استخر پیش ساخته بادی

کد intex 54402

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت: 477 لیتر
  • قطر: 152 سانتی متر
  • نوع جنس: برزنتی
5,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بادی در نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی ، فروشگاه اینتکس تهران با قیمت ارزان و ارسال رایگان به تمام نقاط کشور

استخر پیش ساخته بادی مناسب کودکان طرح ایزی ست، استخر خانگی بادی مناسبی است برای استفاده در پارگینک، پشت بام، حیاط و باغ ، در فصل تابستان کودکان عزیز به راحتی در منزل آبتنی کنند و  این استخر بادی سبک و کم حجم می باشد و می توان در یفر هم از این استخر بادی بهره مند شد و کودکان را شاد کرد.استخر بادی با جنس pvc و الیاف و برزنت ،بسیار بادوام و با کیفیت می باشد.  باز و بسته شدن در کمتر از 5 دقیقه طول می کشد. رنگ های متنوع و مختلف این استخر بادی حق انتخاب را به مشتریان خود می دهد. محصول شرکت intex می باشد. با نصب ساده و راحت ، برای راه اندازی استخر بادی نیازی به فن و تحربه نیست فقط دهانه استخر را باد کنید و آبگیری کنید ، با بالا آمدن حجم آب استخر بادی پیش ساخته شما آرام آرام بالا و در نهایت با پر شدن آب ، استخر نیز شکل خود را پیدا کرد ، این استخر دارای دریچه تخلیه میباشد و قابلیت نصب پمپ تصفیه نیز دارد. 

استخر پیش ساخته بادی

استخر های بادی که به صورت پیش ساخته یا همان ایزی ست ساخته می شوند ، از نظر کیفیتی مقاوم تر از هر نوع استخر بادی معمولی خواهند بود . چیزی که شاید به آن توجهی نکرده باشید این است که استخر پیش ساخته بادی ، از دیواره های غیر بادی برخوردار است ، برای همین کمتر در معرض آسیب دیدگی قرار دارد . همچنین به صورت چند لایه است و تنها از پی وی سی ساخته نشده است ، برای اینکه این استخر بادی لایه های بیشتری برخوردار است که معمولا برای ساخت استخر پیش ساخته استفاده می کنند . برای همین است که حتی استخر بادی می تواند وزن بالای آبی که در داخل خود جای می دهد را تحمل کند . شاید برای شما جالب باشد که این استخر بادی چیزی در حدود 477 لیتر آب را در داخل خود می دهد . 

این در حالی است که قطر استخر بادی تنها 152 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 38 سانتی متر می باشد . اگر استخر بادی معمولی با این ابعاد را در نظر بگیرید ، متوجه خواهید شد که استخر بادی ظرفیتی بسیار کمتر خواهد داشت . دلیل آن هم این است که ابعاد این استخر مفید بوده و اصلا بخش بادی ضخیمی ندارد که بخواهد کمی از قطر داخلی استخر را پوشش دهد . این استخر نیازی به پمپ تصفیه آب ندارد . البته استخر پیش ساخته بادی نسبت به استخر های بادی معمولی وزن بیشتری را دارند و دلیل آن هم متریال و نوع ساخت استخر بادی می باشد . این استخر بادی در حالت خالی و بسته بندی شده خود وزنی معادل 5 کیلوگرم خواهد داشت که یک معقول می باشد . رده سنی این استخر بادی همچنین کودکان بالای 5 سال می باشد .

استخر پیش ساخته بادی

استخر های بادی غالبا برای استفاده تمامی سنین طراحی و تولید شده که موجب می شود حتی رده سنی بزرگسال برای استفاده خانوادگی نیز تمایل به خرید این گروه از محصولات تفریحی کارخانه اینتکس داشته باشند. استخر پیش ساخته بادی یک نمونه منحصر به فرد از این نوع محصول بوده که طراحی بدنه ان مشابه یک استخر پیش ساخته با امکان راه اندازی سریع بوده اما طول عمر و ساختاری مشابه با استخر های بادی سایز بزرگ را دارد. البته کیفیت بدنه این محصول موجب می شود تا تمامی سنین بتوانند از آن در تمامی شرایط آب و هوایی و فضاهای باز و سرپوشیده به راحتی استفاده کنند. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر شما نیز قصد خرید استخر بادی پیش ساخته را دارید توصیه می کنیم تا انتهای این بخش با ما همراه شوید.


طراحی بدنه منحصر به فرد استخر پیش ساخته

بدون شک طراحی ظاهری و مشخصات این بخش در نگاه اول نظر مشتری را به خود جلب کرده به همین دلیل بوده که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل بوده که در بخش ابتدایی به معرفی مشخصات ظاهری استخر پیش ساخته بادی اشاره خواهیم کرد. بدنه اصلی این استخر پیش ساخته گرد بوده و طراحی کاملا ساده ای داشته و از رنگ آبی برای بدنه محصول استفاده می شود. در مرکز بدنه شما می توانید نشان تجاری اینتکس را مشاهده کرده و نشان از ضمانت اصل بودن این محصول است. لبه بالایی این استخر پیش ساخته نیز کاملا سفید رنگ انتخاب شده تا یک تضاد زیبا با بدنه اصلی ایجاد کرده و به زیبایی محصول بیفزاید. بر روی بدنه این محصول یک دریچه تخلیه تعبیه شده تا در زمان جمع اوری استخر پیش ساخته بادی خود دچار مشکل نشوید.

مهم ترین نکته در زمینه طراحی بدنه این محصول مربوط به بخش راه اندازی و ساختار اصلی بدنه آن می باشد. این استخر پیش ساخته به صورت ساده و اتومات راه اندازی شده و نیاز به صرف انرژی بالایی ندارد. لبه بالایی این محصول که سفید رنگ بوده و در بخش بالایی آن قرار داشته تنها نقطه بادشو در این استخر بادی بوده که از طریق یک دریچه باد و با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص راه اندازی می شود. برای استفاده از این محصول کافی بوده ابتدا آن را باز کرده و در یک محیط مسطح قرار دهید. سپس بعد از باد کردن لبه بالایی آن ، یک شلنگ آب در داخل بدنه محصول قرار داده و آب را باز کنید. خواهید دید که این محصول بدون دخالت دست و کاملا ساده تنها با وارد شدن آب به داخل مخزن برای استفاده شما آماده خواهد بود.


کیفیت و جنس بدنه استخر پیش ساخته

استخر های پیش ساخته را به دلیل ابعاد نسبتا بزرگی که داشته معمولا برای استفاده در فضاهای باز نظیر باغ ، ویلا و یا حتی پشت بام منازل انتخاب می کنند. به همین دلیل بوده که در پروسه تولید این گروه از محصولات برای افزایش طول عمر بدنه نیاز به توجه به کیفیت جنس بدنه وجود دارد. کارخانه اینتکس با در نظر گرفتن این مورد بوده که بدنه اصلی استخر پیش ساخته بادی را از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی با الیاف شمعی تولید کرده است. این ساختار بدنه دولایه بوده و طول عمر بالایی نیز دارد. کف استخر پیش ساخته که فشار آب و وزن افراد استفاده از محصول را بر روی خود تحمل کرده از نوع پی وی سی دولایه تولید شده است. این نوع جنس بدنه کیفیت بالایی داشته و شما می توانید در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده از استخر پیش ساخته خود استفاده کنید.


سایز و ابعاد استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته بادی یک محصول گرد بوده که قطر آن بالغ بر 152 سانتی متر می باشد. این میزان قطر بدنه موجب شده تا شما بتوانید از این محصول برای تفریحات خانوادگی نیز استفاده کنید. ارتفاع بدنه این استخر بادی نیز تنها 38 سانتی متر بوده تا بدون استفاده از نردبان نیز بتوانید در بخش داخلی آن تردد داشته باشید. این میزان ابعاد بدنه موجب شده تا ظرفیت داخلی این استخر پیش ساخته برابر با 477 لیتر بوده تا در مصرف آب نیز صرفه جویی شود.


خرید استخر پیش ساخته

با مراجعه به فروشگاه اینتکس و یا با استفاده از شماره های درج شده داخل سایت می توانید برای خرید استخر پیش ساخته بادی اقدام کرده تا محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت در ایران دریافت نمایید.

نوع
خانگی
ظرفیت
477 لیتر
قطر
152 سانتی متر
نوع جنس
برزنتی
ارتفاع
38 سانتی متر
جنس بدنه
PVC با الیاف ابریشمی
جنس بخش کناری
الیاف ابریشمی
جنس کف
PVC دولایه
وزن
5 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
قابلیت راه اندازی خودکار
قابل استفاده برای کودکان بالای 5 سال
قابل حمل و راه اندازی آسوده
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
intex
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...