استخر فنری تلقی کوچک

کد intex 58474

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع:
  • ظرفیت آب:
  • قطر: 122 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
2,090,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فنری تلقی کوچک اینتکس نوعی دیگر از استخر های آبی و سرگرمی برای سنین کودکان بوده که ساخته شده از جنس پلاستیک شیشه ای منعطف می باشد. محصولی شیک

استخر فنری تلقی کوچک اینتکس غیر بادی نوعی دیگر از استخر های آبی و سرگرمی برای سنین کودکان بوده که ساخته شده از جنس پلاستیک شیشه ای منعطف می باشد. محصولی شیک با ارگونومی ساخت گرد که از طرح های زیبایی بر روی بدنه آن استفاده شده است. این کالا دارای ابعادی معادل قطر: 122 سانتی متر و ارتفاع: 25 سانتی متر بوده که می تواند تا مقدار 288 لیتر آب را در درون خود جای دهد. اما از ویژگی بسیار خوب این استخر می توان به وزن مناسب آن اشاره کرد، به همین دلیل این محصول را به یک استخر مسافرتی قابل حمل تبدیل نموده است. 

این استخر بادی بیشتر از هر چیزی شبیه به حوض می باشد که معمولا در حیاط های قدیمی وجود داشت . با این تفاوت که این محصول کاملا استخر است و حتی بخش مرکزی آن نیز تشکیل شده از یک استخر کوچک تر ولی عمیق تر می باشد . کودکان می توانند بازی های جالبی را از استخر دو قلو بادی با فواره توقع داشته باشند . چرا که این استخر در واقع یک استخر دو قلو است . این نوع طراحی باعث شده است تا تمامی رده های سنی کودکان بتوانند از استخر دو قلو بادی با فواره استفاده کنند . به طوریکه کودکان سنین پایین تر بهتر است که در محیط استخر بزرگ و بیرونی بازی کنند ، چرا که عمق آن کم است ، همچنین کودکانی که سن بالاتری دارند می توانند به بخش عمیق این استخر دو قلو رفته که دقیقا در مرکز استخر قرار داده شده است ، به همین دلیل نیز به محصول یک استخر بادی دو قلو گفته می شود . با توجه به میزان ابعاد و مساحتی که این استخر بادی دارد ، چندین کودک می توانند همزمان از استخر برای تفریحات آبی خود استفاده کنند . 

حتی بزرگتر ها نیز می توانند به همراه کودکان خود از این استخر بادی استفاده کرده و تفریحات آبی داشته باشند . این استخر به دلیل داشتن ابعاد بزرگ ، بهتر است که در محیط هایی مانند حیاط خانه ، پارکینگ و موارد اینچنینی استفاده شود . زیرا نمی توانید آن را در محیط خانه یا داخل حمام راه اندازی کنید . حتی می توانید آن را در ویلا و یا محوطه بیرونی ویلا ، ساحل دریا و ... راه اندازی کنید تا کودکان از آن استفاده کنند . معمولا از استخر دو قلو بادی با فواره برای استفاده طولانی چند هفته ای استفاده می شود و از آن جایی که ظرفیت آب استخر بالاست ، بهتر است که کمتر آب آن را تعویض کنید . این نوع از استخر های بادی پمپ آب ندارند . طراحی دو لایه دیواره های بیرونی هر دو بخش استخر بادی توانسته است تا استخر را مقاوم تر از همیشه در برابر وزن بالای آب کند . برای راه اندازی این استخر می توانید که از پمپ باد ها استفاده نمایید . 

استخر فنری تلقی کوچک اینتکس یکی از بهترین جایگزین ها برای استخرهای بادی کودک می باشد که دارای کیفیت ساخت بدنه بسیار بالاتری می باشد . این استخر طلقی که برای رده سنی دو تا پنج سال ساخته و به مرحله عرضه رسیده است علاوه بر ابعاد بزرگ و کیفیت ساخت فوق العاده ای که دارد ، دارای قیمت ارزانی می باشد که هر فردی را به فکر خرید می اندازد . قطعا اگر به فکر این هستید که جایگزین مناسبی برای استخرهای بادی به دلیل حرکاتی از کودک تان که موجب آسیب پذیری بدنه استخرهای بادی می شود در نظر داشته باشید می توانید این استخر طلقی را مدنظر بگیرید ، استخری که دارای هیچ قیمت بادی نمی باشد و در واقع بهترین انتخاب برای استفاده در فضای باز به شمار می رود . در ادامه این مطلب قصد داریم تا این استخر زیبا را به نقد و بررسی بگذاریم پس اگر شما هم قصد خرید استخر طلقی کودک اینتکس را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید .

استخر طلقی فوق دارای طراحی بسیار زیبایی در بدنه بیرونی خود می باشد ؛ در طراحی این استخر از طرح های دریایی استفاده شده است که به خوبی می توان در جای جای بدنه آن نقش هایی از دلفین و ماهی های دریایی زیبای دریایی را دید که قطعا توجه هر کودکی را به خود جلب می کند . این نوع بدنهبه صورت شفاف نمی باشد ، به این معنی که دید به درون و داخل آن ندارد . این نوع طلقی که برند اینتکس در ساخت استخرهای کودک مورد استفاده قرار می دهد با رویه ای کامل نرم می باشد که باعث می شود تا در صورت برخورد بدن به سطح دیواره استخر هیچ گونه خراشی بر روی بدنه ایجاد نشود و در واقع کاملا مطابق با بدن کودکان ساخته شده است تا در هنگام جنب و جوش های کودکانه هیچ خطری فرزند شما را تهدید نکند . قطعا این استخر می تواند لحظات خوشی و خاطرات فراموش نشدنی را برای کودک شما در محیط های روباز علاوه بر فضاهای سرپوشیده ایجاد کند .

جنس بدنه این استخر اینتکس همانطور که از اسم آن پیداست به صورت طلقی می باشد . طلقی که در ساخت دیواره ها با ضخامت فوق العاده به کار گرفته شده است تا به خوبی بتواند در جهت مهار آب درون استخر کمک کند . اما برای راحتی بیشتر در بخش کف این استخر از پی وی سی چرمی کمک گرفته شده است ، پی وی سی که به صورت دو لایه کارگزاری شده است تا در صورت باز گوشی کودکان آسیبی به آن وارد نشود . ترکیب طلق و پی وی سی سال هاست که بهترین و مقاوم ترین ترکیب برای استخرهای رده سنی کودکان به شمار می آید و به هنگام جمع شدن فضای کمی را اشغال می کند تا در هنگام جا به جایی به راحتی بتوانید آن را به محیط مورد نظر برسانید .

برای برپایی این استخر کافیست دیواره ها را به صورت عمودی قرار داده و با شکل گیری درست دیواره ها اقدام به پر کردن آب درون فضای داخلی نمایید . فضای داخلی این استخر مقدار آبی بالغ بر 288 لیتر را درون خود جای می دهد که برای پر و خالی کردن آن کار چندان سختی را پیش رو ندارید . وزن این استخر در حدود 3 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن دارد و حتی توسط خود کودک قابل جا به جایی است . برای خرید استخر اینتکس طلقی با ارزان ترین قیمت می توانید همین حالا سفارش خود را از طریق نمایندگی اینتکس تهران نهایی کنید .

نوع
ظرفیت آب
قطر
122 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
وزن
1 کیلوگرم
جنس بدنه
جنس بخش کناری
جنس کف
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان زیر 5 سال
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...