استخر توپ بادی دخترانه

bestway 51۹۹۰1

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي
  • ظرفیت آب: 84 ليتر
  • قطر: 100 سانتي متر
  • ارتفاع: 25 سانتي متر
1,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر توپ بادی دخترانه از محصولات شرکت بست وی خرید استخر های بادی اینتکس در نمایندگی محصولات بادی اینتکس

استخر توپ بادی دخترانه از سری محصولات شرکت بست وی می باشد که دارای زیبای خاصی است و با طراحی کودک پسندانه ای که دارد توانسته است نظر خریداران را به خود جلب کند. این استخر بادی کودک دارای ویژگی های بسیاری است ، ابعاد این استخر بادی نیز مناسب استفاده کودکان می باشد ، قطر استخر 100 سانتی متر و ارتفاع آن 25 سانتی متر می باشد و با توجه به این ابعاد ظرفیت 84 لیتر آب را نیز داراست وزن این استخر 730 گرم می باشد و همین وزن پایین باعث می شود جابجایی آن بسیار ساده و آسان باشد و بشود از این محصول در مکان های غیر از خانه استفاده نمود . شما می توانید این محصول را با قیمتی ارزان و مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

اگر به دنبال یک استخر جمع و جور هستید که علاوه بر محیط های روباز بتوانید از آن در محیط های سرپوشیده خانگی نیز استفاده کنید در ادامه این راه همراه ما باشید تا شما را با یکی از پرفروش ترین مدل های استخر بادی فروشگاه اینتکس تهران آشنا کنیم . این استخر بادی از دیواره طبقه ای بهره می برد که به سادگی می تواند فشار واره بر روی خود را مهار نماید و بهترین عملکرد را از خود نشان دهد . تمامی قسمت های بدنه این استخر بادی از کف آن گرفته تا دیواره ها چه در داخل و چه در خارج ، به صورت طرح دار درآمده است که جلوه ویژه ای را به محصول بخشیده است . عمق آبی که این استخر در اختیار شما قرار می دهد بالغ بر 25 سانتی متر می باشد که از این رو مناسب برای استفاده کودکان بالای دو سال شناخته شده است .

در ساختار بدنه این محصول همانطور که عنوان کردیم به صورت سراسری از پی وی سی طرح چرم دو لایه استفاده شده است که علاوه بر استحکام فوق العاده ، دارای انعطاف پذیری ایده آل می باشد و از این رو به هنگام خالی شدن از باد و جمع آوری فضای بسیار کمی را اشغال می کند و می توانید آن را در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید . همچنین درون بسته بندی این استخر بادی می توان برچسب تعمیرات را مشاهده کرد که در هنگام بروز خرابی در بدنه استخر به سادگی خودتان می توانید آسیب دیدگی را برطرف نمایید . راه اندازی این استخر بادی توسط انواع پمپ باد دستی و برقی امکان پذیر است و در این مسیر کار سختی را پیش رو نخواهید داشت و می توانید آن را در مدت زمان دو الی سه دقیقه ای باد و آماده استفاده نمایید .

استخر توپ بادی دخترانه

خرید این گونه استخر های بادی به دلیل کاربرد دو منظوره بسیار مقرون به صرفه می باشد. این استخر های بادی دارای مقاومت بسیار خوب و قیمتی ارزان هستند که انواع آن ها را می توانید در سایت اینتکس تهران مشاهده نمایید. این استخر ها دارای رنگ های زیبایی می باشند که مورد توجه کودک قرار می گیرد. استخر توپ بادی دخترانه یک نمونه از اینگونه محصولات است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. 


مشخصات ظاهری 

این استخر بادی به صورت گرد طراحی شده است. دیواره های استخر به صورت سه لایه می باشند که به یکدیگر متصل شده اند. این لایه ها به صورت بسیار محکمی به یکدیگر پرس شده اند و امکان گسستن آن ها وجود ندارد. کف استخر به صورت بادشو می باشد که طبی بوده و کاملا نرم و راحت است. در کف استخر نیز  تصویر انیمیشنی وجود دارد که بسیار زیبا می باشد. دیواره داخلی استخر بادی نیز به رنگ صورتی زیبایی است. بخش خارجی دیواره نیز تصاویر انیمیشنی دخترانه نقش بسته است که به جذابیت استخر کمک می کند. به گونه ای که دختران با دیدن استخر بادی شگفت زده می شوند. 


ابعاد و ظرفیت استخر بادی

این استخر بادی دارای قطر 100 سانتی متر می باشد. ارتفاع این استخر 25 سانتی متر است. استخر بادی برای استفاده خردسالان و کودکان بسیار مناسب می باشد. ظرفیت آب این استخر بادی معادل 84 لیتر می باشد. وزن استخر بادی نیز کمتر از یک کیلوگرم است. 


قابلیت های استخر بادی 

استخر بادی دخترانه دارای کاربردهای متفاوتی می باشد به همین دلیل بسیار مقرون به صرفه می باشد. این استخر بادی به دلیل ابعاد مناسبی که دارد در محیط های کوچک و در حداقل فضا قابل استفاده می باشد. این استخر را می توانید به عنوان وان بادی در حمام مورد استفاده قرار دهید تا زمان استحمام را برای کودک لذت بخش کنید. زیرا با طراحی جالبی که دارد کودک در استخر می تواند به بازی بپردازد در حین بازی استحمام را انجام دهید. کاربرد دیگر استخر بادی استفاده از آن به عنوان استخر توپ می باشد. این استخر بادی را می توانید داخل اتاق قرار دهید و داخل استخر را از توپ های رنگی پر کنید. به دلیل رنگ بسیار زیبای استخر بادی با ریختن توپ های رنگی (قابل خرید از فروشگاه اینتکس تهران) جلوه بسیار زیبایی به استخر می دهید و کودک بدون احساس کسالت می تواند تا ساعت ها به بازی مشغول شود. یکی دیگر از کاربردهای استخر بادی استفاده از آن در فضاهای باز و در مسافرت می باشد. این استخر بادی به دلیل وزن بسیار کمی که دارد می توانید در هر جایی با خود به همراه ببرید و با توجه به ظرفیت کم استخر، در هر محیطی که کودک مایل بود استخر را راه اندازی نمایید و به سادگی داخل استخر را از آب پر کنید. برای راه اندازی کافی است در محیطی که عاری از سنگ و چوب تیز باشد استخر را بر روی زمین قرار داده و توسط پمپ باد به راحتی استخر را باد کنید. هم چنین می توانید این استخر بادی را در حیاط منزل و ویلا مورد استفاده قرار دهید. 


کیفیت استخر بادی  : این استخر بادی از بهترین نوع پلاستیک فشرده ساخته شده است. طول عمر بالای استخر بادی از ویژگی های عالی استخر بادی می باشد. این جنس استخر بادی سبک بوده و استحکام بالایی دارد. هم چنین بسیار منعطف است و ضربه های ناشی از بازی کردن کودکان به استخر هیچ گونه آسیبی نمی رسد. برای نگه داری و مراقبت این استخر بادی فقط کافی است آن را بر روی زمین نکشید و اشیای تیز را از بدنه استخر دور نگه دارید. هم چنین بدنه استخر بادی در حالت بادنشده قابلیت اشتعال بالایی دارد. از قرار دادن استخر بادی در مجاورت آتش و اجسام داغ خودداری نمایید تا استخر خراب نشود. در بسته بندی استخر بادی یک بسته برچسب تعمیرات قرار دارد که در صورت آسیب دیدن بدنه استخر می توانید توسط آن بدنه را ترمیم کنید. 


روش خرید : برای خرید استخر توپ بادی دخترانه با ارزان ترین قیمت می توانید به سایت فروشگاه اینتکس تهران مراجعه نمایید

نوع
خانگي
ظرفیت آب
84 ليتر
قطر
100 سانتي متر
ارتفاع
25 سانتي متر
جنس رویه
PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولايه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
قابلیت استفاده به عنوان وان در حمام
دارای کف ساده طرح دار
مناسب سنين بالای 3 سال
وزن 730 گرم
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...