استخر پیش ساخته اینتکس آماده گرد با پمپ تصفیه شنی سایز 122 × 488

کد intex 26324

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفيت آب: 19156 ليتر
  • قطر: 488 سانتي متر
  • ارتفاع: 122 سانتي متر
37,030,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد با پمپ تصفیه شنی 122 × 488 از دیگر مدل های استخر های پیش ساخته 2018 اینتکس میباشد که  تنها تفاوت آن با مدل های دیگر خود در نوع پمپ تصفیه آن خلاصه میشود که برخلاف دیگر مدل ها از نوع شنی میباشد که نیاز شما به پمپ تصفیه آب را برطرف میکند. 

این استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس بدنه ای با کیفیت بالا و ساختار سه لایه داشته که ترکیبی از PVC ، برزنت و الیاف شمعی می باشد تا در برابر شرایط جوی مختلف ، دما و فشار آب و حتی ساییدگی های سطحی مقاومت زیادی داشته باشد و مشکلی برای آن هنگام استفاده به وجود نیاید.این استخر پیش ساخته اینتکسدر واقع مخصوص استفاده های شخصی و تفریحی تولید و عرضه شده و میتوانید آن را به راحتی استفاده کنید اما طراحی و ساختاراین محصول به گونه ای میباشد که به شما اجازه میدهد تا برای پرورش ماهی نیز آن را مورد استفاده قرار دهید.

این استخر پیش ساخته توسط فریم های آلومینیومی راه اندازی شده و در کمترین زمان ممکن آماده استفاده میشود و همچنین به همراه این استخر  علاوه بر پمپ تصفیه آب شنی یک درپوش و زیرانداز و همچنین نردبان پیش ساخته قرار داده شده تا استفاده از استخر اینتکس بسیار راحت تر شود.

استخر پیش ساخته اینتکس آماده گرد با پمپ تصفیه شنی سایز 122 × 488

استخر پیش ساخته اینتکس آماده گرد با پمپ تصفیه شنی سایز 122 × 488 ساخت شرکت اینتکس می باشد و با طراحی حرفه ای مناسب برای استفاده در طولانی مدت ساخته شده است. این محصول بی نظیر را باید برای داشتن محیطی به منظور تفریحات آبی در نظر داشت و برای استفاده اعضای خانواده در محیط های شخصی نصب و راه اندازی نمود تا بهترین شرایط را تجربه کرد و به نهایت آرامش در زمان ارتباط با آب رسید. علاوه بر این موارد چنین محصولی برای بیمارانی که دارای مشکلات عضلانی و استخوانی هستند لازم و ضروری است چرا که با وجود آسیب های مختلف مراجعه مداوم به استخر های عمومی در خارج از منزل دشوار می باشد و همچنین هزینه های زیادی را به دنبال دارد. اما با وجود محیطی برای نصب این محصول می توان به آسانی آن را در مکان مورد نظر نصب کرد و از مزیت آن برای این گونه بیماران بهره مند شد. این استخر پیش ساخته به صورت گرد می باشد و بنابراین محیطی بزرگ را برای نصب خود می خواهد که قطر آن در محل جای گیرد و برای استفاده افراد نیز مشکلی را ایجاد نسازد. از سوی دیگر این محصول بی نظیر به جای استخر های بتنی و چوبی استفاده می شود و بهتر از آن ها نیز می تواند کارایی داشته باشد. به همین خاطر علاقه مندان به کسب اطلاعات بیش تر در مورد این محصول پرداخته اند و همواره به داشتن این محصول علاقه نشان می دهند. 


قابل نصب توکار و رو کار

یکی از مزیت هایی که در این استخر پیش ساخته ایجاد شده است و سبب علاقه افراد به خرید آن شده است قابلیت نصب این محصول می باشد که هم می توان آن را در توی زمین قرار داد و هم می توان بر روی سطح زمین از مزیت وجود آن استفاده کرد. این استخر پیش ساخته با چنین امکانی شرایط را برای بازی و تفریح افراد در این محوطه مهیا می سازد و می تواند بهترین کارایی و استفاده را برای آن ها داشته باشد. همچنین محصول مورد نظر دارای دوام بالا بوده است که در داخل زمین از بروز پوسیدگی بدنه جلوگیری می کند. به همینن خاطر است که با دو روش نصب می شود. برای قرار دادن استخر پیش ساخته در داخل زمین ابتدا باید به میزان لازم زمین را حفر نمود به طوری که گنجایش لازم برای قرار دادن بدنه به وجود بی آید. در این مرحله افراد می توانند به آسانی زمین را حفر کنند و بدنه را بدون مشکل در  داخل زمین قرار دهند و سپس دور این بدنه را نیز مجدد پر کنند تا ظاهری به شکل استخر های بتنی پیدا کند. این ظاهر برای برخی از افراد دارای اهمیت می باشد و در این صورت حاضر به خرید این محصول هستند.


دارای پمپ تصفیه آب شنی

این محصول خاص باید به گونه ای طراحی شده باشد که بتوان در آن به راحتی شنا نمود و در صورت نیاز به پاکسازی آب درون محصول نیز پرداخت. به همین خاطر در کنار بدنه پمپ تصفیه آب شنی قرار گرفته است که محیط را برای استفاده طولانی مدت آماده می سازد و می تواند شرایط را برای بهره برداری های اقتصادی نیز مهیا سازد. از این رو دارای امکانات لازم به جهت پرورش ماهی های خوراکی می باشد و می تواند استخری بزرگ برای این کار ایجاد سازد.با داشتن استخر های بتنی و راه اندازی آن ها باید به طور مجزا تصفیه آب را خریداری نمود و برای تشکیل استخر پرورش ماهی آن را استفاده کرد اما این محصول با داشتن بخش مورد نظر در هزینه های افراد صرفه جویی می کند و می تواند به بهترین شکل برای آ« ها استفاده شود.


اقداماتی جهت نصب محصول

برای نصب استخر پیش ساخته ابتدا باید دی وی دی آموزشی آن را مشاهده کرد تا به درک درستی از نصب آن پرداخت و  مراحل مورد نیاز را به صورت دقیق انجام داد تا دچار مشکل نشد. علاوه بر این موارد افراد می توانند با واحد پشتیبانی تماس حاصل کنند تا افرادی را به قصد نصب استخر پیش ساخته به محل بفرستند تا محصول را به طور دقیق تر و بهتر برای آن ها نصب نمایند. در این صورت مشکلی از لحاظ راه اندازی استخر پیش ساخته ایجاد نمی شود.


خرید

استخر پیش ساخته اینتکس آماده گرد با پمپ تصفیه شنی سایز 122 × 488 را از نمانیدگی اینتکس تهران در هر جای کشور خریداری کنید.

نوع
گرد
ظرفيت آب
19156 ليتر
قطر
488 سانتي متر
ارتفاع
122 سانتي متر
جنس بدنه
PVC برزنتی
جنس پایه ها
آهنی گالوانیزه
پمپ
دارد
نوع پمپ
شنی
سایر ویژگی‌ها
قابلیت نصب روکار و توکار
دارای دریچه تخلیه آب
دارای ضمانت و خدمات
دارای پمپ تصفیه آب شنی
دارای درپوش و زیرانداز
دارای نردبان پیش ساخته
دارای DVD آموزشی
اقلام همراه
DVD آموزشي، نردبان
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...