنگ ، ماهی ، لاکپشت ، عروس دریایی و جلبک های کف دریا را می بینند ، حس خوبی به آن ها القا شده و با نشاط بیشتری مشغول بازی خواهند شد . 

استفاده و راه اندازی استخر بادی گرد با طرح آکواریوم نیز بسیار ساده است ، زمانی که شما استخر بادی را باز کنید ، نوبت به راه اندازی استخر بادی و باد کردن آن خواهد رسید ، برای اینکه راحت تر بتوانید اینکار را انجام دهید ، ما به شما استفاده از پمپ باد راه پیشنهاد خواهیم کرد ، برای اینکه این پمپ ها می توانند سرعت بیشتری را به باد زدن استخر ببخشد و برای همین شما نیز احساس خوشایندی را خواهید داشت . چیزی که شاید به آن اشاره نشده است و یا در تصویر به آن دقت نکرده اید ، وجود کف بادی است که می تواند باعث انعطاف پذیری بسیار عالی استخر بادی شود . این کف بادی راحتی و ایمنی را برای کودکان به همراه خواهد داشت و شاید بسیاری از استخر ها از این ویژگی برخوردار نباشند .

استخر بادی گرد با طرح آکواریوم


در سایت فروشگاهی اینتکس تهران تمامی محصولات بادی با قیمتی ارزان توزیع می شوند. در این سایت تمامی محصولات بادی با بالاترین کیفیت موجود می باشند. از جمله محصولات بادی پر فروش موجود در سایت فروشگاهی اینتکس تهران استخر های بادی کودک می باشند. استخر های بادی کودک در سایز های مختلف تولید می شوند. استخر های بادی کودک در سایز آپارتمانی تا استخر های بسیار بزرگ برای استفاده در محیط های باز موجود هستند. استخر بادی گرد با طرح آکواریوم یک استخر بادی با طراحی کم جا می باشد که برای استفاده در محیط های محدود و فضاهای کوچک طراحی شده است. در ادامه به نقد و بررسی این استخر بادی می پردازیم. 


سادگی و جذابیت

استخر بادی گرد با طرح آکواریوم یک استخر بادی با طراحی ابتدایی می باشد. این استخر بادی به صورت گرد ساخته شده است. کفی استخر بادی از فناوری طبی بهره مند است. این کفی دارای یک دریچه باد می باشد که از طریق آن کفی باد می شود و یا پس از استفاده می توانید باد کفی را تخلیه کنید. دیواره استخر بادی به صورت سه لایه طراحی شده است. این دیواره از سه حلقه بادی متصل به هم تشکیل شده است. هر یک از حلقه های دیواره استخر بادی دارای یک دریچه باد می باشد. وجود این دریچه های بادی مجزا باعث شده است در هنگام تخلیه باد استخر، این کار با سرعت بیش تری انجام شود. کفی استخر بادی به رنگ سفید می باشد. بر روی دیواره خارجی استخر بادی تصاویر حیوانات دریایی مختلف به صورت فانتزی طراحی شده است. این استخر بادی برای استفاده کودکان دارای جذابیت بالایی بوده و تمامی کودکان اعم از دختر و پسر از دیدن این استخر بادی شگفت زده خواهند شد. 


مقاومت و استحکام استخر بادی 

استخر بادی کودک با طرح آکواریوم یکی از استخر های بادی با کیفیت بسیار بالا می باشد. این استخر بادی در مقایسه با استخر های بادی هم رده، از استحکام بالایی برخوردار بوده و کیفیت فوق العاده ای دارد. استخر بادی با طرح آکواریوم از بهترین نوع وینیل ساخته شده است. این جنس استخر از مزیت های بی شماری برخوردار می باشد که به ذکر چند مورد می پردازیم. اولین نکته این است که استخر بادی ساخته شده از این جنس بسیار سبک می باشد و قابلیت حمل و جابه جایی آسان را به شما می دهد. نکته بعدی این است که این استخر بادی دارای انعطاف بالایی می باشد. به این صورت که تمامی ضربه های وارد شده در اثر بازی کردن کودک را دفع می کند و بدنه استخر بادی هیچ آسیبی در اثر ضربه نمی بیند.

استخر بادی ساخته شده از وینیل محکم بوده و دچار پارگی و ترکیدگی نمی شود. این جنس استخر بادی قابلیت استفاده طولانی مدت در برابر آفتاب را دارا می باشد. از این استخر بادی می توان در فضاهای باز و محیط های جنگلی و ... استفاده کرد و به دلیل کیفیت بالای بدنه، به استخر هیچ آسیبی در این گونه فضاها وارد نمی شود. استخر بادی طرح آکواریوم دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد به گونه ای که کودک تا سال ها نیاز به خرید استخر بادی جدید نخواهد داشت. استخر بادی را نباید بر روی زمین بکشید. استخر بادی را نباید در مجاورت آتش قرار دهید زیرا بدنه استخر بادی قابلیت اشتعال دارد. اشیای تیز را نباید به استخر بادی نزدیک کنید. با رعایت این موارد استخر بادی با حفظ کیفیت خود به مدت طولانی قابل استفاده خواهد بود. در صورت آسیب رسیدن به بدنه استخر بادی می توانید برای تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان در اسرع وقت به تعمیر استخر بادی بپردازند. 


ثبت سفارش 

استخر بادی با طرح آکواریوم را با قیمتی ارزان می توانید از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید. برای این منظور می توانید به سایت شرکت اینتکس تهران مراجعه کرده و استخر بادی را سفارش دهید و پس از مدتی کوتاه درب منزل تحویل بگیرید. 

نوع
بیضی
ظرفیت آب
318 لیتر
قطر
152 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC آکواریمی
جنس کف
PVC دولایه
وزن
3.4 کیلوگرم
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی
سایر ویژگی‌ها
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
intex
اقلام همراه
برچسب تعمیرات, پمپ دستی
کف بادی
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...