استخر پیش ساخته اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 19156 لیتر
  • قطر: 488 سانتی متر
  • ارتفاع: 122 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ، ساخت شرکت معتبر اینتکس محصول 2013 می باشد با قیمت ارزان و ساخت استخر روی زمین و خرید استخر پیش ساخته ، ارسال به سراسر کشور

استخر پیش ساخته ، ساخت شرکت معتبر اینتکس محصول 2013 می باشد، بسیار پرطرفدار و پرفروش بوده است، با رنگ خاکستری ، همراه با  بدنه بسیار مقاوم ، از جنس پی وی سی فشرده ، پایه ها و لبه ها آهنی ساخته شده است. مزیت ایناستخر بزرگ خانوادگی این است که شما اگر تمایل به داشتن استخری در محیط شخصی دارید ، نیاز به کندن زمین و ساخت و ساز و هزینه های زیاد ندارید، با یک تلفن می توانید استخر مورد نظر خود را سفارش داده و ظرف یک ساعت استخر راه اندازی شده و قابل استفاده می باشد و به راحتی قابل حابه حایی و حمل و نقل است. همراه با گارانتی 2 ساله و خدمات پس از فروش شرکت تهران اینتکس به مدت 6 سال ، نصب و حمل این کالا به عهده شرکت میباشد. دارای دفترچه و سی دی نصب برای راحتی شما عزیران می باشد. دارای دریچه تخلیه آب بر روی کناره پائین استخر تعبیه شده است.این استخر در کناره خود تصویه کننده آب دارد تا آب درون آن در طی استفاده کدر نشود و از کیفیت آن کاسته نشود. به علاوه در مصرف آب نیز صرفه جویی می شود. از این استخر می توانید در حیاط منزل  و ویلا و یا پارکینگ و ... استفاده کنید .

همانطور که در تصاویر این استخر مشاهده می کنید؛ بدنه آن توسط ستون های بسیار مقاوم و پر تعداد مهار شده است که به راحتی می تواند تعادل استخر را به هنگام آب تنی کنترل کند و شرایط ایده آلی را به وجود آورد. این ستون های همانطور که گفتیم ساخته شده از آهن گالوانیزه می باشد که به صورت کاملا ضد زنگ درآمده اند تا با خیالی راحت بتوانید از آن در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده کنید. از این رو دیگر برای بکارگیری این استخر در محیط های دارای شرجی و رطوبت بالا محدودیتی نخواهید داشت و بهترین انتخاب برای باغ و ویلای شما در شمال کشور است. این ستون های توسط تسمه های برزنتی به صورت مستحکم به دیواره های استخر متصل می شوند که استحکام بسیار بالایی را برای این محصول به همراه داشته است.

علاوه بر آن ابعاد بزرگ استخر مناسب برای آب تنی چهار تا شش نفره می باشد و با توجه ارتفاع 122 سانتی متری که دارد می توانید از آن با خیالی راحت برای استفاده کودکان نیز بهره ببرید. فضای داخلی این استخر نیاز به 19156 لیتر آب دارد که مقدار کمی آب نیست و به همین خاطر برای تمیز نگه داشتن آن یک پمپ تصفیه فیلتری به همراه استخر درون بسته بندی قرار داده شده است که قابلیت اتصال به برق شهری را دارد و در مدت زمان کوتاهی آب را تصفیه و شفافیت قابل توجهی را مهیا می سازد. دریچه هایی برای اتصال پمپ تصفیه به فضای داخلی استخر و همچنین تخلیه هر چه راحت تر آب بر روی بدنه تعبیه شده است که در تصاویر آن نیز به چشم میخورد. وزن کلی این استخر 70 کیلو گرم می باشد و با توجه به انعطاف پذیری بالای اجزای تشکیل دهنده بدنه به راحتی می توانید آن را جمع آوری کرده و به محیطی دیگر انتقال دهید.

استخر پیش ساخته اینتکس را می توان از محبوب ترین و البته پر فروش ترین نمونه های استخر پیش ساخته در دنیا دانست . حال در مسیر انتخاب استخر پیش ساخته باید به سراغ ابعاد مد نظر خود بروید ، جایی که دست شما به خوبی باز است و با توجه به تنوع بالا در ابعاد این استخرها می توانید مدل مد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید . اگر قصد خرید استخر پیش ساخته گرد را دارید در ادامه این مسیر همراه ما باشید تا یکی از بهترین مدل ها را به شما معرفی کنیم . این استخر پیش ساخته دارای قطر 488 سانتی متر در ارتفاع 122 سانتی متر می باشد که می توان آن را در دسته بزرگ ترین استخرهای پیش ساخته گرد دانست . این محصول قابل استفاده در محیط های خانگی همانند پشت بام ، حیا و پارکینگ هایی می باشد که با محدودیت فضا رو به رو نیستند و می توانید با صرف هزینه ای کم ، استخری شخصی را برای خود و خانواده فراهم آورید .

البته باید گفت که این محصول قابلیت استفاده در فضای باز را نیز دارد و در بسیاری از خرید ها مورد استفاده در باغ ها و ویلا ها قرار می گیرد . همچنین با توجه به ابعادی که دارد علاوه بر استفاده های تفریحی در صنعت نیز مورد استفاده قرار می گیرد و می توانید از آن در صنعت ذخیره آب کشاورزی و پرورش ماهی نیز استفاده کنید . این محصول به صورت گرد می باشد و از نظر ظاهری زیبایی خاصی را برای محیطی که از آن استفاده می کنید به وجود می آورد . ستون های موجود در بدنه این استخر پیش ساخته که در تصاویر نیز مشخص است در فاصله کوتاهی از هم قرار می گیرند و از قسمت های مختلف به دیواره های برزنتی متصل می شوند تا بدنه استخر را به خوبی مهار کنند .

دیواره های این استخر از پی وی سی برزنتی چند لایه ساخته شده است ، پی وی سی برزنتی که در لایه های میانی خود الیاف مش را به کار گرفته است تا قدرت استحکام بالاتری داشته باشد و به این بتواند میزان فشار بالای آب داخلی و همچنین افراد استفاده کننده را بر روی خود مهار کند . این دیواره ها به هنگام انجام تست های که بر روی آن ها صورت گرفت به خوبی می توانند در برابر نور خورشید ، رطوبت بالای هوا و همچنین شرجی مقاومت از خود نشان دهند و کیفیت ساخت بالای خود را به نمایش بگذارند . پس باید دانست که استفاده از این محصولات در مناطق شمالی و جنوبی کشور که دارای ساحل هستند بلامانع می باشد و سالیان سال می توانید از این محصولات در ویلای خود استفاده کنید . همچنین در همین راستا ستون های آلومینیومی این استخر به صورت کاملا ضد زنگ در آمده اند و ضخامت بالای آن ها ، استحکام فوق العاده استخر را تضمین می کند .

به همراه این استخر پیش ساخته یکی از بهتری نمونه پمپ های تصفیه آب یعنی ، پمپ تصفیه شنی اینتکس قرار داده شده است . پمپ تصفیه ای که قدرت بسیار بالایی از پاکیزگی آب دارد و باعث می شود تا به هنگام استفاده آبی شفاف و البته تمیز را در اختیار داشته باشید . همچنین با توجه به عمق بالای این استخر پیش ساخته برای استفاده هر چه راحت تر و ورود به استخر به همراه آن یک عدد نردبان قرار داده شده است که دارای جنس بدنه آلومینیومی ضد زنگ همانند ستون های استخر می باشد و قدرت بالایی دارد . میزان آبی که درون این استخر جای می گیرد بالغ بر 19156 لیتر می باشد که توسط پمپ تصفیه به راحتی تصفیه می شود . این استخر درون بسته بندی حجم کمی را اشغال می کند و قابل انتقال توسط ماشین های شخصی به ویلای تان است . مدت زمان نصب و راه اندازی این استخر به همراه لوازم جانبی یک الی دو ساعت می باشد که فوق العاده است . برای خرید این استخر پیش ساخته اینتکس همین حالا می توانید از طریق نمایندگی رسمی اینتکس تهران سفارش خود را ثبت و نهایی کنید .

نوع
گرد
ظرفیت آب
19156 لیتر
قطر
488 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
وزن
70
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...