استخر شن بازی کودک

کد YT-001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,030,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر شن بازی کودک یکی از متفاوت ترین انواع استخر بادی برای استفاده کودکان بالاتر از 3 سال بوده که توسط کارخانه اینتایم طراحی و تولید شده است. این استخر بادی دارای طراحی بدنه مربع شکل و دیواره ای یک لایه دارد. کف محصول کاملا ساده و نارنجی بوده اما دیواره آن آبی رنگ می باشد. برای راه اندازی سریع و آسان این استخر بادی بر روی بدنه آن یک دریچه باد اختصاصی و استاندارد تعبیه شده است. این دریچه از نوع دوگانه بوده به همین دلیل حتی اگر درب دریچه نیز باز شود امکان نگهداری و حفظ اکثر باد داخل محصول وجود خواهد داشت. وزن بدنه محصول 6 کیلوگرم بوده که در زمان جمع اوری شدن یک فضای کوچک را اشغال خواهد کرد. به همین دلیل بوده که در زمان سفر می توانید آن را در داخل صندوق عقب خودروی خود قرار داده و برای تفریح فرزندان خود به همراه ببرید.


این محصول فاقد پمپ باد بوده پس برای راه اندازی اصولی توصیه می کنیم اقدام به خریداری یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی اینتکس نمایید. رویه اصلی محصول از جنس پلاستیک فشرده پی وی سی تولید شده که سازگاری بالایی با شرایط اب و هوایی مختلف داشته و دارای ساختاری باداوم و مقاوم می باشد. این رویه موجب شده تا بتوانید از این محصول به عنوان استخر بادی آبی و یا حتی استخر بادی توپ فرزند خود استفاده کنید. این استخر بادی را می توانید در مناطق ساحلی در فضای باز راه اندازی کرده تا فرزند شما در یک محیط کنترل شده و استاندارد به بازی مشغول شود. در داخل بسته بندی محصول یک عدد برچسب تعمیرات نیز قرار داده شده است. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی مرکزی محصولات بادی این استخر شن بازی را برای فرزند خود با قیمت ارزان خریداری نمایید.

نوعمربع
ظرفیت آب900 لیتر
طول200 سانتی متر
عرض200 سانتی متر
ارتفاع40 سانتی متر
جنس رویهPVC طرح چرم
ظاهر رویهساده
کف بادشو
پمپ
نوع پمپ-
رده سنیبالاتر از 2 سال
سایر ویژگی هاطراحی یک طبقه ای دو رنگ
وزن: 6 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

استخر شن بازی کودک

استخر شن بازی کودک یک نمونه از استخر بادی کودک متفاوت و کاربردی برای کودکان بالاتر از یک سال بوده که کاخانه اینتایم جهت استفاده در تعطیلات تابستانی طراحی و تولید کرده است. این استخر بادی زیبا در واقع برای استفاده در تمامی شرایط اب و هوایی و نقاط مختلف کشور مانند ساحل ، جنگل و.. مناسب بوده و به دلیل ابعاد استاندارد می توانید حتی آن را در فضای سرپوشیده مانند محیط منزل خود نیز راه اندازی کنید. این محصول دارای کیفیت و طول عمر بالا در کنار قیمت استخر بادی مناسب بوده به همین دلیل به یکی از پرفروش ترین انواع استخر بادی کودک تبدیل شده است. در ادامه این مطلب می توانید با نقد و بررسی این محصول در جهت اشنایی کامل با آن همراه با ما باشید تا خرید متفاوتی را تجربه کنید.


کیفیت و جنس بدنه استخر شن بازی

تمامی افراد در مقابل پرداخت هزینه انتظار دریافت محصولی را دارند که دغدغه ای بابت طول عمر آن نداشته باشد. برای عرضه محصولی با طول عمر بالا نیز نیاز به انتخاب جنس بدنه باکیفیت وجود دارد. بر همین اساس بوده که کارخانه اینتایم این استخر بادی را با بدنه ای از مرغوب ترین انواع پی وی سی طرح چرم طراحی و تولید کرده است. این جنس بدنه نرم بوده و در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال خواهد کرد. از طرفی به دلیل کیفیت بالا تعداد دفعات راه اندازی و جمع اوری محصول نمی تواند موجب افت کیفیت بدنه بشود. این جنس بدنه در برابر تابش مستقیم نور خورشید و با تماس با آب نیز مقاوم باقی می ماند. کف استخر بادی با سطح زمین همواره در تماس مستقیم بوده و تمامی وزن افراد استفاده کننده را تحمل خواهد کرد. از طرفی این بخش به دلیل استفاده از این نوع استخر بادی در  فضای ساحل با رطوبت نیز در تماس خواهد بود. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه طراحی و تولید شده است. با توجه به بیان موارد مهم در زمینه انتخاب جنس بدنه این محصول شما می توانید از آن در تمامی شرایط اب و هوایی استفاده کنید.


موارد استفاده از استخر شن بازی

همانطور که از اسم محصول مشخص بوده این استخر بادی را برای استفاده در محیط شن طراحی و تولید کرده اند. تفریحات در محیط شنی همواره برای کودکان از جذابی قابل توجهی برخوردار بوده اما این محیط ها معمولا دارای الودگی نیز بوده و به دلیل فضای گسترده تضمینی بابت ایمنی فرزند شما وجود ندارد. به همین دلیل بوده که می توانید در زمان سفر به محیط ساحلی این محصول را به همراه داشته تا فرزند شما در یک فضای مشخص و با نظرات خودتان به تفریح بپردازد. از طرفی کیفیت بالای جنس بدنه این استخر بادی موجب شده تا به عنوان استخر آبی فرزند خود نیز از آن استفاده کنید. این محصول در واقع با طراحی بدنه ساده تولید شده تا یک محیط امن و مشخص را برای تفریح کودکان بالاتر از یک سال فراهم کند. پش در محسظ منزل می توانید از آن به عنوان استخر توپ بادی نیز استفاده نمایید.


راه اندازی و مراقبت از استخر شن بازی

استخر شن بازی کودک محصولی با امکان راه اندازی فوری می باشد. به همین منظور بر روی بدنه اصلی آن یک دریچه باد استاندارد نیز تعبیه شده است. برای راه اندازی محصول تنها نیاز به تهیه یک عدد پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی اینتکس دارید. ابتدا محصول را از بسته بندی خارج کرده و در یک محیط مسطح باز کنید. سپس با استفاده از همان پمپ باد دستی اینتکس اقدام به باد کردن بدنه نمایید. در نهایت مخزن محصول را مملو از شن ، آب و یا توپ بادی پلاستیک بدون پلیسه کنید. این استخر بادی سازگار با شرایط اب و هوایی مختلف بوده و طول عمر قابل توجهی دارد. برای حفظ استخر شن بازی در طول مدت زیاد لازم بوده از وارد کردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول خودداری کنید. همچنین در فضای باز حرارت بالا مانند اتش را به این محصول نزدیک نکنید. لازم بوده از پرش بر روی دیواره های محصول نیز خودداری شود.


خرید استخر شن بازی

استخر شن بازی کودک محصولی باکیفیت و در عین حال ارزان قیمت بوده که به راحتی می توانید در زمان سفر نیز آن را به همراه ببرید. با مراجعه به نمایندگی رسمی محصولات بادی می توانید این استخر شن بازی را کاملا اورجینال خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...