استخر بادی 5 ضلعی کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت: 95 لیتر
  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی 5 ضلعی کودک از سری محصولات شرکت اینتایم می باشد که زیبای خاص و طراحی کودک پسندانه ای دارد ، این استخر دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد.

استخر بادی 5 ضلعی کودک از سری محصولات شرکت اینتایم می باشد که زیبای خاص و طراحی کودک پسندانه ای دارد ، این استخر دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد طول استخر 100 سانتی متر ،ارتفاع استخر 21 سانتی متر و عرض آن 80 سانتی متر می باشد ، که با توجه به این ابعاد ظرفیت 95 لیتر آب را نیز دارا است. این استخر در نوع خانگی طراحی و تولید شده است و دارای وزن پایین 600 گرم می باشد که باعث جابجایی اسان این محصول شده است. جنس رویه این استخر از پی وی سی با رویه چرم ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح دار و جنس کف این محصول از پی وی سی دولایه می باشد که مقاومت بالایی به این محصول بخشیده است. 

اگر به دنبال خرید استخر بادی برای استفاده در محیط های خانگی و همچنین حمام هستید ، قطعا این مدل از استخر بادی کودک اینتایم یکی از بهترین انتخاب ها برای شما می باشد . این محصول دارای طراحی فوق العاده زیبای بدنه می باشد که در ساختار آن از رنگبندی زرد و آبی استفاده شده است و به همین خاطر به خوبی توجه بسیاری از کودکان را به سمت خود جلب کرده است و در همان ابتدای ورود به بازار به خوبی توانسته است فروش بالایی به خود اختصاص دهد . وزن این استخر بادی کودک بالغ بر 0.6 کیلو گرم می باشد که نشان از ناچیز بودن وزن محصول دارد و به همین خاطر می توانید آن را در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید . این استخر بادی دارای کف غیر بادی می باشد که در جهت حفظ تعادل استخر در هنگام بازیگوشی کودک نقش بسزایی خواهد داشت .

با توجه به فضایی که این استخر بادی در اختیار شما قرار میدهد مناسب برای استفاده تک نفره کودک است و همچنین می توانید از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید و در واقع با خرید استخر بادی فوق با یک تیر دو نشان بزنید . رویه پی وی سی طرح چرم این استخر بادی قابلیت استفاده از آن در محیط های روباز و به زیر نور خورشید را برای شما فراهم می آورد و از این رو با خیالی راحت می توانید از آن در محیط هایی همچون باغ و ویلا نیز استفاده کنید و لحظات فراموش نشدنی را برای کودک خود بسازید . گفتنی است که برای راه اندازی این استخر بادی اصلا کار سختی را پیش رو ندارید و می توانید از انواع پمپ باد دستی و یا برقی استفاده کنید و به مدت زمان دو الی سه دقیقه نیاز خواهید داشت .

استخر بادی 5 ضلعی کودک

استخر های بادی کودک همواره دارای طراحی فانتزی و شاد می باشند. زیرا باید در اولین نگاه توجه کودک را جلب کنند. هم چنین این استخر ها باید دارای استحکام بالایی باشند تا در برابر بازی های کودک دوام داشته باشند. استخر های با کیفیت همواره توجه والدین کودک را نیز جلب می کنند. استخر بادی 5 ضلعی کودک یکی از انواع استخر های زیبا و با کیفیت می باشد که توسط سایت اینتکس تهران با قیمتی مناسب قابل خرید است. در ادامه می خواهیم ویژگی های این استخر جذاب را بررسی نماییم. 


طراحی فانتزی و شاد

استخر بادی به صورت 5 ضلعی می باشد که اضلاع آن دارای طول های متفاوتی هستند. استخر بادی 5 ضلعی دارای کفی زرد رنگ می باشد. این کفی به صورت طبی ساخته شده است تا بدن حساس کودکان در طول بازی کردن اذیت نشود. هم چنین دارای دریچه ای جهت باد کردن می باشد. دیواره های استخر بادی به صورت کاملا پهن تولید شده است. این دیواره به صورت یک تکه بوده و دارای یک دریچه باد می باشد. دیواره استخر بادی به رنگ آبی نقره ای می باشد که بسیار براق است. بر روی بدنه طرح های فانتزی زرد رنگی وجود دارد که زیبایی استخر بادی را دو چندان می کند. دیواره استخر بادی بسیار کوتاه می باشد که برای استفاده کودکان خردسال بسیار مناسب است. هم چنین پهن بودن دیواره این امکان را می دهد تا کودک به راحتی به دیواره استخر بادی تکیه بدهد. زیبایی بی نظیر این استخر بادی در عین سادگی بدنه، توجه هر کودکی را جلب می کند و تمامی کودکان اعم از دختر و پسر در اولین نگاه جذب استخر بادی می شوند. 


مشخصات فنی

استخر بادی 5 ضلعی دارای طول 100 سانتی متر و عرض 80 سانتی متر می باشد. ارتفاع این استخر بادی 21 سانتی متر است. ظرفیت آب استخر بادی معادل 95 لیتر می باشد. وزن استخر بادی 3 کیلوگرم است. 


موارد استفاده 

این استخر بادی دارای اندازه بسیار مناسبی می باشد که برای استفاده در فضاهای محدود طراحی شده است. این استخر بادی را می توانید در فضاهای بسیار کوچک همانند آپارتمان راه اندازی کنید. استخر بادی برای استفاده خردسالان مناسب است زیرا با توجه به ارتفاع کم دیواره، ایمنی بالایی برای کودک دارد. از این استخر بادی می توانید در حمام به عنوان وان بادی استفاده نمایید. اغلب کودکان از بازی کردن در استخر لذت می برند اما استحمام برای آن ها دشوار می باشد. با این کار می توانید در حین بازی کردن، کودک را استحمام نمایید. دیگر کاربرد این استخر بادی استفاده از آن به عنوان استخر توپ می باشد. می توانید استخر را توسط یک پمپ باد دستی کوچک به سادگی راه اندازی کرده و در اتاق کودک قرار دهید. کافی است درون استخر را از توپ های رنگی کوچک پر کنید. خواهید دید که کودک با دیدن این استخر توپ شگفت زده خواهد شد. استخر بادی دارای وزن کمی می باشد و با توجه به کیفیت بالای بدنه می توانید این استخر را در مسافرت ها به همراه خود برده و در هر محیطی که مایل بودید راه اندازی نمایید. با توجه به ظرفیت کم استخر، به سادگی می توانید استخر را از آب پر و خالی کنید. 


لوازم همراه

به همراه این استخر بادی یک برچسب تعمیرات وجود دارد. در صورت آسیب دیدن جزئی بدنه استخر بادی می توانید با استفاده از این برچسب تعمیرات بدنه را به سادگی ترمیم کنید. اگر آسیب رسیده به بدنه زیاد بود می توانید جهت تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان در زمانی کوتاه استخر را ترمیم کنند. به همراه این استخر بادی یک دفترچه راهنما نیز موجود است تا اگر در زمان راه اندازی و جمع کردن استخر بادی به مشکلی برخورد کردید بتوانید به آن مراجعه نمایید. 


روش خرید

برای خرید انواع استخر های بادی می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان با مشاوره های تخصصی به شما در انتخاب محصول مناسب کمک کنند. برای خرید استخر بادی 5 ضلعی کودک نیز با مراجعه به سایت فروشگاه اینتکس تهران سفارش خود را ثبت کرده و استخر بادی را درب منزل تحویل بگیرید.

نوع
خانگی
ظرفیت
95 لیتر
طول
100 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
21 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC رنگی
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 600 گرم
قابلیت حمل در هر مکان
مناسب سنین کودک و خردسال
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
شرکت اینتایم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...