استخر پیش ساخته با قطر 427 سانتی متر

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 12706 لیتر
  • قطر: 427 سانتی متر
  • ارتفاع: 107 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته با قطر 427 سانتی متر با کیفیت مرغوب و قیمت ارزان در نمایندگی محصولات اینتکس و نمایشگاه استخر پیش ساخته و استخر روی زمین و توکار

استخر پیش ساخته گرد با قطر 427 سانتی متری اینتکس با ابعاد مناسبی برای یک استخر خانگی بسیار مناسب بوده و دارای پمپ تصفیه آب شنی بوده و همچنین پایه های این استخر پیش ساخته از آلومینیوم می باشد که باعث افزایش دوام پایه ها و مانع از زنگ زدگی آن می شود که بیشترین فشار روی پایه ها می باشد که همین امر باعث افزایش عمر این محصول می شود. هنگام خرید توجه داشته باشید که این نوع از محصولات دارای زیرانداز و درپوش می باشند که در آن هنگام از فروشنده تحویل بگیرید.این محصول همچنین  گارانتی به مدت یک سال را دارد.

درپوش برزنتی همراه این استخر پیش ساخته به اندازه دهانه استخر می باشد و به صورت استاندارد از ورود آلاینده به داخل آب استخر جلوگیری می کند. همچنین زیرانداز نیز از جنس برزنت چند لایه می باشد که از سایش بدنه استخر به زمین جلوگیری می کند و آسیب پذیری را به حداقل می رساند. یکی از مزیت های این استخر پیش ساخته را می توان وجود پمپ تصفیه آب متناسب با میزان آب داخلی استخر دانست که مخصوص برند اینتکس می باشد و به راحتی می تواند آبی شفاف و پاکیزه را برای شما فراهم آورد تا برای انواع پوست های حساس نیز بتوانید با خیالی راحت از آن استفاده کنید. نردبان همراه این استخر نیز به اندازه ارتفاع استخر ساخته شده است و از نوع آلومینیومی ضد زنگ می باشد که بتوانید با خیالی راحت از آن در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده کنید.

قطر این استخر بالغ بر 427 سانتی متر می باشد که با توجه به تست های صورت گرفته برای آب تنی شش نفره به خوبی استانداردسازی شده است و با کمبود فضا رو به رو نخواهید شد. ظرفیت آب 12706 لیتری این استخر نشان از فضای بزرگ داخلی دارد و به منظور خالی کردن آب داخلی می توانید از دریچه تخلیه ای که در قسمتی از بدنه تعبیه شده است استفاده کنید. از این استخر پیش ساخته علاوه بر تفریحات آبی در بسیاری از صنایع از جمله پرورش ماهی و همچنین ذخیره آب کشاورزی نیز استفاده می شود که می تواند نشان از کاربردهای گسترده آن باشد. دیواره های این استخر پیش ساخته از جنس برزنت دو و در قسمت هایی سه لایه می باشد که به راحتی می تواند مقاومت بالا را برای شما به نمایش بگذارد و قابلیت نصب به صورت روکار و توکار را دارد. اگر به دنبال استخر پیش ساخته با کیفیت اینتکس برای آب تنی خانوادگی در محیط های خانگی ، باغ و ویلا هستید، این گزینه می تواند برای شما بهترین انتخاب به شمار بیاید.

استخر پیش ساخته با قطر 427 سانتی متر اینتکس می تواند یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در محیط های نه چندان بزرگ نیز به شمار بیاید . بسیاری از افراد فکر می کنند که باید محیط های بسیار بزرگی همانند باغ و ویلا را در اختیار داشته باشند تا بتوانند از استخرهای پیش ساخته بهره مند شوند اما این افکار به دور از واقعیت می باشد و باید گفت با توجه به ابعاد بسیار متنوعی که این محصولات دارند می توانید از استخرهای پیش ساخته با سایز کوچک و یا متوسط نیز بهره مند شوید . این استخر پیش ساخته دارای قطر تقریبی چهار متر می باشد که در دسته استخرهای گرد سایز متوسط است و می توانید از آن در حیات منازل خود نیز برای آب تنی استفاده کنید . با توجه به ابعادی که این استخر در اختیار شما قرار می دهد می توانید به صورت چند نفره به همراه خانواده و یا دوستان خود روزهای شادی را در گرمای تابستان سپری کنید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا این استخر پیش ساخته اینتکس را مورد بررسی قرار دهیم پس اگر شما هم از طرفداران خرید استخر پیش ساخته اینتکس هستید تا انتهای این مسیر همراه ما باشید .

استخرهای پیش ساخته در نمونه های گرد و مستطیلی ساخته می شوند که نمونه های گرد معمولا پر طرفدارتر برای استفاده در منازل می باشند . این استخر نیز دارای ساختاری گرد می باشد که ستون های نگهدارنده بسیاری را در اطراف آن می توان مشاهده کرد . این ستون ها در فاصله های کوتاهی از هم قرار گرفته اند که به راحتی بتوانند بدنه اصلی را بر روی خود مهار کنند . باید بگوییم که کار مهار دیواره ها باید بسیار دقیق صورت بگیرد و نصب و راه اندازی این محصول با توجه به تجربه های صورت گرفته حداقل در دفعات اول بهتر است به درستی و توسط پرسنل نمایندگی صورت بگیرد . برای نصب و راه اندازی و همچنین جمع آوری این استخر پیش ساخته مدت زمان دو ساعته را نیاز دارید که این مدت زمان به همراه نصب تمامی لوازم جانبی لحاظ شده است .

رنگ دیواره های این استخر پیش ساخته در دو رنگ سفید و طوسی می باشد که بسته به سلیقه خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب نمایید ، همچنین در بخش بیرونی و بر روی بدنه نام برند سازنده یعنی اینتکس درج شده است که جلوه ویژه ای را برای استخر به همراه داشته است . اما از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید استخر پیش ساخته باید مورد توجه قرار بگیرد ، متریال استفاده شده در ساختار بدنه است . جنس بدنه این استخر پیش ساخته با بررسی های صورت گرفته ساخته شده از بهترین متریال می باشد که می توان طول عمر بالا را برای آن در نظر داشت . دیواره های این استخر ساخته شده از برزنت چند لایه با روکش الیاف مش می باشد که آن را بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربه کرده است . همچنین این نوع رویه می تواند در برابر شرجی ، رطوبت و نور خورشید نیز مقاومت بالایی از خود به نمایش بگذارد و به همین خاطر قابل استفاده در فضای باز حتی در مناطقی با شرجی بالا همچون شمال کشور نیز می باشد و در این خصوص محدودیتی نخواهید داشت .

اما این دیواره ها توسط ستون های بسیار ضخیم به صورت استوار نگهداری می شوند ، این ستون های از جنس آلومینیومی می باشد که استحکام بالا را برای شما به وجود می آورند . ضخامت ستون های استفاده شده در ساخت این استخر پیش ساخته بسیار بالا می باشد و به این صورت می تواند وزن های بسیار سنگین تر از وزن این استخر را بر روی خود مهار کند . اما خرید استخر پیش ساخته از مزایای بسیاری برخوردار است که یکی از مهمترین آن ها دارا بودن تجهیزات کامل لوازم جانبی درون بسته بندی می باشد . این تجهیزات عبارت است از : پمپ تصفیه آب فیلتری بزرگ اینتکس ، نردبان آلومینیومی ضد زنگ برای ورود و خروج هر چه راحت تر به درون استخر و درپوش و زیرانداز برزنتی که به ابعاد استخر ساخته شده است و می توانید در مواقع لازم کارایی خود را به خوبی به نمایش بگذارد . برای خرید این استخر پیش ساخته می توانید همین حالا سفارش خود را از طریق نمایندگی اینتکس تهران ثبت و نهایی کنید .

نوع
گرد
ظرفیت آب
12706 لیتر
قطر
427 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
جنس رویه
فایبرگلاس
جنس پایه‌ها
آلومینیومی
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
شنی
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی‌ها
دارای لایه فایبر گلاس اضافی
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراه
بسته آموزشی ، نردبان ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...