استخر بادی کودک مستطیلی انگری بردز

کد bestway 96109B

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • ظرفیت آب: 890 لیتر
  • طول: 200 سانتي متر
  • عرض: 150 سانتي متر
2,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک مستطیلی طرح انگری بردز یکی از استخر های با کیفیت و دوست داشتنی تولید شده توسط شرکت معتبر بست وی می باشد

استخر بادی کودک مستطیلی طرح انگری بردز یکی از استخر های با کیفیت و دوست داشتنی تولید شده توسط شرکت معتبر بست وی می باشد که طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی دارد. این استخر بادی ساختار کاملا استانداردی داشته و بدنه آن دو طبقه می باشد. دیواره داخلی سفید، کف آن آبی و بالای دیواره ها قرمز می باشد. بخش بیرون بدنه نیز با اشکال مختلف انگری بردز تزئین شده است که بسیار زیباست و طراحی دوست داشتنی دارد که می تواند کودکان دختر و پسر را به سوی خود جلب کند. کف این استخر بادشو نبوده اما این مزیت را به همراه دارد که استخر تحمل وزنی برای شخصی که از آن استفاده می کند ندارد و عمق آن نیز بیشتر از استخر های کف بادشو می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید استخر بادی با تلفن های ین مرکز تماس بگیرید . 

این استخر بادی از نظر رده سنی ، برای کودکانی مناسب خواهد بود که در بازه سنی 3 تا 6 سال هستند . معمولا استخر های بادی به ویژه استخر های بادی که توسط شرکت های معروف ساخته شده اند ، رده سنی که قرار است از محصول استفاده شود بر روی محصول درج شده است و شما می توانید با در نظر گرفتن آن ، استخر های بادی را خریداری کنید . این محصول نیز مشخص است که برای چه رده سنی می باشد . عمق استخر می تواند تعیین کننده رده سنی باشد . اگر شما همین استخر را برای کودکان سنین پایین می خواهید ، می توانید با کمتر پر کردن استخر با آب ، عمق آن را کاهش دهید تا اینچنین کودکان سنین پایین نیز بتوانند از استخر استفاده کنند و مشکلی برای آن ها پیش نیاید . زمانی که شما استخر را باد می کنید ، خواهید دید که ابعاد استخر بادی کودک مستطیلی انگری بردز ابعادی بزرگ خواهد بود . 

طول استخر بادی کودک مستطیلی انگری بردز بست وی در حالت راه اندازی شده به 2 متر می رسد و عرض آن نیز 1.5 متر می باشد . برای همین است که گفته می شود استخر بادی کودک مستطیلی انگری بردز یک استخر بزرگ بوده و می تواند برای بازی چند کودک مناسب باشد و حتی اجازه دهد تا بزرگتر ها نیز به همراه کودکان بازی هایی را داشته باشند . ارتفاع استخر که در واقع عمق استخر نیز خواهد بود 51 سانتی متر است . این عمق نیم متری برای کودکان یک عمق ایده آل و خوبی خواهد بود تا آن ها بتوانند تفریحاتی بی نظیر را برای خود داشته باشند . برای ساخت این محصول از ضخیم ترین لایه های پی وی سی استفاده می شود ، برای اینکه طول و عرض استخر بزرگ است و در داخل آن 890 لیتر آب جای می گیرد که یک ظرفیت بسیار بالایی برای استخر به شمار می آید .

استخر بادی کودک مستطیلی انگری بردز

یکی از استخر های تولید شده توسط شرکت بست وی که دارای محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان می باشد، استخر بادی کودک طرح انگری بردز می باشد. این استخر بادی دارای طراحی ساده ای می باشد و شامل رده سنی وسیعی می شود. از این رو خرید این استخر بادی بسیار مقرون به صرفه است و کودک از دو سالگی تا 10 سالگی می تواند از این استخر بادی استفاده کند. این استخر بادی را می توانید از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید. در ادامه سایر مشخصات این استخر بادی جذاب را بیان می کنیم.


مشخصات طراحی استخر بادی 

این استخر بادی دارای طراحی بسیار زیبایی می باشد که بدنه ای بسیار جذاب دارد. این استخر به صورت مستطیلی ساخته شده است. کفی استخر به صورت بادشو می باشد و به رنگ آبی ساخته شده است. این گونه کفی استخر بادی طبی بوده و بدن کودک در زمان بازی طولانی مدت خسته نخواهد شد. هم چنین کفی استخر دارای دریچه باد جداگانه است. دیواره استخر به صورت بادشو دو تکه می باشد. استخر دارای دیواره ای پهن است. دو حلقه متصل به همدیگر دیواره را تشکیل می دهند که هر کدام دارای دریچه باد جداگانه هستند. دیواره های پهن استخر این امکان را می دهد تا کودک بتواند به راحتی به دیواره تکیه بدهد بدون اینکه استخر واژگون شود. لبه های دیواره استخر به رنگ قرمز است و بر روی بدنه خارجی استخر نقش انیمیشن جذاب انگری بردز وجود دارد که برای تمامی کودکان جلب توجه می کند و کودک از دیدن این طراحی به وجد می آید. 


پارامترهای فنی استخر بادی 

این استخر بادی دارای طول 200 سانتی متر و عرض 150 سانتی متر می باشد. ارتفاع استخر بادی 51 سانتی متر است. این استخر بادی برای استفاده کودکان تا بزرگسالان ساخته شده است. اندازه این استخر به گونه ای می باشد که بزرگسالان به راحتی می توانند از این استخر بادی استفاده کنند و حتی در داخل استخر دراز بکشند. ظرفیت آب این استخر بادی معادل 890 لیتر می باشد که با توجه به این ظرفیت آب بالا، خالی کردن استخر کار دشواری به نظر می رسد. برای این منظور تولید کننده یک دریچه تخلیه آب در کف این استخر تعبیه کرده است تا به راحتی بتوانید آب استخر را خالی کنید. 


کیفیت بدنه استخر بادی 

استخر بادی طرح انگری بردز از بهترین نوع وینیل ساخته شده است. این جنس بدنه دارای مزیت های بسیاری می باشد که برخی از آن ها را ذکر می کنیم. اولین نکته سبک بودن محصول نهایی است. این استخر بادی دارای وزن کمی می باشد که به راحتی می توانید آن را حمل کرده و جابه جا نمایید. دومین مورد در استفاده از این جنس انعطاف بالای بدنه است. به این صورت که بدنه به قدری منعطف می باشد که تمامی ضربه های وارد شده را دفع می کند و هیچ گونه آسیبی به بدنه نمی رسد. نکته بعدی استحکام بالای محصول است. استخر بادی فوق دارای استحکام قابل توجهی می باشد که در صورت استفاده دراز مدت و طولانی از این استخر بادی کیفیت آن دچار نوسان و افت نخواهد شد و طول عمر بسیار بالایی دارد. مورد بعدی قابلیت استفاده از این استخر بادی در فضای باز و استفاده از آن در برابر نور مستقیم آفتاب می باشد. از این استخر بادی می توانید ساعت ها در برابر نور مستقیم خورشید استفاده کنید و از گرمای مطبوع آفتاب لذت ببرید بدون اینکه نگران باشید کیفیت بدنه تغییر کند. حتی در صورت استفاده طولانی مدت از این استخر در برابر نور خورشید نیز بدنه دچار آسیب نخواهد شد. در صورت آسیب جزئی بدنه می توانید از برچسب تعمیرات که در بسته بندی موجود است استفاده نمایید و بدنه را ترمیم کنید. اگر در صورت استفاده نادرست بدنه آسیب زیادی دید، برای تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید. 


روش خرید

برای خرید استخر بادی کودک مستطیلی انگری بردز با قیمتی مناسب می توانید به سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه نمایید.

نوع
مستطیلی
ظرفیت آب
890 لیتر
طول
200 سانتي متر
عرض
150 سانتي متر
ارتفاع
51 سانتی متر
جنس بدنه
PVC وینیل
جنس بخش کناری
PVC وینیل طرح دار
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
ساخت شرکت بست وی
ساختار بدنه دو لایه
مناسب سنین کودکان
دارای طراحی شیک و کودک پسند
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده در فضای باز
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
بست وی
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات
جنس کف
PVC دو لایه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...