استخر تلقی طرح پو کوچک

intex 58475NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 288 لیتر
  • قطر: 122 سانتي متر
  • ارتفاع: 25 سانتي متر
2,245,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر تلقی طرح پو کوچک از سری محصولات جدید و منحصربه فرد شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد.

استخر تلقی طرح پو کوچک از سری محصولات جدید و منحصربه فرد شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد. این استخر به شکل گرد طراحی و تولید شده است و دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد ، قطر استخر 122 سانتی متر و ارتفاع آن 25 سانتی متر می باشد و با توجه به این ابعاد این استخر ظرفیت 288 لیتر آب را دارد. وزن این استخر نیز 1 کیلوگرم و بسیار قابل توجه می باشد. جنس بدنه این استخر از پلاستیک تلقی منعطف ، جنس بخش کناری شفاف طرح دار و جنس کف استخر نیز از پی وی سی دولایه می باشد. 

معمولا شما با استخر های بادی آشنا شده اید و کمتر کسی از شما اطلاعات زیادی از استخر های تلقی دارد ، ولی باید بگوییم که استخر های تلقی نیز یکی از بهترین موارد برای خرید خواهند بود . یکی از این دلیل ها ، این است که بدنه استخر هایی همچون استخر تلقی طرح پو کوچک که به صورت تلقی ساخته شده است ، بسیار مقاوم تر از استخر های بادی می باشد ، همچنین پنچرشدن در این استخر ها وجود ندارد و مقاومت بالایی در برخورد با اجسام تیز و برنده خواهند داشت ، بدین ترتیب است که گفته می شود ، استخر های تلقی می تواند گزینه مناسبی برای کودک شما باشد . کودکان می توانند سال ها از این استخر استفاده کنند . اگر بخواهیم ابعاد این استخر تلقی را با سایر استخر های تلقی دیگر مقایسه کنیم ، می توان گفت که این استخر یکی از کوچک ترین استخر های تلقی به شمار می رود و برای همین است که نام آن استخر تلقی طرح پو کوچک قرار داده شده است . 

طرح انیمیشن پو نیز جذابیت های خاصی را به استخر تلقی بخشیده است تا کودکان بهتر بتوانند با این استخر ارتباط بگیرند و بازی های شاد و خوشی را رقم بزنند ، این طرح رنگ ثابتی داشته و به مرور زمان نیز کمرنگ نخواهد شد . از موارد مهمی که می توان در رابطه با این استخر تلقی اشاره کرد این است که حتی برای راه اندازی آن ، نیازی به باد زدن بدنه نخواهد بود و تنها کاری که باید بکنید این است که استخر را باز کرده و سپس داخل آن را با آب پر کنید تا دیگر قابل استفاده شود . این نوع از استخر ها نیز سبک و قابل حمل هستند و شما می توانید به آسانی آن را حمل کنید . در ضمن ابعاد استخر های تلقی نیز به مانند استخر های بادی از نظر بسته بندی بسیار کوچک است و برای همین حمل و نگهداری از آن آسان تر خواهد بود . حتی این استخر ها نیز قابل تعمیر هستند و شما می توانید در زمانی که بدنه استخر اسیب دیده باشد ، آن را تعمیر کنید .

استخر تلقی طرح پو کوچک

استخر های طلقی از محصولات منحصر به فرد شرکت اینتکس می باشند که در رنگ ها و طرح های گوناگون تولید شده اند. این استخر های بادی دارای ظاهری ساده و کم جا هستند و در اندازه و طرح بدنه تفاوت دارند. استخر تلقی طرح پو یکی از این محصولات می باشد که زیبایی بی نظیری دارد و در نگاه اول توجه کودک را جلب می کند. این استخر زیبا را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


طراحی ظاهری ساده 

این استخر زیبا به شکل دایره ای ساخته شده است. کفی استخر به صورت گرد بوده و دو لایه بادشو می باشد. کفی استخر دارای یک دریچه باد مجزا از بدنه است. این نوع کفی به صورت کاملا طبی بوده و در هنگام نشستن و یا بازی کردن طولانی مدت کودک، بدن او اذیت نخواهد شد. دیواره استخر بادی نیز دارای طراحی خاصی می باشد. این دیواره به صورت کاملا شفاف و از تلق منعطف ساخته شده است. بر روی دیواره تصاویر انیمیشن زیبای پو نقش بسته است. استفاده از تصاویر این انیمیشن محبوب باعث شده است این استخر بادی برای اغلب کودکان دارای جذابیت بالایی باشد. دیواره استخر بادی نیز دارای یک دریچه باد است که برای راه اندازی و خالی کردن باد استخر مورد استفاده قرار می گیرد. این استخر بادی برای تمامی کودکان دختر و پسر مناسب می باشد. 


کیفیت ساخت 

استخر تلقی طرح پو از پلاستیک تلقی منعطف ساخته شده است. دیواره این محصول شفاف طرح دار می باشد و کف استخر بادی به صورت دولایه ساخته شده است. این استخر بادی دارای دوام و طول عمر بسیار بالایی است. هم چنین دارای وزن بسیار پایینی می باشد که در مورد این استخر بادی یک نقطه عطف به شمار می رود. این استخر بادی قابلیت استفاده در فضاهای باز را دارا می باشد و می توانید از آن در برابر نور آفتاب استفاده کنید. شما باید مراقب باشید تا اشیای تیز و اسباب بازی های تیز کودک به بدنه اصابت نکند. هم چنین باید از کشیدن استخر بادی پس از راه اندازی بر روی زمین خودداری کنید تا کفی استخر دچار آسیب نشود. استخر های بادی در حالت بسته بندی دارای جنسی با قابلیت اشتعال هستند. از قرار دادن استخر بادی در مجاورت آتش و اشیای داغ خودداری کنید. با رعایت این نکات ساده استخر بادی دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد. اگر در صورت رعایت نکردن نکات نگه داری بدنه استخر بادی دچار آسیب شد می توانید جهت تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان در زمانی کوتاه به ترمیم بدنه استخر اقدام کنند. در صورتی که آسیب رسیده به بدنه جزئی بود، می توانید توسط برچسب تعمیرات که در بسته بندی موجود است خودتان به ترمیم بدنه استخر بادی اقدام کنید. 


موارد استفاده 

این استخر بادی را می توانید در فضای باز مورد استفاده قرار دهید. ابعاد استخر بادی به گونه ای می باشد که برای استفاده در فضاهای کوچک مانند آپارتمان نیز بسیار مناسب است. هم چنین می توانید در حمام به عنوان وان بادی از این استخر استفاده نمایید. دیگر مورد استفاده استخر بادی، استفاده از آن به عنوان استخر توپ می باشد. استخر بادی تلقی با توجه به وزن بسیار کمی که دارد به راحتی قابل جابه جایی می باشد. هم چنین در حالت بسته بندی فضای بسیار کمی را اشغال می کند. با توجه به این موارد می توانید از آن در مسافرت ها نیز بهره ببرید. 


روش خرید

برای خرید استخر تلقی طرح پو کوچک با ارزان ترین قیمت می توانید به فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران مراجعه نمایید و استخر بادی را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. هم چنین می توانید با شماره های این مرکز تماس حاصل نمایید.

نوع
گرد
ظرفیت آب
288 لیتر
قطر
122 سانتي متر
ارتفاع
25 سانتي متر
وزن
1 کیلو گرم
جنس بدنه
پلاستیک تلقی منعطف
جنس بخش کناری
شفاف طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت اینتکس
دارای طراحی زیبا در بدنه
مناسب سنین زیر 5 سال
قابلیت راه اندازی آسوده
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...