استخر پیش ساخته اینتکس پایه دار برزنتی جدید سایز : 132 × 732

کد intex 26761

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفيت آب: 47241 لیتر
  • قطر: 732 سانتی متر
  • ارتفاع: 132 سانتی متر
10,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته اینتکس پایه دار برزنتی جدید با پمپ تصفیه آب 12 ولت از انواع استخر های پیش ساخته میباشد که در نوع خود بزرگترین استخر فریمی محسوب میشود استخر

استخر پیش ساخته اینتکس پایه دار برزنتی جدید 132 × 732 با پمپ تصفیه آب 12 ولت از انواع استخر های پیش ساخته میباشد که در نوع خود بزرگترین استخر فریمی محسوب میشود که توسط شرکت اینتکس تولید شده تا نیاز همه ی مشتریان رفع شود. بدنه این استخر از  کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده که علاوه بر نصب روکار قابلیت نصب توکار و استفاده به عنوان استخر ثابت را نیز خواهد داشت زیرا که بدنه آن در برابر شرایط جوی مختلف ، ساییدگی های سطحی و همچنین دما و فشار های مختلف آب مقاومت بسیار بالایی دارد. این بدنه به وسیله پایه هایی آهنی گالوانیزه ضد زنگ راه اندازی شده و راه اندازی آن کار زمان بری نخواهد بود.این استخر از نظر ساختار و جنس بدنه تفاوتی با مدل 220 ولتی خود نداشته و مانند آن ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی می باشد. در داخل بدنه دو دریچه تخلیه آب تعبیه شده تا در صورت عدم استفاده از استخر آب را به راحتی تخلیه کنید و آن را بسته بندی کرده و در مواقع لازم آن را مورد استفاده قرار دهید.

 این استخر پیش ساخته فریمی به همراه تعدادی لوازم جانبی عرضه شده که از اقلام همراه این محصول می توان به پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت 9463 لیتر ، درپوش و زیرانداز و نردبان پیش ساخته اشاره کرد که استفاده از استخر را ساده تر میکنند.از این مدل استخر پیش ساخته میتوانید برای استخر پیش ساخته پرورش ماهی و استخر پیش ساخته آب درمانی جهت بهبود بیماریهای مفصلی نیز استفاده و بهره برداری نمایید.

استخر پیش ساخته اینتکس پایه دار برزنتی جدید سایز : 132 × 732

استخر پیش ساخته اینتکس پایه دار برزنتی جدید سایز : 132 × 732 بزرگ ترین و بهترین استخر پیش ساخته ای است که با سازه های آماده و بدنه ای که از قبل تشکیل شده است شروع به کار کرده است. این استخر پیش ساخته را می توان به آسانی نصب و راه اندازی نمود و برای استفاده دائمی در مکان های شخصی قرار داد. همچنین می توان از محصول به جهت راه اندازی کسب و کار های مختلف استفاده کرد و به این صورت نهایت کارایی را از آن به عمل آورد. استخر پیش ساخته دارای قابلیت استفاده به عنوان محصولی مورد استفاده کشاورزان می باشد. از این رو در صنعت و کشاورزی نیز استفاده می شود. با وجود راحت بودن به کار گیری استخر پیش ساخته برای مصارف مختلف سبب می شود تا بتوان از آن نهایت لذت را برد و توانست بهترین کارایی را به عمل آورد. در این صورت افراد می توانند با پرداخت هزینه ای معین محوطه ای برای تفریح های آبی را ایجاد سازند. این محصول طول عمر بالایی دارد که در زیر به بررسی آن می پردازیم.


ساختمان محکم بدنه

استخر پیش ساخته از آن جایی که می بایست دارای شرایط باشد که بتوان جایگزین استخر های قدیمی و توکار به حساب بی آید دارای ویژگی های خاصی است و دارای بدنه ای محکم می باشد. از این رو دارای دیواره های بلندی نیز می باشد تا بتوان به آسانی به آن تکیه داد و از فضای داخلی محصول نهایت استفاده را به عمل آورد. استخر پیش ساخته دارای پایه های محکمی نیز می باشد که می تواند محصول را استوار و با استحکام زیاد بر روی سطوح حفظ کند و می تواند برای کاربرد های مختلف مناسب گردد. هر دوی این بخش ها در کنار هم تشکیل محصول با مقاومت بالا را داده اند تا در طول عمر بالا مورد استفاده قرار گیرد و کاربرد هایی نظیر استفاده در صنعت و کشاورزی را محقق سازد. به همین خاطر از جنس بدنه الیاف شمعی برزنتی تشکیل شده است که می تواند ضخامت داشته باشد و آب را به بیرون از محوطه نشت ندهد. از سویی دیگر پایه های محصول نیز در استحکام آن نقش مهمی را دارند و می توانند دوام بالایی داشته باشند. این پایه ها از جنس آهن گالوانیزه هستند که ضد زنگ بوده و قابلیت ضد پوسیدگی دارند. 


قابلیت های استفاده

از این استخر پیش ساخته در زمان های مختلف می توان بهره مند شد و برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار داد. این محصول خاص برای استفاده در سالن های بزرگ مناسب است و به صورت روی کار می توان از آن بهره مند شد. اما با توجه به سلیقه افراد و نیاز آن ها می توان زمین را حفر کرد و محصول را به صورت توکار در آورد و در داخل زمین آن را نصب کرد. از این رو قابلیت های استفاده از استخر پیش ساخته بالا تر می رودو برای استفاده به عنوان ایجاد کسب و کار نیز مناسب می شود. با این روش نصب استحکام محصول زیاد می شود و می تواند دوام بسیار زیادی داشته باشد. به همین خاطر جایگزین استخر های بتنی و چوبی می شود. در زمان قرار گیری آب در داخل محصول می تواند ظرفیت آن را افزایش دهد و دوام بدنه نسبت به حجم آب را نیز زیاد کند.


روش راه اندازی

برای راه اندازی و نصب محصول دی وی دی آموزشی در کنار آن به خریداران داده می شود که با تماشای آن می توان به راحتی و در زمان کم محصول را برای استفاده نصب نمود. از سوی دیگر زمان استفاده از محصول نیاز به نردبان می باشد که در کنار محصول به صورت رایگان به شما داده می شود. علاوه بر آن قبل از نصب بهتر است که در زیر بدنه زیر اندازی انداخته شود تا دوام بخش کف افزایش پیدا کند. به همین خاطر زیر انداز نیز در کنار محصول وجود دارد و برای نصب به کمک افراد می آید.


خرید

استخر پیش ساخته اینتکس پایه دار برزنتی جدید سایز : 132 × 732 را می توان از فروشگاه بزرگ اینتکس تهران خریداری کرد.

نوع
گرد
ظرفيت آب
47241 لیتر
قطر
732 سانتی متر
ارتفاع
132 سانتی متر
جنس پايه ها
آهنی گالوانیزه
جنس رویه
الیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفيه
دارد
نوع پمپ
فیلتری 12 ولت
درپوش
دارد
زيرانداز
دارد
ساير ويژگي ها
دارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آهنی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر خانگی جهت شنا و دیگر موارد همچون پرورش ماهی یا ذخیره آب
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراه
بسته آموزشی ، نردبان
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...