استخر غیر بادی یا فنری اینتکس

کد bestway 55029

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • ظرفیت آب: 435 لیتر
  • قطر: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
1,540,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر غیر بادی یا فنری اینتکس برای کودک با ابعاد بزرگ طرح اقیانوس از تولیدات برند بزرگ بست وی با ویژگی های منحصر به فرد با طراحی زیبا و کودک پسند

استخر غیر بادی یا فنری اینتکس تولید و عرضه استخر های تلقی با افزایش روبرو شده است و محصولات زیادی در این زمینه به بازار معرفی شده است. اینتکس تهران نیز که نمایندگان فروش محصولات بست وی و استخر بادی کودک در ایران می باشد استخر های تلقی بسیاری را عرضه می کند. برخی از این استخر های تلقی در ابعاد مختلفی تولید شده و دارای ویژگی های یکسانی می باشند. استخر تلقی کودک بزرگ طرح اقیانوس یکی از این محصولات می باشد که هم نوع کوچکتری نسبت به خود نیز دارد که در اندازه قطر با این محصول تفاوت دارد و کوچکتر می باشد. استخر تلقی کودک بزرگ طرح اقیانوس دارای قطری برابر 152 سانتی متر و ارتفاعی برابر 25 سانتی متر می باشد. با توجه به این ابعاد این استخر تلقی کودک بزرگ ظرفیت 435 لیتر آب را نیز دارا می باشد. جنس بدنه این استخر تلقی از پلاستیک تلقی منعطف ، جنس بخش کناری از تلق شفاف طرح دار و جنس کف استخر نیز از ونیل با مقاومت بالا می باشد. لازم به ذکر است که این استخر تلقی کودک بزرگ طرح اقیانوس مناسب استفاده کودکان بالای دو سال می باشد و یکی از بهترین وسیله ها برای تفریح کودکان می باشد.

استخر طلقی کودک اینتکس استخری با طراحی متفاوت نسبت به استخر های بادی می باشد که بدنه ای به صورت طلقی دارد و این موضوع باعث شده است تا استخر های کودک بسیار مقاوم تر باشند و در برابر آسیب دیدگی ها دوام خوبی را داشته باشند . استخر های طلقی نیاز به باد کردن نداشته و به سادگی و در کمترین زمان راه اندازی می شوند . استخر طلقی کودک اینتکس به صورت گرد تولید شده است و قطر آن 152 سانتی متر است ، همچنین ارتفاع استخر طلقی کودک اینتکس به 25 سانتی متر می رسد . این ابعاد استخر را مناسب برای کودکان بالای 3 سال کرده است . توجه داشته باشید که بدنه طلقی این استخر انعطاف خوبی را داشته و شکننده نیست . ظرفیت داخل استخر همچنین 443 لیتر می باشد . کودکان می توانند با استفاده از استخر های طلقی برند اینتکس که کیفیت بسیار عالی دارند ، مدت زمان های طولانی را صرف بازی کردن و آب تنی در کنار دوستان خود کنند . بخش بیرونی استخر طلقی کودک اینتکس به صورت طرح دار و شبیه به طرح ساحل است که موجودات زیادی در آن نقش بسته اند . همچنین بخش داخلی آن به رنگ آبی می باشد . 

نوع
تفریحی
ظرفیت آب
435 لیتر
قطر
152 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
وزن
1.3 کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک تلقی منعطف
جنس بخش کناری
شفاف طرح دار
جنس کف
وینیل
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
استفاده از طراحی بسیار زیبا
مناسب کودکان بالای 2 سال
قابل حمل و راه اندازی آسوده
نوع جنس: پلاستیک تلقی منعطف
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...