استخر طلقی پری دریایی اینتکس

intex 56452

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 958 لیتر
  • قطر: 183 سانتی متر
  • ارتفاع: 38 سانتی متر
2,380,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر طلقی پری دریایی اینتکس محصولی بسیار ویژه از برند معروف و ویژه که تولیدات بسیاری در این زمینه دارد

استخر بادی طلقی پری دریایی اینتکس از سری استخر های جدید که به تازگی وارد بازار شده و دارای ویژگی های بسیاری می باشد و برای استفاده کودکان بسیار مناسب بوده چرا که این استخر بادی دارای ابعاد بسیار مناسب می باشد قطر این استخر اینتکس 183 سانتی متر و ارتفاع آن 38 سانتی متر می باشد. با توجه به این ابعاد استخر طلقی 958 لیتر ظرفیت آب را دارا می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های این استخر اینتکس دارا بودن وزن بسیار ناچیز 2.3 کیلوگرمی می باشد که راحتی جابجایی را به همراه دارد. جنس بدنه این محصول از پلاستیک طلقی منعطف ، جنس بخش کناری از پی وی سی شفاف طرح دار و جنس کف استخر نیز پی وی سی دولایه می باشد. استفاده از طراحی بسیار زیبا ، مناسب بودن برای کودکان بالای 3 سال ، قابل حمل و راه اندازی آسوده و همراه داشتن اقلام همراه کامل از سایر ویژگی های استخر طلقی پری دریایی اینتکس می باشد. 

استخر طلقی کودک طرح ماهی اینتکس ، استخری متفاوت و بسیار جذاب با طراحی جالب بر روی بدنه می باشد که به صورت طلقی تولید شده است و یکی از مقاوم ترین استخر ها برای استفاده کودکان است . اگر فکر می کنید که استخر های بادی آسیب پذیر هستند و مراقبت از آن ها برای شما و یا کودک دشوار است ، بدون شک استخر طلقی کودک طرح ماهی اینتکس گزینه ای ایده آل برای فرزندان شما خواهد بود . استخر طلقی کودک قطری برابر با 183 سانتی متر دارد که برای استفاده و بازی کردن یک تا سه کودک مناسب خواهد بود . ارتفاع استخر که همان عمق استخر می باشد نیز 38 سانتی متر است و این موارد باعث شده است که شرکت اینتکس یعنی سازنده استخر طلقی کودک طرح ماهی ، این استخر را برای کودکان بالای 3 سال مناسب بداند . از نظر ظرفیتی ، این استخر طلقی می تواند تا 958 لیتر آب را در درون خود جا دهد . از استخر طلقی می توان برای هفته ها استفاده کرد . بخش دیواره های استخر به صورت طلقی و کف آن از پی وی سی ساخته شده است . شما می توانید در فروشگاه اینتکس تهران مدل های مختلفی از استخر های طلقی را مشاهده و آن ها را خریداری کنید . در دیواره بیرونی استخر ماهی های رنگی و سایر موجودات دریایی نقش بسته است .

استخر طلقی پری دریایی اینتکس را می توان قطعا یکی از جذاب ترین استخرهای طلقی برند اینتکس دانست که علاوه بر زیبایی و جذابیت بالا دارای کیفیت ساخت استاندارد نیز است و با توجه به ماهیت استفاده ای که دارد بهترین عملکرد را در هنگام آب تنی می تواند از خود به نمایش بگذارد . برند اینتکس یکی از محبوب ترین برندهای سازنده استخر های کودک می باشد که علاوه بر تولید استخرهای بادی و همچنین استخرهای پیش ساخته اقدام به تولید استخرهای طلقی نیز کرده است تا تنوع بسیار بالاتری را برای آب تنی کودکان به وجود بیاورد . یکی از معایت استخرهای بادی را شاید بتوانیم آسیب پذیری بدنه بدانیم که البته با برخوردهای بسیار محکم آسیب می بینند و در صورت استفاده استاندارد هیچ گونه آسیب دیدگی در بدنه آنها صورت نمی گیرد اما اگر به هر دلیلی فکر می کنید کودک شما نکات نگهداری از استخرهای بادی را به خوبی رعایت نمی کند بهترین انتخاب برای جایگزینی این استخر ها ، استخرهای طلقی برند اینتکس می باشد که در تنوع گسترده نیز در بازار دیده می شود .

همانطور که از اسم این استخر طلقی کودک اینتکس پیداست دارای طرح های جذابی بر روی بدنه بیرونی می باشد که به همین خاطر دارای نام پری دریایی است ، زیرا با نگاهی جزئی به بدنه این محصول می توانیم پری دریایی حک شده بر روی بدنه بیرونی را مشاهده کنیم . این استخر علاوه بر طرح پری دریایی دارای طرح های متنوع دیگری نیز می باشد که به هنگام انتخاب دست شما باز است و می توانید بر طبق سلیقه خود انتخاب کنید . استفاده از استخرهای طلقی در محیط های روباز بیشتر از استخرهای بادی توصیه می شود . زیرا بدنه استخرهای تلقی به صورت بادی نمی باشد و با توجه به بدنه مستحکمی که دارند نور آفتاب در طولانی مدت نیز بر روی آن ها تاثیرگذاری خاصی ندارد و با اطمینان خاطر می توانید از آن ها در حیات خانه ، باغ و ویلا و همچنین پشت بام خانه ها استفاده کنید .  قطر این استخر طلقی گرد 183 سانتی متر می باشد که نشان از بزرگ بودن ابعاد داخلی دارد و کودکان به صورت دو الی سه نفره می توانند از آن استفاده کنند . 

این استخر بر طبق گفته برند بست وی برای کودکان بالای سه سال ساخته شده است ، البته نکته حائز اهمیت این است که رده سنی از استفاده از استخر چندان مهم نیست و با توجه به قد کودک خود می توانید اجازه استفاده از استخر را صادر نمایید . جنس بدنه استخرهای طلقی یکی از مقاوم ترین و مستحکم ترین جنس های بدنه ای می باشد که در استخرهای کودک می توانید مشاهده کنید . این استخر طلقی دارای دیواره های تماما طلقی طرح دار می باشد به به صورت متصل به هم ساخته شده اند و استحکام فوق العاده ای را در هنگام استفاده به وجود می آورند . 

برخلاف دیواره های این استخر باید در بخش کف استخرهای طلقی به منظور بالا بردن انعطاف پذیری و راحتی از پی وی سی استفاده شود که این استخر نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و در ساخت آن به همین ترتیب عمل شده است . حجم آبی که در درون این استخر جای می گیرد بالغ بر 958 لیتراست که برای پر و خالی کردن آن با مشکل جدی مواجه نخواهید شد . این استخر طلقی اینتکس را می توانید با کیفیت فوق العاده و قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران خریداری کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

نوع
خانگی
ظرفیت آب
958 لیتر
قطر
183 سانتی متر
ارتفاع
38 سانتی متر
جنس رویه
پلاستیک طلقی منعطف
جنس بخش کناری
شفاف طرح دار
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
استفاده از طراحی بسیار زیبا
مناسب کودکان بالای 3 سال
قابل حمل و راه اندازی آسوده
عمق مفید: 44 سانتی متر
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...