استخر و قلعه بادی کودک

کد intex 57455

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع:
  • ظرفیت آب: 150 لیتر
  • طول: 205 سانتی متر
  • عرض: 185 سانتی متر
1,945,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر و قلعه بادی کودک ، استخر بادی با قیمت مناسب واسباب بازیهای متنوع  و هیجان انگیز مناسب برای بازی و سرگرمی کودکان دلبند شماست.

استخر و قلعه بادی کودک ،استخر بادی با قیمت مناسب واسباب بازیهای متنوع  و هیجان انگیز مناسب برای بازی و سرگرمی کودکان دلبند شماست. استخر بادی کودک بسیار شیک ، زیبا و جذاب برای کودکان 1 تا 5 سال طراحی شده است. ازامکانات استخر و قلعه بادی می توان اتاقک جدا ، آبپاش ، چند عدد عروسک بادی ، درختچه بادی ، سرسره داخل استخر ، و 5 عدد توپ برای بازی در داخل استخر را نام برد. استخر و قلعه بادی کودک بهترین هدیه به فرزندان عزیز شماست. از این محصول می توان در اتاق کودک  هم به عنوان قلعه بادی، بازی و سرگرمی بی خطر  استفاده کرد. استخر بادی اینتکس داری پمپ باد و برچسب تعمیر می باشد. 

این استخر بادی بسیار ظاهری جذاب دارد و از آن جایی که شبیه به قلعه یا یک مزرعه با مزه طراحی شده است ، کودکان می توانند بازی های مفرح و متنوعی را داشته باشند . این استخر بادی نسبت به ابعاد کلی محصول ، نسبتا کوچک است ، می توان گفت که این استخر در داخل یک مزرعه بادی جای شده است . اگر بخواهیم ابعاد راه اندازی شده کل محصول را مشخص کنیم ، این استخر بادی پس از راه اندازی دارای طول 205 سانتی متر و عرض 185 سانتی متر می باشد ، ارتفاع استخر بادی همچنین 142 سانتی متر می باشد که با در نظر گرفتن خانه بازی و درختان داخل محصول می باشد . بنابراین عمقی که استخر بادی دارد بسیار کمتر است . این استخر بادی دارای عمقی 25 سانتی متری می باشد که می تواند شرایط را برای کودکان زیر 5 سال مناسب کند تا به همراه دوستان خود بازی کنند . 

وجود کلبه ، استخری با بدنه سبز رنگ ، درختان بزرگ بادی و نرده های چوبی در کناره های استخر ، به همراه دو عروسک بادی که شبیه گاو و گوسفند است ، این استخر را بیش از پیش شبیه به یک مزرعه دوست داشتنی کرده است . این محصولات بادی را می توانید در محیط های بازی مانند حیاط خانه راه اندازی کنید . استفاده از این استخر بر روی چمن نیز بلامانع است ، ولی بهتر است که زمینی که برای راه اندازی انتخاب می کنید ، تمیز و پاک باشد ، تا آسیبی به آن از سوی سنگ ریزه ها و ... به کف استخر وارد نشود . این استخر بادی قابل تعمیر است و برچسب های تعمیراتی به همین خاطر طراحی شده اند تا شما بتوانید پس از آسیب دیدن استخر ، آن را به راحتی تعمیر کنید تا کودکان باز هم بتوانند از استخر استفاده کنند .

استخر و قلعه بادی کودک

از بهترین تولیدات شرکت بزرگ اینتکس، استخر و قلعه بادی کودک می باشد. این محصول خاص با کاربردهای بی نظیر و متنوعی است که توجه هر کودکی را جلب می کند. هم چنین جهت بازی های دسته جمعی کودکان، بسیار عالی می باشد. این محصول با اسباب بازی های بادی جذاب برای کودکان دارای ظاهر فانتزی و جالبی می باشد که انرژی فوق العاده ای به کودک می دهد و کودک بی وقفه تا ساعت ها می تواند با این استخر بادی به بازی بپردازد. در ادامه این محصول خاص را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


مشخصات ظاهری استخر و قلعه بادی 

این محصول زیبا به صورت یک استخر بادی است که در گوشه این استخر بادی یک قلعه قرار دارد. فرم کلی این استخر به صورت بیضی می باشد. کف استخر به رنگ سبز است و به گونه ای طراحی شده است که استخر بادی مانند حیاط قلعه می باشد. دیواره استخر بادی به رنگ سبز بوده و به صورت یک تکه می باشد. استخر بادی دارای دیواره ای پهن و کوتاه است. بر روی این دیواره دو درخت بادی به بدنه متصل هستند. یک حصار سفید رنگ بادی نیز بر روی دیواره قرار دارد. در داخل استخر بادی، یک قلعه قرمز رنگ وجود دارد. این قلعه دارای ستون های سفید رنگ و بادی می باشد. در قلعه بادی به داخل استخر باز می شود. عروسک های بادی مجزا به صورت حیوانات فانتزی به جذابیت استخر می افزاید و این استخر و قلعه به مزرعه شبیه می کند. 


طول عمر بالای محصول

استخر و قلعه بادی توسط شرکت اینتکس ساخته شده است که شرکتی با تجربه در زمینه تولید محصولات بادی می باشد. این محصول از بهترین نوع وینیل ساخته شده است که علاوه بر سبک بودن دارای استحکام فوق العاده ای است. به گونه ای که تمامی ضربه های ناشی از بازی کردن کودک را دفع می کند و استفاده طولانی مدت از این استخر و قلعه بادی بر روی کیفیت این محصول اثری ندارد. از این محصول می توانید در فضای باز نیز استفاده کنید و نور خورشید و دماهای مختلف آب باعث افت کیفیت این استخر بادی نخواهد شد. برای نگه داری و مراقبت از این محصول کافی است اجازه ندهید کودک اسباب بازی های تیز خود را به بدنه استخر نزدیک کند. هم چنین پس از راه اندازی استخر را بر روی زمین ناهموار نکشید. در صورت رعایت کردن این نکات ساده، استخر بادی دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد. اگر در صورت استفاده نادرست بدنه استخر بادی دچار آسیب شد می توانید از برچسب تعمیرات که در بسته بندی موجود است کمک بگیرید و خودتان بدنه استخر را ترمیم کنید. اگر بدنه استخر بادی پاره شد و یا آسیب زیادی دید می توانید برای تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید. 


سایر ویژگی های استخر و قلعه بادی 

این قلعه بادی دارای طول 205 سانتی متر و عرض 185 سانتی متر است. ارتفاع این محصول 142 سانتی متر می باشد. این استخر بادی برای استفاده کودکان بالای دو سال مناسب است. وزن استخر بادی معادل 13 کیلوگرم می باشد که به راحتی می توانید این محصول را با خود حمل کرده و جابه جا نمایید. هم چنین ابعاد بسته بندی این استخر بادی کوچک است و به راحتی در خودرو جای می گیرد. می توانید این استخر بادی را در مسافرت ها به همراه خود ببرید و در فضایی مناسب آن را بر روی زمین پهن کرده و توسط یک پمپ باد، از طریق دریچه های هوای موجود در بدنه، آن را راه اندازی نمایید تاکودکان بتوانند در گرمای مطبوع خورشید به بازی بپردازند. 


روش های خرید

برای خرید استخر و قلعه بادی کودک از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران می توانید به دو روش اقدام نمایید. می توانید این استخر بادی را به صورت حضوری خریداری کنید و یا با مراجعه به سایت اینتکس تهران استخر و قلعه بادی را سفارش دهید تا محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوع
ظرفیت آب
150 لیتر
طول
205 سانتی متر
عرض
185 سانتی متر
ارتفاع
142 سانتی متر
جنس بدنه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
وزن استخر بادی 13 کیلوگرم
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
اینتکس
اقلام همراه
جنس کف
وینیل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...