استخر فریمی گرد با پمپ 12 ولت 107 × 427

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 12706 لیتر
  • قطر: 427 سانتی متر
  • ارتفاع: 107 سانتی متر
48,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی مدل پیش ساخته گرد در تنها نمایندگی رسمی محصولات بادی اینتکس در ایران تهران اینتکس اولین فروشگاه اینترنتی استخر پیش ساخته

استخر فریمی گرد با پمپ 12 ولت 107 × 427  نوع دیگری از استخر های پیش ساخته گرد فریمی بوده که توسط شرکت با سابقه اینتکس ساخته پمپ تصفیه آب آن تنها تفاوتی است که با مدل های قبلی خود دارد که این پمپ با قدرت تصفیه 3407 لیتر در ساعت و با برق 12 ولتی کار می کند.

طراحی این استخر گرد فریمی مانند نمونه های قبلی خود دارای بالاترین کیفیت ممکن بوده و به سادگی دچار مشکل نخواهد شد و هچنین از نظر ساختار و جنس بدنه با مدل های مشابه خود تفاوتی نداشته و ساخته شده از PVC برزنتی و الیاف شمعی می باشد و به دلیل بهره مند بودن از ساختار سه لایه مقاومت بالایی در برابر دما و فشار آب ، شرایط جوی مختلف و همچنین آسیب دیدگی های سطحی خواهد داشت و تمام این ویژگی ها باعث شده اند تا این استخر پیش ساخته کیفیت کلی بسیار بالاتری نسبت به سایر استخر های پیش ساخته هم رده خود داشته باشد. بدنه ی این استخر های پیش ساخته فریمی توسط پایه های آلومینیومی راه اندازی  میشود که این پایه ها کاملا ضد زنگ بوده به همین دلیل میتوان بدون هیچگونه نگرانی آن را درفضای باز مورد استفاده قرار داد.. این محصول دارای لوازم جانبی از جمله درپوش و زیرانداز و همچنین نردبان پیش ساخته بوده که برای استفاده راحت تر از محصول به همراه آن عرضه میشوند تا از استفاده از استخر نهایت لذت را ببرید.

استخر پیش ساخته گرد با پمپ 12 ولت یکی دیگر از مجموعه استخرهای گرد برند اینتکس می باشد که می تواند مورد استفاده در مصارف تفریحی ، پرورش ماهی و کشاورزی قرار بگیرد . قطر این استخر پیش ساخته گرد 427 سانتی متر می باشد و ارتفاعی بالغ بر 107 سانتی متر دارد که فضا را برای آب تنی چند نفره به صورت خانوادگی و یا دوستانه فراهم می کند و باعث می شود تا بدون نیاز به استخرهای عمومی بتوانید به تفریحات آب در روز های گرم سال بپردازید . استخر پیش ساخته فوق دارای بدنه ای فریمی می باشد که مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و با توجه به کیفیت ساخت بالایی که دارد می توان طول عمر بالایی را برای آن در نظر گرفت . اگر شما هم قصد تحقیقات بیشتر را دارید تا به نتیجه گیری در مورد خرید استخر پیش ساخته گرد اینتکس برسید در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

این استخر پیش ساخته از متریال بسیار با کیفیت برای ساخت بدنه استفاده کرده است ، متریالی که به صورت کامل ضد آب بوده است و می تواند در برابر فشار و ضربه و همچنین افرادی که درون آب اقدام به آب تنی می کنند ، مقاومت بالایی را از خود به نمایش بگذارد و در واقع ساختاری به نقص دارد . متریالی که در ساخت دیواره های این استخر به کار گرفته شده است به صورت ترکیبی از پی وی سی برزنتی و الیاف شمعی می باشد و می تواند در برابر آب شور ، نور خورشید و شرجی و رطوبت بالای هوا نیز استحکام خود را به نمایش گذاشته و بدون نقص به کار خود ادامه دهد . اما ستون های نگهدارنده این استخر پیش ساخته از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که به رنگ تیره در آمده است و در بخش های بالایی ، پایینی و همچنین وسط آن می توان تسمه های نگهدارنده برزنتی را مشاهده کرد که دیواره ها را بر روی ستون ها نگهداری می کند .

در بخش بیرونی بدنه این استخر پیش ساخته نام اینتکس نوشته شده است و باید گفت که می توانید این استخر را در دو رنگ خریداری کنید که به صورت سلیقه ای است و می تواند به خوبی زینت دهنده باغ ، ویلا و محیط های خانگی شما باشد . با توجه به قطذ تقریبی چهار متری این استخر پیش ساخته اگر دارای حیات بزرگی هستید نیز می توانید از آن در خانه های شخصی خود و یا بر روی پشت بام استفاده کنید و خستگی روزهای کاری خود را درون این استخر با آب تنی به دور نگه دارید . همچنین بسیاری از افراد از استخرهای پیش ساخته برای مصارف درمانی همچون آب درمانی و راه رفتن در آب استفاده می کنند که باید بگوییم این استخر این قابلیت را دارد و می توانید درون آن را با آب داغ پر کنید .حجم آبی که درون این استخر جای می گیرد 17206 لیتر می باشد که دارای دریچه هایی در بدنه برای اتصال پمپ تصفیه می باشد و همچنین یک دریچه قابلیت اتصال شیلنگ باغچه را دارد و به عنوان دریچه تخلیه برای هدایت آّ از درون استخر به بیرون به کار گرفته میشود که برای آبیاری می توانید از آن استفاده کنید .

این محصول یک پکیج کامل استخر پیش ساخته می باشد و درون بسته بندی آن می توان پمپ تصفیه فیلتری را مشاهده کرد ، پمپ تصفیه ای که قدرت تصفیه بالایی دارد و به همین خاطر باعث می شود تا آبی شفاف و پاکیزه درون استخر داشته باشید . علاوه بر پمپ تصفیه باید بگوییم که درپوش برزنتی برای پوشاندن دهانه استخر و همچنین زیرانداز برای جلوگیری از ساییده شدن سطح بدنه استخر با سطح زمین به کار گرفته می شود و هر کدام از آن ها در مواقع لزوم کارایی خود را به خوبی به نمایش می گذارند . نردبان آلومینیومی ضد زنگ آخرین لوازم جانبی می باشد که درون بسته بندی این استخر پیش ساخته می توان دید و دقیقا مطابق با ارتفاع استخر ساخته شده است تا ورود و خروج به استخر را برای همگان امکان پذیر کند . برای خرید این استخر پیش ساخته با ارزان ترین قیمت به همراه ضمانت نمایندگی اینتکس تهران میتوانید همین حالا سفارش خود را از طریق روش های موجود در سایت نهایی کنید .

نوع
گرد
ظرفیت آب
12706 لیتر
قطر
427 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
جنس پایه
آلومینیومی
جنس رویه
PVC برزنتی و الیاف شمعی
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
فیلتری 12 ولت
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
سایر ویژگی‌ها
پایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
اقلام همراه
DVD آموزشي، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...