استخر توپ بادی طرح اتوبوس بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/مسافرتی
  • ظرفیت:
  • طول: 137 سانتی متر
  • عرض: 96 سانتی متر
3,065,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر توپ بادی طرح اتوبوس بست وی محصولی زیبا و باکیفیت و مقرون به صرفه قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی انحصاری محصولات بادی در ایران

استخر توپ بادی طرح اتوبوس بست وی از نمونه های جذاب و بادوامی بوده به تازگی توسط این کمپانی بزرگ در طرح و رنگ متفاوتی طراحی و به بازار عرضه شده است. جنس بدنه این محصول از نوع وینیل بوده به همین دلیل شما می توانید از این کالا به عنوان استخر بادی ابی نیز بهره بردری نمایید. درداخل بسته بندی محصول تعداد 20 عدد توپ پلاستیکی بدون پلیسه وجود داشته به همین دلیل برای بازی کودک دیگر نیاز به خرید توپ مجزا وجود ندارد. بدنه محصول در برابر تابش مستقیم نور خورشید و تغییرات شرایط جوی اب و هوا مقاوم مانده و برای استفاده در فضای باز نیز مناسب است. شکل ظاهری محصول کاملا شبیه به اتوبوس زرد رنگ بوده و برای توجه به سلیقه کودکن بر روی این بدنه طرح های فانتزی از حیوانات به چشم می خورد. در بخش ابتدایی محصول نیز یک عدد فرمان پلاستیکی مجهز به بوق برای شادی هرچه بیشتر کودکان تعبیه شده است. در داخل بسته بندی محصول یک عددبرچسب تعمیرات برای رفع اسیب های احتمالی نیز وجود دارد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

در واقع با خرید این استخر کودک می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و علاوه بر استخر بادی ، صاحب یک استخر توپ نیز بشوید که برای تخلیه هیجان کودکان حتی در محیط های خانگی بسیار تاثیر گذار می باشد . این محصول دارای متریالی کاملا بی خطر در بدنه خود می باشد که هیچگونه خطری را در هنگام بازی برای کودک ایجاد نمی کند و با خیالی راحت می توانید از آن برای کودکان بالای دو سال خود البته در صورت پر کردن فضای داخلی استخر از آب استفاده کنید . وینیل طرح چرم به کار گرفته شده در ساختار بدنه این استخر کاملا ضد حساسیت می باشد و سازگاری بالایی با پوست بدن افراد دارد و به همین خاطر برای تمامی کودکان حتی کودکان دارای پوست حساس قابل استفاده می باشد .

تمامی قسمت های بدنه این استخر به صورت بادی تعبیه شده است تا راحتی فوق العاده ای را برای کودک به وجود آورد و باعث شود تا به هنگام بازی در مدت زمان طولانی نیز ، کودک احساس درد و یا خستگی در قسمت های مختلف بدن را نداشته باشد . به دلیل انعطاف پذیری بالای متریال ساختار بدنه این محصول ، حجم آن به هنگام جمع آوری و خالی شدن از باد بسیار کم می شود و به راحتی می توانید آن را گوشه از از کمد دیواری قرار دهید و یا در مسافرت ها به همراه خود داشته باشید . به همراه این محصول بیست عدد توپ رنگی بدون پلیسه قرار دارد که هیجان کودک را در هنگام بازی و سرگرمی دو چندان می کند . وزن این استخر بالغ بر 3.8 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعادی که دارد نشان از سبک بودن آن می باشد . همین حالا می توانید این محصول جذاب را از نمایندگی اینتکس تهران سفارش دهید .


استخر توپ بادی طرح اتوبوس بست وی

استخر توپ بادی طرح اتوبوس بست وی جزو پرفروش ترین محصولات بادی شرکت بزرگ و معروف بست وی می باشد که توانسته افراد زیادی را مجذوب خود کند و در زمانی کوتاه کیفیت و مرغوبیت خود را ثابت کرده است. شرکت سازنده این استخر توپ بادی همواره در تلاش است تا محصولاتی متناسب با روحیات کودکان تولید کند و با بهره گیری از بهترین مواد اولیه توانسته نام خود را در بین تولید کننده های موفق قرار دهد. این شرکت بزرگ رنگ های شاد و روشن را برای محصولات کودکان انتخاب می کند و می داند این رنگ ها چه تاثیری بر روی شادی و نشاط کودکان دارد. این استخر توپ بادی که محصول همین شرکت است به شکل اتوبوس درآمده و با رنگ زرد شبیه به اغلب اتوبوس های واقعی شده است و با داشتن اجزای مختلف این واقعیت را برای کودکان به حقیقت تبدیل کرده است. ویژگی های استخر توپ بادی طرح اتوبوس بست وی به دسته های زیر تقسیم شده است.


ایده آل برای استفاده کودکان

این استخر توپ بادی با درنظر داشتن تمامی موارد یک محصول بی نظیر را به شکل کاملا فانتزی خلق کرده است و این امکان را به کودکان می دهد تا بدون قرار دادن توپ در آن نیز مشغول بازی بشوند. با وجود ظاهر این استخر توپ که شبیه اتوبوس هست و داشتن بدنه ای با دیواره بلند که همان داخل اتوبوس را ایجاد کرده است و همچنین پنجره و فرمان فضایی برای ماشین بازی با دوستان را برای فرزندتان فراهم کرده است. این اتوبوس زیبا قادر به گنجایش پند نفر می باشد که می توان در داخل قرار گرفته و مشغول بازی های مختلف بشوند. محصول مورد نظر هم به جهت سرگرمی کودکان می باشد و هم با بازی با توپ های رنگی ورزشی را برای آن ها ایجاد کرده است که در نظر کودکان بسیار مهیج بوده و می توانند ساعت های خود را به شادی بگذرانند.


بازی های مختلف

در زمانی که استخر توپ بادی را با توپ های پلاستیکی پر کردید می توانید کودکان را با این بازی سرگرم و خشنود کنید. این بازی برای تمامی آن ها لذت بخش بوده و می تواند آن ها را برای مدت طولانی مشغول کند. به علاوه در صورت نبود توپ پلاستیکی یا در صورتی که کودکان می خواهند از این استخر توپ بدون توپ استفاده کنند می توانند آن را جایگزین ماشین های بزرگ خود کرده و از طریق قرار گرفتن داخل اتوبوس فضای ماشین سواری را ایجاد کنند و با استفاده از فرمان بادی به این بازی جذاب سرگرم باشند.مسافرین این اتوبوس رنگارنگ نیز از طریق پنجره های اتوبوس که در بخش انتهایی قرار دارد می توانند از تماشای محیط اطراف لذت ببرند.


آسان بودن نصب

برای نصب این محصول نیازی به آموزش نیست چرا که راه اندازی بسیار آسان بوده و می توان در زمانی کم این کار را انجام داد. برای این کار ابتدا باید یک پمپ بادی تهیه نمود. این پمپ را می توان به همراه استخر توپ بادی از همین فروشگاه خریداری کرد. پس از دریافت این وسیله از طریق محفظه میزان باد مورد نظر را به داخل استخر بادی هدایت می کنید و محصول را به اندازه و شکل اصلی خود در می آورید. در صورتی که محصول دارای نقص باشد می توان به سرعت با شماره های مربوط تماس حاصل کرد و از ضمانت 48 ساعته تست کالا استفاده کرد و محصول خود را تعویض نمود. در زمان استفاده از محصول نیز در هنگام مواجعه با مشکلات مختلف می توان با پشتیبانی آن تماس گرفت و به آسانی مشکل خود را برطرف کرد. 


اجزای همراه

برای استفاده و بازی کودکان بلافاصله و پس از دریافت محصول 20 عدد توپ رنگی درنظر گرفته شده است که به صورت رایگان به همراه محصول می باشد و با وجود آن دیگر نیازی به خرید جداگانه توپ رنگی برای استخر توپ بادی نیست.


خرید و تحویل درب منزل

برای انتخاب و خرید آسان استخر توپ بادی طرح اتوبوس بست وی به فروشگاه اینتکس تهران در سراسر کشور مراجعه کنید و با ارسال در کمترین زمان آن را دریافت نمایید.

نوع
خانگی/مسافرتی
ظرفیت
طول
137 سانتی متر
عرض
96 سانتی متر
ارتفاع
96 سانتی متر
جنس رویه
وینیل
جنس بخش کناری
وینیل رنگی
جنس کف
وینیل دو لایه رنگی
وزن
3.8 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
داراي 20 توپ رنگی بدون پلیسه
دارای کف بادی و نرم
رده سنی : 2 سال به بالا
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...