استخر بادی گرد با کف بادی

کد YT-209A

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 90 لیتر
  • قطر: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 35 سانتی متر
1,510,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد با کف بادی از سری محصولات شرکت اینتایم می باشد که با طراحی زیبا و کودک پسندانه ای که دارد توانسته است نظر مشتریان به خصوص کودکان

استخر بادی گرد با کف بادی از سری محصولات شرکت اینتایم می باشد که با طراحی زیبا و کودک پسندانه ای که دارد توانسته است نظر مشتریان به خصوص کودکان را به خود جلب کرده است. این استخر در نوع خانگی طراحی شده است ولی به دلیل وزن پایین 1.2 کیلوگرمی که دارد می شود از این محصول در مکان هایی غیر از خانه نیز استفاده نمود. طراحی استخر به شکل گرد می باشد و دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد ، قطر این استخر بادی 80 سانتی متر و ارتفاع آن 35 سانتی متر می باشد و با توجه به این ابعاد ظرفیت 90 لیتر آب را نیز دارا می باشد. به همراه این استخر یک پمپ باد از نوع دستی مجزا وجود دارد که به استفاده آسان تر از این محصول کمک بسیاری میکند. 

درون بسته بندی این استخر بادی اینتایم علاوه بر پمپ باد می توان برچسب تعمیرات مخصوص را مشاهده کرد که در مواقع تعمیر به خوبی به کمک شما می آید و می توانید بدون دانش قبلی و به راحتی اقدام به تعمیر بخش آسیب دیده بدنه نمایید . فضایی که این استخر در اختیار شما قرار می دهد برای استفاده تک نفره کودکان مناسب است و با توجه به عمق آبی که دارد کاملا بی خطر برای استفاده کودکان می باشد . کف این محصول نیز به همانند سایر بخش های بدنه به صورت بادی تعبیه شده است تا محیطی نرم و منعطف را برای کودک فراهم آورد و کودک بدون خستگی بتواند ساعت ها به آب تنی ادامه دهد . طراحی ماهی بر روی قسمت های مختلف بدنه این استخر بادی به خوبی دیده می شود که نقش و نگاره ای زیبا است و در جهت جلب توجه کودکان به خوبی عمل کرده است .

ساختار طبقه ای دیواره های این استخر بادی به خوبی مقاوم سازی های لازم را ایجاد کرده است و استحکام فوق العاده ای را در هنگام آب تنی به وجود می آورد تا با خیالی راحت بتوانید از آن برای کودک خود در محیط های مختلف استفاده کنید . این استخر بادی دارای متریال در بدنه خود می باشد که کاملا مقاوم سازی شده در برابر فشار ، ضربه و همچنین نور خورشید است و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از آن در محیط های روباز همچون باغ و ویلا نیز استفاده کنید . میزان آبی که برای پر کردن فضای داخلی این استخر احتیاج دارید بالغ بر 90 لیتر می باشد . همچنین انعطاف پذیری بالای بدنه به همراه وزن سبک آن به شما کمک می کند تا به راحتی بتوانید آن را در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید . 

استخر بادی گرد با کف بادی

استخر های بادی با طراحی های ساده که اغلب حالتی گرد، مستطیلی و یا مربعی دارند، جزو پرطرفدارترین استخر های بادی می باشند. این استخر های بادی رده سنی وسیعی را دربر می گیرند و تا سال ها قابل استفاده هستند. هم چنین خرید این محصولات به دلیل دارا بودن قابلیت های متنوع و استفاده های گوناگون، بسیار مقرون به صرفه می باشد. استخر بادی گرد با کف بادی یک استخر بادی ایمن و کاربردی می باشد که با ظاهر فانتزی و جذاب، توجه کودک را جلب می کند. در ادامه به معرفی این محصول می پردازیم. 

استخر بادی گرد با کف بادی | نمایندگی اینتکس


استخر بادی با ایمنی کامل

استخر بادی گرد دارای یک کفی بادشو است. این کفی به صورت حبابی ساخته شده و به راحتی توسط دریچه باد که بر روی کفی قرار دارد باد می شود. این کفی طراحی طبی دارد و لایه های حبابی تعبیه شده بر روی آن، هر گونه ضربه را دفع می کند و بسیار نرم و راحت است. کودک می تواند به راحتی ساعت ها بر روی آن به بازی بپردازد بدون اینکه در پاهای خود احساس خستگی کند. هم چنین اگر کودک اتفاقی به کفی استخر برخورد کند، به دلیل انعطاف بالای لایه های حبابی، هیچ آسیبی متوجه او نیست. دیواره استخر بادی نیز به صورت کوتاه طراحی شده است که خاطر شما را از بابت افتادن کودک به داخل آب، آسوده می کند. این دیواره به صورت سه لایه بوده و از ضخامت خوبی برخوردار می باشد. با دارا بودن ضخامت نسبتا زیاد، کودک به راحتی می تواند به دیواره استخر بادی تکیه بدهد بدون اینکه استخر بادی واژگون شده و یا تعادل خود را از دست بدهد. این دیواره دارای سه دریچه باد مجزا می باشد که هر یک از حلقه ها به صورت جداگانه باد می شود. استخر بادی کودک به رنگ آبی می باشد. بدنه استخر بادی شفاف بوده و بر روی آن تصاویر فانتزی و رنگارنگی وجود دارد.


استخری با ابعاد مناسب

این استخر بادی از ابعاد ویژه ای برخوردار است. استخر بادی برای استفاده در فضاهای کوچک طراحی شده است و کودکان بالاتر از 1 سال می توانند از آن استفاده نمایند. قطر این استخر بادی برابر 80 سانتی متر بوده و ارتفاعی معادل 35 سانتی متر دارد. استخر بادی دارای ظرفیت آب 90 لیتر است. استخر بادی وزنی در حدود یک کیلوگرم است که به راحتی می توان آن را جابه جا و حمل کرد. 


استخر بادی با استحکام بالا

استخر های بادی کودک باید علاوه بر داشتن ظاهری جذاب و زیبا، از کیفیت بالایی برخوردار باشند. زیرا کودکان در هنگام بازی با هیجان ممکن است ضربه هایی را به بدنه استخر بادی وارد کنند و به بدنه استخر آسیب بزنند. به همین جهت از الزامات تولید استخر بادی کودک، دارا بودن کیفیت بسیار بالا است. این استخر بادی از کیفیت خوبی برخوردار می باشد به گونه ای که در برابر ضربه و فشار ناشی از بازی کردن کودک استحکام خوبی داشته و دچار آسیب نمی شود. هم چنین درزهای استخر بادی نیز به بهترین شکل پرس شده است و به سادگی دچار پارگی نمی شود. این استخر بادی دارای رویه طرح چرم می باشد که آن را برای استفاده در برابر آفتاب مقاوم می کند و می توانید این استخر بادی را در فضاهای باز و در برابر نور آفتاب راه اندازی کنید تا کودک علاوه بر بازی در آب گرم، از گرمای آفتاب نیز بهره مند شود. استخر بادی در برابر دماهای مختلف آب نیز مقاوم است و دچار افت کیفیت نمی شود. استخر بادی طول عمر بالایی دارد و می توان آن را در هر شرایطی مورد استفاده قرار داد. برای استفاده از استخر بادی در فضاهای باز، باید محیطی را انتخاب کنید که هموار بوده و عاری از سنگ و چوب های تیز باشد. استخر بادی توسط یک پمپ باد دستی در زمان بسیار کوتاهی راه اندازی می شود. 


روش خرید

استخر بادی گرد با کف بادی توسط شرکت اینتایم تولید شده است. این محصول خاص و جذاب را با قیمتی ارزان می توانید از سایت فروشگاه اینتکس تهران تهیه بفرمایید. 

نوع
خانگی
ظرفیت آب
90 لیتر
قطر
80 سانتی متر
ارتفاع
35 سانتی متر
وزن
1.2 کیلوگرم
جنس رویه
PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت اینتایم
ساختار سه طبقه ای
دارای کف بادی
مناسب سنین کودکان
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتایم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...