استخر پیش ساخته پایه ای اینتکس با پمپ تصفیه شنی سایز 132×۵۴۹

کد intex 26331

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفيت آب: 26423 ليتر
  • قطر: 549 سانتي متر
  • ارتفاع: 132 سانتي متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته پایه ای اینتکس با پمپ تصفیه شنی 132 × 549 با پمپ 110 ولت شنی نوع دیگری از استخر های آماده فریمی از سری استخر های پیش ساخته میباشد که ساخت شرکت اینتکس بوده و برای کاربردهای مختلفی میتواند مورد استفاده قرار گیرد.این استخر دارای کیفیت ساخت بالا و با طراحی و ساختار بسیار با کیفیت بوده که میتواند از بهترین استخر های موجود دربازار باشد. 

بدنه اصلی این استخر فریمی گرد ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی میباشد و با ساختار سه لایه ای که دارد افزایش ضخامت بدنه را در پی داشته و این موضوع مقاومت کلی استخر را بالاتر برده است.این بدنه در برابر دما و فشار آب مقاوم بوده و با وجود ضخامت و انعطاف بالایی برخوردار است تا هنگام بسته بندی استخر، حجم و اندازه کوچکتری داشته باشد و به شما اجازه دهد تا بتوانید آن را با خود حمل کنید.. این بدنه توسط پایه های آلومینیومی ضد زنگ راه اندازی شده که این پایه ها تعادل کلی محصول را نگه داشته و میتواند استحکام بالایی به بدنه ی استخر ببخشد .

این استخر پیش ساخته فریمی گرد تنها در نوع کارکرد برق پمپ تصفیه آب با سایر محصولات هم رده و سری خود تفاوت دارد که این  پمپ تصفیه که قدرت بالایی در پاک سازی آب استخر داشته و نیاز شما به یک تصفیه کننده آب را به طور کامل برطرف میکند.برای محافظت بدنه یک زیرانداز و درپوش برای آن در نظر گرفته شده و برای استفاده راحت از استخر به دلیل ارتفاع بالا یک نردبان پیش ساخته در بسته بندی آن قرار داده شده که نیاز به نصب مجزا خواهد داشت و این محصولات همگی به همراه استخر ارسال میشود تا بتوانید نهایت لذت را از استفاده با آن بدست آورید.به این ترتیب دیگر نیازی به تهیه جداگانه این محصول نخواهی داشت . 

استخر پیش ساخته پایه ای اینتکس با پمپ تصفیه شنی سایز 132×۵۴۹

استخر پیش ساخته پایه ای اینتکس با پمپ تصفیه شنی سایز 132×۵۴۹ محصولی کاربردی و مناسب دارای کیفیت بالا می باشد و شرایط داشتن طول عمر بالا را نیز دارد. این استخر پیش ساخته ظاهری خاص دارد و به گونه ای منحصر به فرد برای استفاده علاقه مندان آماده می باشد از این رو یکی از پر کاربرد ترین محصولات به جای استخر های قدیمی می باشد. افرادی که توانایی مالی ایجاد استخر های بتنی را در داخل باغ و ویلای خود ندارند می توانند از استخر پیش ساخته استفاده کنند و به همان شکل مزیت و کاربرد داشته باشد. در این حالت تمامی افراد می توانند از داشتن فضای مطلوب برای شنا استفاده کنند و تجربه ای  منحصر به فرد را داشته باشند. با این وجود است که استفاده از استخر پیش ساخته در سال های اخیر توانسته آن را محبوب و پر کاربرد سازد و برای جایگزین شدن به جای استخر های دیگر مناسب گردیده است. استخر پیش ساخته با قیمتی مناسب برای خرید افراد در فروشگاه اینتکس تهران به فروش می رسد و می تواند بهترین بدنه و مقاومت را داشته باشد. از این سو دارای قابلیت راحتی و آسایش برای افراد می باشد. افرادی که قصد خرید این محصول را دارند می توانند با ما همراه باشند تا به توصیف برخی از خصوصیات این محصول بپردازیم.


بهره مندی از بدنه ای خاص

مزیت های موجود در استخر پیش ساخته در بدنه آن نهفته است که دارای خصوصیات خوبی می باشد و منحصر به فرد بوده است. از این سو سبب تشکیل محصولی کاربردی با دوام بالا می باشد. این محصول از نظر ظاهری بدنه ای به مانند چوب دارد و به استخر های چوبی شباهت دارد به همین خاطر در استفاده داخل باغ زیبا تر می باشد و می تواند ظاهری خاص از این محصولات را داشته باشد. بدنه از جنس پی وی سی برزنتی می باشد. اما رنگبندی آن به مانند چوب بوده است و در حالی که دارای قابلیت منعطف بودن است می تواند استحکام و استواری زیادی نیز داشته باشد. به همین خاطر است که زیبا ترین محصول را شامل شده است. استخر پیش ساخته در زمان قرار گیری در باغ و ویلا از نظر افراد باید زیبایی نیز داشته باشد و جذابیت بیش تری به محیط بدهد. از این رو این محصول مناسب ترین گزینه به حساب می آید که به علاقه مندان کمک بزرگی برای داشتن ظاهر خاص و زیبا می کند. بدنه محصول دوام بالایی دارد و در طول استفاده تغییر حالت نمی دهد. با این وجود است که خریداران این محصول را ترجیح می دهند و به جای استخر های قدیمی و پر دردسر از آن بهره مند می شوند.


قابلیت جا به جا کردن محصول

استخر پیش ساخته دارای بدنه ای می باشد که به راحتی نصب می گردد و به همان آسانی نیز جمع آوری می شود. این جمع آوری و نصب با توجه به بدنه قابل حمل صورت می گیرد و زمان کمی را به خود می گیرد. همان طور که از اسم محصول مشخص است دارای بدنه از پیش ساخته شده است که با کنار هم قرار گرفتن می توان آن را استفاده نمود. از این رو به همان روش نیز قابل جمع آوری خواهد بود و شرایط برای حمل محصول فراهم می شود. این استخر پیش ساخته را می توان به آسانی با وسیله نقلیه خود به همراه داشت و در صورت تعویض باغ و یا ویلای خود این محصول را نیز به مکان جدید انتقال داد. زمین هایی که برای نصب استخر پیش ساخته مناسب می باشد می توانند شرایط لازم را برای نصب دوباره محصول فراهم سازند.


نصب در داخل زمین

این محصول مزیت دیگری نیز دارد که می توان آن را در داخل زمین قرار داد و به صورت توکار آن را نصب کرد. با این حالت می توان محصولی مشابه با استخر های بتنی داشت. برای این کار محوطه مورد نظر را حفر می کنید و بدنه را داخل آن قرار می دهید و به پر کردن فضای اطراف آن می پردازید. این کار آسان می باشد و در صورت تمایل افراد ایجاد می گردد. 


خرید

استخر پیش ساخته پایه ای اینتکس با پمپ تصفیه شنی سایز 132×۵۴۹ محصولی منحصر به فرد است که در نمانیدگی اینتکس تهران به فروش می رسد.

نوع
گرد
ظرفيت آب
26423 ليتر
قطر
549 سانتي متر
ارتفاع
132 سانتي متر
وزن
جنس بدنه
PVC برزنتی
جنس کف
پمپ
دارد
نوع پمپ
شنی 110 ولت
سایر ویژگی‌ها
قابلیت نصب روکار و توکار
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده برای پرورش ماهی
دارای ضمانت و خدمات
دارای پمپ تصفیه آب شنی
دارای درپوش و زیرانداز
دارای نردبان پیش ساخته
قابل استفاده در پرورش ماهی و کشاورزی
دارای DVD آموزشی
اقلام همراه
DVD آموزشي، نردبان
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...