استخر بادی بزرگ خانوادگی بست وی

Bestway 54321

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ خانوادگی بست وی با طراحی متفاوت مستطیلی که دارد می تواند محیطی امن و دوست داشتنی را با قیمت ارزان برای شما در خانه و ویلا به وجود آورد . این استخر بادی در سال جدید به بازار عرضه شده است و به خوبی جای خود را در میان مردم باز کرده است و به فروش فوق العاده دست پیدا کرده . این استخر با بدنه یکدست آبی به همراه تلفیقی از سفید توانسته است رنبگندی جذابی را به وجود بیاورد و در دیواره ها از ساختار دو طبقه ای استفاه می کند . این ساختار در دیواره استخرهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد و دلیل آن افزایش استحکام برای فشار های وارده می باشد . این افزایش استحکام به دلیل این به وجود می آید که فشار به دیواره ها به صورت یکسان وارد می شود و حفظ تعادل و مهار آن کاملا راحت می شود . متریالی که برند بست وی در ساخت این استخر بادی بزرگ به کار گرفته است از نوع وینیل دو لایه چرمی می باشد تا قابلیت استفاده در محیط های مختلف اعم از روباز و سرپوشیده را به وجود بیاورد . کف این استخر به صورت غیر بادی می باشد و دلیل آن حفظ تعادل به هنگام راه رفتن و همچنین راحتی وصف ناپذیر می باشد تا در مواقعی که در مدت زمان زیادی از استخر استفاده می کنید بدن شما دچار خستگی نشود . بدنه این استخر به هنگامی که خالی از باد می باشد ، فضای بسیار کمی را اشغال می کند و به همین خاطر درون بسته بندی کوچکی جای می گیرد و علاوه بر اشغال فضای کمی از خانه شما ، می توانید آن را حتی در مسافرت ها به همراه خود داشته باشید و دارای وزنی بالغ بر 6.7 کیلو گرم می باشد . 

طراحی شبیه به حرف لاتین Z برای ساخت این استخر است که باعث شده تا آن نسبت به سایر استخر های بادی متمایز و زیبا شود . معمولا استخر های بادی ساخته شده به صورت مستطیلی و یا دایره و حتی مربعی شکل می باشند ، اما این استخر بادی طراحی متفاوتی دارد . شاید در نگاه اول بگویید که استخر مستطیلی شکل است ، ولی دو حاشیه و بیرون زدگی در دو طرف استخر ، آن را از حالت مستطیلی شکل خارج کرده است . زیبایی این استخر یکی از دلایلی است که مشتریان زیادی اقدام به خرید آن می کنند . اولین دلیل زیبایی استخر ، دیواره بیرونی و داخلی شیشه ای آن می باشد . اگرچه این استخر به صورت آبی است ، ولی اگر نگاه دقیق تری به آن بیاندازید ، می بینید که استخر دیواره های طرح شیشه ای دارد . و اما زیبایی استخر تنها به این لبه ها ختم نمی شود . کف استخر نیز بسیار زیبا بوده و طراحی سرامیکی دارد . 

معمولا استخر هایی که به صورت بتنی ساخته می شوند ، دارای کف کاشی کاری شده و سرامیکی هستند که جذابیت های خاص خود را دارند ، ولی این استخر بادی بدون اینکه از سرامیک یا کاشی استفاده شود ، طراحی سرامیکی دارد و جذابیتی حتی بهتر از مدل های اصلی خواهد داشت . به خصوص اگر داخل استخر را با آب پر کنید . دو جا لیوانی در دو طرف استخر وجود دارد که شما می توانید نوشیدنی های خود را دم دست داشته باشید تا در هر زمان که بخواهید بتوانید نوشیدنی ها را در دسترس داشته باشید . این محصول به صورت دو لایه ساخته شده است و دیواره های مقاومی دارد . به طوریکه کودکان حتی می توانند در لبه این استخر نشسته و بازی کنند و یا زمانی که در داخل استخر نشسته اند ، به دیواره های استخر تکیه دهند . بزرگسالان نیز می توانند اینکار را انجام دهند .

  • طول : 305  سانتی متر
  • عرض : 274  سانتی متر
  • ارتفاع : 46 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 1207 لیتر
  • وزن : 6.7 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : Bestway 54321

استخر بادی بزرگ خانوادگی بست وی از سری محصولات جدید این برند می باشد در سال 2022 تولید شده است و توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کرده است . این استخر بادی با فضای داخلی بزرگی که دارد می تواند بهترین انتخاب برای آب تنی به صورت چند نفره باشد . استخر بادی خانوادگی از جذاب ترین استخر های بادی می باشدکه تا به امروزه تولید شده است و دلیل آن را می توان فضای بزرگ برای آب تنی دانست ، همچنین بدنه فوق العاده با کیفیت این استخر باعث شده است تا بتوانید از آن در شرایز مختلف آب و هوایی استفاده کنید و نگرانی در خصوص آسیب دیدن بدنه به خود راه ندهید . اگر شما هم به همانند بسیاری دیگر قصد خرید استخر بادی بزرگ خانوادگی را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا اطلاعات دقیقی را قبل از خرید در اختیار شما قرار دهیم .

طراحی این استخر در حالت کلی با پیروی از استخرهای مستطیلی می باشد اما در بخش های ابتدایی و انتهایی آن منحنی هایی در نظر گرفته شده است تا فضای را باز تر کند . رنگ اصلی بدنه به رنگ آبی می باشد و لبه های آن سفید می باشد و با نگاهی به تصاویر نمی توان از کف این استخر با طراحی کاشی کاری شده چشم پوشی کرد زیرا جلوه زیبایی را برای استخر به همراه داشته است . از مهمترین مزیت های این استخر بادی می توان به طراحی دو طبقه ای دیواره ها اشاره داشت ، جایی که دیواره ها در لایه های مختلف به صورت مجزا از هم قرار گرفته اند تا به راحتی بتوانند فشار وارده بر روی خود را مهار نمایند . بر خلاف دیواره های این استخر بادی ، قسمت کف آن به صورت بادی نمی باشد و برای راه اندازی دیواره ها نیز به صورت مجزا دریچه های باد تعبیه شده است که قابلیت اتصال انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارا می باشد . باید گفت که با توجه به تست های صورت گرفته راه اندازی این استخر بادی در مدت زمان چهار الی پنج دقیقه صورت می گیرد . نکته قابل توجه در طراحی این استخر بادی ، تعبیه شدن نگهدارنده های بطری نوشیدنی می باشد که تعداد آن ها دو عدد است و در بخش هایی از دیواره ها تعبیه شده است تا لذت نوشیدن یه لیوان موهیتو را به شما در هوای گرم تابستانی و به هنگام آب تنی هدیه دهد .

جنس بدنه محصولات بادی از مهمترین نکاتی می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید . این استخر بادی دارای بدنه ای ساخته شده از متریال پی وی سی می باشد . پی وی سی استفاده شده در این استخر بادی از نوع چرمی می باشد که به صورت تک لایه در دیواره های استخر و به صورت دو لایه در کف قرار داده شده است . این نوع بدنه با بهره گیری از الیاف مش در قسمت رویه ، مقاومت بسیار بالایی را در برابر فشار ، ضربه و سوراخ شدگی پیدا کرده است . با توجه به کیفیت ساخت بالای بدنه این امکان برای شما فراهم می شود تا بتوانید از آن در شرایط مختلف آب و هوایی به زیر نور خورشید ، شرجی و رطوبت از آن استفاده کنید . البته توجه داشته باشید که باید از برخورد اجسام تیز به صورت جدی به بدنه خودداری شود زیرا نه تنها این استخر بادی بلکه تمامی محصولات بادی همانند بسیاری از لوازم در برابر چاقو و اجسام تیز بی دفاع می باشند .

طول این استخر 305 در عرض 275 به ارتفاع 46 سانتی متر می باشد که از دسته بزرگ ترین استخرهای بادی تولیدی برند بست وی است . با توجه به این ابعاد می توانید به صورت پنچ الی شش نفره از آن بهره مند شوید و به آب تنی بپردازید . حجم آب داخلی استخر 1207 لیتر می باشد و وزن کلی استخر 6.7 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و دلیل این سبکی را می توان بهره مندی از بدنه پی وی سی سبک دانست . شما عزیزان می توانید خرید استخر بادی خانوادگی بزرگ بست وی را با ارزان ترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی اینتکس با خدمات پس از فروش انجام دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...