استخر دو قلو بادی با فواره

کد intex 57143

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي
  • ظرفیت آب: 938 لیتر (مجموع دو استخر)
  • قطر: 279 سانتی متر
  • ارتفاع: 36 سانتی متر
3,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی دو قلو بادی با فواره استخری محصول جدید شرکت اینتکس در نمایندگی محصولات بادی در ایران ، ارسال به سراسر کشور

استخر بادی دوقلو بادی با فواره استخری جدید با ویژگی های منحصر به فرد از سری محصولات بادی شرک بزرگ اینتکس می باشد که از زیبایی خاصی برخوردار است ، ابعاد این استخر نیز مناسب می باشد قطر این محصول 279 ساتی متر و ارتفاع آن 36 سانتی متر می باشد و با توجه به این ابعاد ظرفیت 938 لیتر آب را دارا است ، این استخر بادی تفریحی در نوع خاگی طراحی و تولید شده است و میتوان از آن در محیط خانه استفاده نمود ، جنس رویه این استخر از پی وی سی با رویه طرح چرم ، جنس بخش کناری از پی وی سی شفاف و طرح دار و جنس کف استخر بادی از پی وی سی دولایه می باشد که باعث افزایش مقاومت این محصول شده است و شما می توانید با خیال آسوده از این محصول استفاده نمایید. 

این استخر بادی بیشتر از هر چیزی شبیه به حوض می باشد که معمولا در حیاط های قدیمی وجود داشت . با این تفاوت که این محصول کاملا استخر است و حتی بخش مرکزی آن نیز تشکیل شده از یک استخر کوچک تر ولی عمیق تر می باشد . کودکان می توانند بازی های جالبی را از استخر دو قلو بادی با فواره توقع داشته باشند . چرا که این استخر در واقع یک استخر دو قلو است . این نوع طراحی باعث شده است تا تمامی رده های سنی کودکان بتوانند از استخر دو قلو بادی با فواره استفاده کنند . به طوریکه کودکان سنین پایین تر بهتر است که در محیط استخر بزرگ و بیرونی بازی کنند ، چرا که عمق آن کم است ، همچنین کودکانی که سن بالاتری دارند می توانند به بخش عمیق این استخر دو قلو رفته که دقیقا در مرکز استخر قرار داده شده است ، به همین دلیل نیز به محصول یک استخر بادی دو قلو گفته می شود . با توجه به میزان ابعاد و مساحتی که این استخر بادی دارد ، چندین کودک می توانند همزمان از استخر برای تفریحات آبی خود استفاده کنند . 

حتی بزرگتر ها نیز می توانند به همراه کودکان خود از این استخر بادی استفاده کرده و تفریحات آبی داشته باشند . این استخر به دلیل داشتن ابعاد بزرگ ، بهتر است که در محیط هایی مانند حیاط خانه ، پارکینگ و موارد اینچنینی استفاده شود . زیرا نمی توانید آن را در محیط خانه یا داخل حمام راه اندازی کنید . حتی می توانید آن را در ویلا و یا محوطه بیرونی ویلا ، ساحل دریا و ... راه اندازی کنید تا کودکان از آن استفاده کنند . معمولا از استخر دو قلو بادی با فواره برای استفاده طولانی چند هفته ای استفاده می شود و از آن جایی که ظرفیت آب استخر بالاست ، بهتر است که کمتر آب آن را تعویض کنید . این نوع از استخر های بادی پمپ آب ندارند . طراحی دو لایه دیواره های بیرونی هر دو بخش استخر بادی توانسته است تا استخر را مقاوم تر از همیشه در برابر وزن بالای آب کند . برای راه اندازی این استخر می توانید که از پمپ باد ها استفاده نمایید . 

استخر دو قلو بادی با فواره

یکی از دلایلی که شرکت بزرگ اینتکس به عنوان تولید کننده لوازم بادی در جهان شناخته شده است، وجود نوآوری در تمامی تولیدات این شرکت می باشد. به گونه ای که تمامی محصولات با یکدیگر تفاوت داشته و هر یک ویژگی های خاص خود را دارد. با مشاهده محصولات تولید شده توسط این شرکت در میابید که برای تمامی سلایق محصول موجود دارد. استخر های بادی از سری تولیدات این شرکت می باشند. تمامی محصولات توسط نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران توزیع می شوند. با مراجعه به سایت اینتکس تهران می توانید تمامی محصولات شرکت اینتکس را با قیمتی مناسب خریداری نمایید. استخر دو قلو بادی با فواره یک نمونه از استخر های خاص این شرکت می باشد که در ادامه به نقد و بررسی آن می پردازیم. 


طراحی منحصر به فرد

استخر دو قلو بادی با فواره | نمایندگی انحصاری محصولات بادی در ایران

استخر دو قلو بادی از طراحی خاصی برخوردار است. این استخر زیبا دارای فرم کلی دایره ای می باشد. کف استخر به رنگ سفید است. نکته جالب در مورد این استخر قرار گرفتن استخر گرد کوچک تر در داخل استخر بادی اصلی می باشد. دیواره هر دو استخر بادی دارای طراحی آکواریومی بوده که بسیار زیبا می باشد. به این صورت که شفاف و به رنگ آبی است و در داخل آن رنگ های مختلفی وجود دارد. لبه دیواره استخر بادی به رنگ سفید است. دیواره استخر بادی به صورت سه لایه می باشد. سه لایه بادی متصل به یکدیگر که هر یک دارای دریچه باد جداگانه می باشند دیواره را تشکیل داده اند. هم چنین دیواره استخر داخلی نیز به همین صورت ساخته شده است. استخر کوچک تر در مرکز استخر اصلی قرار دارد و به بدنه متصل شده است. این استخر دارای فواره می باشد. در مرکز این استخر بادی فواره آب به صورت آبپاش تعبیه شده است. این استخر بادی ظاهر زیبایی دارد و برای استفاده کودکان و بزرگسالان مناسب می باشد. 


ویژگی های ظاهری استخر بادی 

استخر دو قلو بادی با فواره | نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران

این استخر بادی دارای قطر 279 سانتی متر می باشد. ارتفاع استخر بادی به 36 سانتی متر می رسد. استخر بادی برای استفاده کودکان بالای 2 سال مناسب است. ظرفیت آب هر دو استخر بادی در مجموع 938 لیتر می باشد. این استخر بادی را برای بازی های دسته جمعی می توانید مورد استفاده قرار دهید. در فضاهای باز می توانید استخر بادی را راه اندازی نمایید تا کودکان مشغول به بازی شوند. وجود فواره به بازی های کودکان هیجان زیادی می دهد. وزن استخر بادی در حالت بسته بندی حدود 7 کیلوگرم است که قابلیت حمل استخر بادی را آسان می کند. شما می توانید در هر محیطی این استخر بادی را به همراه ببرید و در جایی که مایل بودید استخر را راه اندازی کنید. فقط کافی است استخر بادی را از بسته بندی خارج کرده و محیطی را که عاری از سنگ و چوب های تیز باشد انتخاب نمایید. استخر بادی را بر روی زمین پهن کنید و توسط یک پمپ باد دستی اقدام به باد کردن استخر بادی نمایید. 


کیفیت بی نظیر استخر بادی 

استخر دو قلو بادی با فواره | فروشگاه مرکزی اینتکس

استخر بادی دو قلو از بهترین نوع پلاستیک فشرده ساخته شده است. این جنس بدنه بسیار کارآمد بوده و در میان سایر استخر ها دارای طول عمر بالایی می باشد. بدنه استخر بادی به صورت طرح چرم است که مقدار کمی براق می باشد و زیبایی بی نظیری به بدنه می بخشد. هم چنین دیواره محصول نیز به صورت شفاف می باشد. کیفیت بالای این بدنه موجب شده است تا بتوانید در فضای باز این استخر را راه اندازی نمایید. هم چنین استفاده از این استخر در برابر آفتاب نیز به کیفیت بدنه استخر آسیب نمی زند. شما باید از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه استخر جلوگیری کنید. هم چنین از قرار دادن استخر بادی بسته بندی در مجاورت آتش و اشیای داغ پرهیز کنید. استخر بادی دو قلو دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد که تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده می باشد. 


نحوه خرید

برای خرید استخر بادی دو قلو با فواره با قیمتی ارزان به فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران مراجعه نمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

نوع
خانگي
ظرفیت آب
938 لیتر (مجموع دو استخر)
قطر
279 سانتی متر
ارتفاع
36 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC شفاف و طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت اینتکس
دارای یک استخر کوچک در بدنه اصلی
دارای آبپاش و فواره آب
دارای طراحی زیبای آکواریمی
مناسب سنین بالای 2 سال
وزن 7.2 کیلوگرم
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...