استخر بادی 3 متری را می توان از بزرگ ترین نمونه های استخرهای بادی دانست که تا به اینجای کار توسط برندهای سازنده محصولات بادی ساخته شده است . استخر بادی بزرگ طرفداران بسیاری دارد و افراد می توانند با تعداد نفرات بیشتری درون این محصولات به آب تنی بپردازند ، استخرهای بادی بزرگ علاوه بر فضای بزرگی که در اختیار شما قرار می دهند می توانند قیمت های بسیار مقرون به صرفه تری به نسبت استخرهای پیش ساخته و استخر ایزی ست داشته باشند و به همین خاطر فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص می دهند . اما باید بدانید که خرید استخر بادی بزرگ می تواند ریزکاری های خود را داشته باشد و بهتر است در ادامه این راه همراه ما باشید تا علاوه بر معرفی بهترین استخرهای بادی بزرگسال ، اطلاعات مفیدی را در خصوص استخرهای بادی به شما منتقل کنیم .

استخر بادی 3 متری اینتکس

اینتکس را بدون شک می توان از برترین برندهای تولید کننده محصولات بادی دانست ، محصولات بادی که طرفداران بسیاری را در دنیا به خود اختصاص داده اند و با توجه به قیمت های بسیار مقرون به صرفه تری که دارند توانسته اند از کودک تا بزرگسال مورد استفاده عموم قرار بگیرند . اما در این مقاله به صورت محدود می توانیم یکی از پر فروش ترین استخرهای بادی بزرگ اینتکس را به شما معرفی کنیم و باید بگوییم آن استخر ، استخر بادی آکواریومی اینتکس می باشد . این استخر بادی دارای دیواره های طبقه ای شکل می باشد که به صورت سه طبقه ای ساخته شده است و هر کدام از این لایه ها توسط دریچه های بادی مخصوص خود راه اندازی می شوند . این دریچه های بادی به صورت دو طرفه هستند ، به این معنا که علاوه بر باد کردن در جهت خالی کردن باد استخر نیز می توانید از آن ها استفاده نمایید . باید گفت که بدنه این استخر بادی بزرگ ساخته شده از پی وی سی چرمی می باشد که با الیاف شمعی پوشانده شده است و سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن انسان دارد . این استخر بادی دارای دریچه تخلیه ای می باشد که قابلیت اتصال به شیلنگ های خانگی را دارد و به این صورت می توانید از آب داخلی این استخر در جهت آبیاری درختان حیات خانه خود استفاده نمایید . طول این استخر 305 و عرض آن 183 سانتی متر می باشد که فضای بسیار خوبی را برای آب تنی کودکان در کنار خانواده ایجاد میکند .

استخر بادی 3 متری بست وی

برند بست وی را نیز می توان از برترین برندهای سازنده محصولات بادی به ویژه استخرهای بادی در دنیا دانست ، برندی که دوش به دوش برند اینتکس حرکت می کند و با نوآوری هایی که در ساخت محصولات بادی دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان کودکان باز کند . اما در کاتالوگ جدید این برند که در سال جدید میلادی منتشر شد می توان دو استخر بادی بزرگ تقریبا سه متری را مشاهده کرد که برای بررسی قبل از خریدتان حتما پیشنهاد می شود .

استخر بادی بزرگ خانوادگی بست وی کد Bestway 54321 که به شکل مستطیلی اما با ظاهری فانتزی و گوشه هایی گرد ساخته شده است و در طرفین آن می توان جای لیوانی را مشاهده کرد که لذت نوشیدن یه آب میوه خنک را در گرمای تابستان به شما هدیه می دهد . این استخر بادی بزرگ تر از نمونه استخر بادی است که در بخش قبلی به شما معرفی کردیم و دارای ابعاد 305 در 274 سانتی متر می باشد که برای استفاده چهار الی پنج نفره به صورت کاملا استاندارد ساخته شده است و می توانید به همراه کودک خود درون آب اقدام به آب تنی و شنا نمایید . بدنه این استخر ساخته شده از پی وی سی چرمی می باشد و به همین خاطر وزنی سبک و بالغ بر 6.7 کیلو گرمی دارد که قابلیت جا به جایی را برای شما حتی در مسافرت ها مهیا می کند . این استخر پیش ساخته قابلیت راه اندازی توسط انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد و برای راه اندازی آن مدت زمان پنج دقیقه را نیاز خواهید داشت .

استخر بادی بزرگ خانوادگی طرح دار بست وی کد Bestway 54121 که یکی از جدیدترین اما پر فروش ترین استخرهای بادی کودک و بزرگسال می باشد . این استخر بادی بزرگ بست وی با بدنه ای طرح دار به زیبایی هر چه تمام تر ساخته شده است و به خوبی می تواند برای کودکان جلب توجه نماید . بدنه این استخر بادی کاملا نرم و البته انعطاف پذیر است و ساخته شده از پی وی سی چرمی می باشد که برای افزایش استحکام در بخش کف آن از پی وی سی دو لایه استفاده شده است . همانند دیگر استخرهای بادی بزرگ بست وی ، دیواره های این استخر نیز به صورت طبقه ای ساخته شده است و می توان در این دیواره های لایه های سه طبقه را مشاهده کرد که به صورت مجزا باد می شوند و استحکام فوق العاده آن ها باعث شده است تا ساختاری مقاوم در برابر فشار و ضربه داشته باشند و آسیب پذیری در آن ها غیرممکن شود . وزن این استخر 7.7 کیلو گرم می باشد و برای جا به جایی سبک است و در این راه کار سختی را نخواهید داشت . همچنین ابعاد دقیق آن 305 در 183 سانتی متر می باشد که فضای ایده آل و استاندارد برای استفاده چهار الی پنج نفر را فراهم می کند .

قیمت استخر بادی 3 متری

استخرهای بادی محصولاتی کاملا وارداتی می باشند و به همین خاطر قیمت هایی که برای آن ها در فروشگاه های داخلی اعلام می شود بستگی به بسیاری از عوامل دارد . از جمله این عوامل می توان به قیمت ارز در کشور، قیمت متریال استفاده شده در ساخت بدنه استخر و همچنین ابعاد و برند سازنده این محصولات اشاره داشت . این استخر های بادی در مدل های متنوعی ساخته می شوند و امکاناتی که در بدنه آن ها به کار گرفته می شود از جمله عواملی است که می تواند قیمت ها را از همدیگر متفاوت کند . اما اگر بخواهیم به صورت حدودی قیمتی را برای استخرهای بادی بزرگ سه متری و بیشتر از این ابعاد عنوان کنیم باید بگوییم بسته به عوامل ذکر شده قیمت این محصولات 2 تا 5 میلیون تومان متغیر می باشد . پیشنهاد به شما این است که برای بهره مندی از مدل های جدید استخر بادی بزرگ و همچنین قیمت دقیق این محصولات به دسته بندی استخر بادی در همین وب سایت مراجعه کرده و اطلاعات لازم را مشاهده نمایید .

خرید استخر بادی 3 متری ارزان قیمت

شما عزیزان می توانید استخر بادی سه متری ارزان قیمت را از نمایندگی مرکزی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی در ایران یعنی نمایندگی اینتکس تهران خریداری کرده و به همراه این محصولات ضمانت های لازم جهت احراز اصالت و همچنین خدمات پس از فروش را داشته باشید تا خریدی لذت بخش را با خیالی راحت تجربه نمایید . فروشگاه اینتکس تهران علاوه بر دارا بودن وب سایت جامع و کامل ، دارای نمایندگی حضوری در استان تهران و مازندران می باشد و می توانید این محصولات از در نمایندگی حضوری از نزدیک مشاهده کرد و سپس خرید خود را نهایی کنید .