استخر بادی گرد با قطر 122 قرمز

کد bestway 51025R

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 160 لیتر
  • قطر: 122 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
1,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد با قطر 122 قرمز از سری محصولات جدید و منحصر به فرد شرکت بزرگ بست وی می باشد ، این استخر بادی در نو خانگی طراحی و تولید شده است وزن

استخر بادی کودک گرد با قطر 122 قرمز از سری محصولات جدید و منحصر به فرد شرکت بزرگ بست وی می باشد ، این استخر بادی در نو خانگی طراحی و تولید شده است وزن این استخر 680 گرم می باشد و همین وزن پایین باعث جابجایی آسان این محصول شده و می شود از این استخر در مکان های دیگر جز خانه نیز استفاده نمود. ابعاد این استخر نیز مناسب می باشد ، قطر این استخر 122 سانتی متر و ارتفاع آن 25 سانتی متر می باشد و با توجه به این ابعاد ظرفیت 160 لیتر آب را نیز داراست. این استخر در چهار رنگ آبی ، سبز ، قرمز و سیری تولید شده است و این استخر رنگ قرمز آن می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید استخر بادی با تلفن ها این مرکز تماس بگیرید . 

معمولا برای ساخت استخر های بادی از رنگ هایی مانند سفید و آبی استفاده می شود ، ولی این استخر بادی از معدود استخر های بادی با بدنه رنگی همچون رنگ قرمز می باشد که ساخته شده است . کودکان از نظر سلیقه متفاوت هستند و ممکن است برخی از کودکان استخر هایی با رنگ قرمز را دوست داشته باشند . برای همین شرکت بست وی این استخر بادی را با رنگ قرمز تولید کرده است . ولی این نکته را نیز باید بگوییم که بست وی این مدل را با چند رنگبندی ساخته است و شما می توانید محصول را با رنگ سبز و یا ابی نیز خریداری کنید . تمامی مدل ها از سه رینگ یا همان سه حلقه ساخته شده اند و کف هر سه آن ها به رنگ سفید است . کف این استخر بادی نیست و از آن جایی که به صورت دو لایه ساخته شده است ، به یکی از مقاوم ترین مدل ها تبدیل شده تا بتواند در برابر ساییدگی ها و ضربه ها مقاومت خوبی را از خود نشان دهد . 

علاوه بر جنس و چند لایه بودن استخر بادی ، نوع طراحی و ساخت استخر نیز بسیار مهم است که بست وی به این مورد پر اهمیت نیز دقت کرده است و محصولی را عرضه کرده که از تمامی جهات فوق العاده ظاهر شده است و می تواند در برابر فشار ها و ضربه ها ، همچنین وزن آبی که در داخل آن ریخته می شود مقاوم باشد . این استخر ها کاملا ضد آب هستند و دلیل اینکه از پی وی سی استفاده شده است نیز همین مورد می باشد . بنابراین اگر کودکان دفعات زیادی از استخر بادی استفاده کنند و استخر برای مدت های طولانی پر از اب باشد ، صدمه ای به آن وارد نخواهد شد . این استخر با قطری که دارد بیشتر برای استفاده یک نفره ساخته شده است و شاید کودکان در صورت داشتن سن پایین ، بتوانند به صورت دو نفره نیز از محصول استفاده کنند . راه اندازی و پر کردن استخر برای بازی کردن اصلا زمانبر نخواهد بود و اگر به دفعات مکرر از آن نیز استفاده شود ، باز هم مشکلی برای استخر پیش نخواهد آمد . بهتر است که در هنگام باد زدن ، مقدار باد را به اندازه در نظر بگیرید .

استخر بادی گرد با قطر 122 قرمز

استخر های بادی کودک دارای بالاترین تنوع در بین محصولات بادی می باشند. همین موضوع سبب شده است تا انتخاب یک محصول مناسب کودک دلبندتان در میان موج متنوع این محصولات، دشوار به نظر برسد. برای این منظور سایت فروشگاهی اینتکس تهران سعی نموده تا این محصولات را با بالاترین تنوع گرد آوری کند تا خریداران محترم بتوانند خریدی آسان را تجربه نمایند. در این سایت تمامی این محصولات با تنوعی بی نظیر موجود می باشد که با توجه به نیاز خود می توانید اقدام به خرید نمایید. هم چنین برای مشاوره در هنگام خرید نیز می توانید با شماره های این سایت تماس بگیرید تا کارشناسان شما را در خریدی بهتر یاری کنند. استخر بادی گرد با قطر 122 قرمز یک استخر بادی با راه اندازی آسان می باشد که توسط این مجموعه توزیع می شود. در ادامه به بررسی ویژگی های این استخر بادی می پردازیم. 


استخری برای آپارتمان 

این استخر بادی از سری استخر های بادی با راه اندازی ساده و هم چنین طراحی کم جا می باشد. استخر بادی دارای یک کفی گرد بوده که به صورت طبی ساخته شده است. بر روی این کفی یک دریچه باد قرار دارد که می توانید توسط آن کفی را باد کرده تا کودک بتواند به راحتی از آن استفاده کند. این استخر بادی از دیواره ای سه لایه برخوردار است. هر یک از این لایه ها همانند یک حلقه بادی با قطر کفی استخر می باشد که به صورت جداگانه باد می شود. این حلقه های بادی به خوبی بر روی یکدیگر متصل شده اند و دیواره کوتاهی را تشکیل داده اند. کوتاه بودن این دیواره باعث شده است تا کودک ایمنی بیشتری در استخر بادی داشته باشد. دیواره استخر بادی به رنگ قرمز می باشد و کفی استخر سفید رنگ است. 


کاربردهای متفاوت استخر بادی 

استخر های بادی با طراحی های ساده برای استفاده کردن در فضاهای کوچک فوق العاده بوده و اغلب خانواده ها برای کودکان خردسال خود تمایل به خرید این گونه استخر های بادی دارند. این استخر های بادی برای استفاده در مسافرت ها ایده آل به شمار می رود. زیرا راه اندازی این استخر بادی بسیار آسان می باشد و به دلیل دارا بودن ابعاد بسته بندی کوچک، به راحتی در خودرو جای می گیرد. هم چنین وزن کم این استخر بادی حمل و نقل آن را تسهیل می کند. این استخر بادی را می توانید در فضاهای بیرون از منزل راه اندازی کنید و در زمان بسیار کوتاهی آن را از آب پر کنید تا کودک بتواند به بازی بپردازد. استخر بادی قابلیت استفاده در زیر نور آفتاب را نیز دارد و قرار دادن این استخر بادی به مدت طولانی در برابر خورشید، به بدنه استخر بادی آسیبی وارد نمی کند. از کاربردهای متفاوت این استخر بادی می توان به استفاده به عنوان وان بادی اشاره کرد. می توانید این استخر بادی را در حمام قرار داده و هنگامی که کودک در استخر بازی می کند، به استحمام او بپردازید. با این کار فضای حمام را برای کودک لذت بخش خواهید کرد. نکته دیگر اینکه می توانید این استخر بادی را در اتاق کودک قرار دهید و از آن به عنوان استخر توپ استفاده نمایید. با وجود رنگ شاد و براق این استخر بادی، قرار دادن توپ های رنگی در این استخر، کودک را شگفت زده می کند.


مشخصات فنی 

این استخر بادی دارای بالاترین استانداردهای روز دنیا می باشد و تمامی اصول مهم در تولید آن رعایت شده است. استخر بادی از مرغوب ترین مواد اولیه تولید شده است و دارای استحکام قابل ملاحظه ای در برابر فشار و ضربه می باشد. قطر این استخر بادی معادل 122 سانتی متر و ارتفاع آن 25 سانتی متر می باشد. استخر بادی وزنی کم تر از یک کیلوگرم دارد. 


روش خرید 

برای خرید انواع استخرهای بادی می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کنید. هم چنین برای خرید استخر بادی گرد با قطر 122 قرمز با مراجعه به سایت فروشگاهی اینتکس تهران و سفارش این محصول، آن را درب منزل دریافت خواهید کرد.

نوع
خانگی
ظرفیت آب
160 لیتر
قطر
122 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
وزن
680 گرم
جنس رویه
PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
دارای ساختار سه طبقه ای
مناسب سنین بالای 3 سال
قابل حمل و راه اندازی آسوده
دارای رنگبندی
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...