استخر بادی گرد لاکپشتی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 135 لیتر
  • طول: 180.1 سانتی متر
  • عرض: 151.9 سانتی متر
1,915,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد لاکپشتی از سری محصولات شرکت بزرگ بست وی می باشد که داری ویژگی بسیاری است ، این استخر بادی با طراحی زیبا و کودک پسندانه

استخر بادی گرد لاکپشتی از سری محصولات شرکت بزرگ بست وی می باشد که داری ویژگی بسیاری است ، این استخر بادی با طراحی زیبا و کودک پسندانه ای که دارد توانسته است نظر مشتریان و کودکان را به خود جلب کند و جایگاه مناسبی برای خود در بازار دست و پا کند. ابعاد این استخر بادی نیز مناسب می باشد ، طول استخر بادی کودک 180.1 سانتی متر ، عرض آن 151 سانتی متر و ارتفاع استهر بادی طرح دار 65 سانتی متر می باشد که با توجه به این ابعاد ظرفیت 135 لیتر آب را دارد. برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما از اقلام همراه این استخر بادی کودک می باشند که به استفاده راحت تر از این محصول کمک بسیاری میکنند . این محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

استخر بادی کودک با طرح لاک پشت یکی از بزرگ ترین استخر های بادی با عمق کم بوده که بیشتر برای تفریحات ساده آبی و همچنین برای استفاده به عنوان استخر توپ تولید شده است. این محصول دارای بدنه ای مقاوم میباشد که در برابر دمای مختلف آب مقاوم بوده و می توان با خیالی آسوده در فضای باز استفاده کرد.این استخر بادی کودک با وجود ابعاد بزرگ خود در حالت جمع شده حجم بسیار کمتری را به خود می گیرد تا به راحتی در هر مکانی قابل حمل باشد و همچنین  دارای یک آبپاش روی بدنه خود بوده که با وصل کردن شلنگ آب به آن شروع به کار خواهد کرد و در جهت داخل استخر آب را جاری خواهد کرد. این استخر ساخته شده از جنس PVC وینیل با رویه طرح چرم بوده که از ضخامت کیفیت لازم برخوردار می باشد . شما می توانید این محصول را به صورت آنلاین از سایت اینتکس تهران خریداری نمایید و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . 

استخر بادی گرد لاک پشتی

یکی از استخر های بسیار جالب و زیبا استخر بادی لاک پشتی می باشد. این استخر زیبا را شرکت بست وی تولید کرده است. این شرکت که نامی آشنا در تولید محصولات بادی می باشد استخر بادی گرد لاک پشتی را با بالاترین کیفیت ممکن تولید نموده است. در ادامه مشخصات این استخر بادی را با تمامی جزئیات ذکر می کنیم تا برای عزیزانی که قصد خرید دارند یک خرید راحت را فراهم کنیم. 


طراحی ظاهری ساده و فانتزی 

این استخر زیبا به صورت گرد طراحی شده است. کف استخر به صورت بادشو می باشد که بسیار راحت است و در صورت نشستن های طولانی کودک در داخل استخر، کودک خسته نمی شود. دیواره های استخر بادی بسیار کوتاه می باشد تا ایمنی کودکان کوچک تر در هنگام بازی کردن حفظ شود و کودکان به داخل آب نیفتند. رنگ دیواره سبز رنگ است و لکه های سبز تیره تر بر روی آن به چشم می خورد. دست های لاک پشت به زیبایی به بدنه استخر متصل شده است. در بین دو دست لاک پشت سر لاک پشت قرار دارد. این لاک پشت به زیبایی و با ظرفت بالا ساخته شده است.  


کیفیت بدنه استخر بادی 

استخر بادی لاک پشتی از پلاستیک فشرده براق ساخته شده است. براق بودن بدنه به آن جلوه زیبایی می دهد. این بدنه دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و در برابر ضربه های ناشی از بازی کردن کودک بسیار مقاومت دارد. در قسمت های درز این استخر بادی هیچ گونه گسستگی دیده نمی شود. بدنه استخر بادی فقط در صورتی آسیب می بیند که یک شئ تیز به بدنه نزدیک کنید و یا یک جسم تیز را به بدنه فرو کنید. یا استخر باد شده را بر روی زمین بکشید. هم چنین بدنه استخر بادی در حالت بسته بندی قابلیت اشتعال دارد. نباید استخر باد نشده را در مجاورت اشیای داغ قرار دهید. در صورتی که بدنه استخر بادی در اثر رعایت نکردن نکات فوق دچار آسیب شد نگران نباشید. برای رفع آسیب جزئی بدنه می توانید از برچسب تعمیرات که در بسته بندی موجود است استفاده نمایید. اگر بدنه استخر بادی دچار آسیب جدی شد جهت تعمیرات تخصصی باید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان برای تعمیر استخر در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام کنند. 


ابعاد و ظرفیت استخر بادی 

این استخر بادی دارای طول 180 سانتی متر و عرض 151 سانتی متر می باشد. استخر بادی طرح لاک پشت برای استفاده در منزل و محیط بیرون طراحی شده است. با توجه به ابعاد مناسب این استخر می توانید از آن در حیاط منزل و ویلا استفاده نمایید. هم چنین می توانید از این استخر در حمام کردن کودک نیز استفاده کنید. از دیگر قابلیت های استخر بادی استفاده کردن از آن به عنوان استخر توپ می باشد. با پر کردن استخر بادی از توپ های رنگی (قابل خرید از فروشگاه اینتکس تهران) و قرار دادن آن در اتاق کودک لحظات شادی را برای کودک خود رقم بزنید. ابعاد بسته بندی این استخر بادی بسیار کوچک می باشد. می توانید آن را در مسافرت به همراه خود ببرید و در کنار ساحل استخر بادی را برای کودک خود راه اندازی کنید. کافی است یک پمپ باد کوچک دستی خریداری نمایید و در هر محیطی در کوتاه ترین زمان استخر را راه اندازی کنید. وزن استخر بادی 3 کیلوگرم است که امکان جابه جایی و حمل آن را تسهیل می کند. 


لوازم همراه استخر بادی : به همراه این استخر بادی یک بسته برچسب تعمیرات وجود دارد. یک عدد دفترچه راهنما نیز در بسته بندی استخر موجود است تا اگر برای راه اندازی و جمع کردن استخر بادی دچار مشکل شدید بتوانید به آن مراجعه کنید. 


روش خرید استخر بادی : استخر بادی طرح لاک پشت را با ارزان ترین قیمت می توانید از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران تهیه کنید. برای تهیه این استخر به صورت اینترنتی به سایت اینتکس تهران مراجعه نمایید. در صورت تمایل می توانید استخر بادی را به صورت حضوری خریداری کنید.

نوع
خانگی
ظرفیت آب
135 لیتر
طول
180.1 سانتی متر
عرض
151.9 سانتی متر
ارتفاع
PVC دو لایه بادی
جنس رویه
PVC براق
جنس بخش کناری
PVC براق
جنس کف
PVC دو لایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
مناسب کودکان و خردسالان
دارای آبپاش
رده سنی: 3-6 سال
وزن 2 کیلوگرم
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...