استخر پیش ساخته با پمپ تصفیه 220 ولت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 19156 لیتر
  • قطر: 488 سانتی متر
  • طول: -
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته با پمپ تصفیه 220 ولت محصول شرکت اینتکس با کیفیت خوب و طراحیزیبا در نمایندگی محصولات اینتکس ،ارسال به سراسر کشور

استخر پیش ساخته 488 سانتی متر با پمپ تصفیه 220 ولت از سری محصولات جدید (2017)  شرکت اینتکس می باشد . این محصول در شکل دایره ای طراحی و ساخته شده که بدنه ی آن از فایبرگلاس می باشد.این استخر با ابعاد مناسب و وزنی پایین نسبت به دیگر محصولات جزو بهترین محصولات می باشد . ازین استخر میتوان در پرورش ماهی و در مزارع و بخش کشاورزی استفاده نمود . این استخر پیش ساخته جایگزین مناسبی برای استخر های بتنی می باشد و میتوان در هرمکانی آماده استفاده نمود . این نوع از محصولات دارای درپوش و زیرانداز می باشند .

یکی از مزیت های این استخر پیش ساخته اینتکس را می توان سهولت در جا به جایی به علت انعطاف پذیری بالای اجزای تشکیل دهنده بدنه دانست. در ساختار دیواره های این استخر اینتکس از پی وی سی برزنتی دو و سه لایه استفاده شده است که انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و به همین خاطر باعث می شود تا به هنگام جمع آوری ، جای بسیار کمی را اشغال کند و از این رو به راحتی بتوانید آن را در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید. همچنین به همین دلیل برای انتقال این استخر به باغ و ویلای خود در اطراف شهر مشکلی نخواهید داشت و از وزن سبکی نیز برخوردار است. فضای داخلی این استخر به قطر 488 سانتی متر می باشد که برای آب تنی همزمان چهار الی شش نفره استانداردسازی شده است و در این مسیر با کمبود فضا رو به رو نخواهید شد.

اما بخش اصلی استخرهای پیش ساخته را می توان ستون های نگهدارنده آن ها دانست که نقش اصلی را در حفظ استحکام استخر خواهند داشت. این استخر پیش ساخته از ستون های آلومینیومی ضد زنگ بهره می برند که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و همچنین در برابر شرجی و رطوبت بالای هوا نیز به خوبی مقاوم سازی شده است و زنگ زدگی در ستون ها اتفاق نخواهد افتاد. در فضای داخلی این استخر بالغ بر 19156 لیتر آب جای خواهد گرفت و در جهت خالی کردن سریع آب این استخر ، دریچه تخلیه ای در بخشی از قسمت پایینی بدنه قرار گرفته است که قابلیت اتصال به شیلنگ را نیز دارد. همچنین به همراه این استخر می توانید پکیجی کامل از لوازم جانبی شامل پمپ تصفیه آب 220 ولت ، درپوش و زیرانداز برزنتی و همچنین نردبان آلومینیومی ضد زنگ را در اختیار داشته باشید که شما را به صورت کامل از خریدهای مجزا بی نیاز می کند.

استخر پیش ساخته با پمپ تصفیه 220ولت از سری استخرهای با کیفیت و پرفروش برند اینتکس می باشد که برای استفاده در حیات خانه ، باغ و ویلاها و همچنین پشت بام منازل و یا استفاده در پارکینگ های خانگی استانداردسازی شده است . در واقع به کمک این استخر پیش ساخته در تمامی محیط های روباز و سرپوشیده می توانید محیطی جهت آب تنی خود به همراه خانواده و یا دوستان را راه اندازی کنید که لذت آب تنی در فضای گرم تابستان را به شما هدیه می دهد . این استخر آماده اینتکس ساخته شده از برترین متریال بازار می باشد که کیفیت ساخت را دو چندان کرده است و از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است . اگر قصد خرید استخر پیش ساخته اینتکس گرد بزرگ را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا این محصول را به صورت کامل برای شما به نقد و بررسی بگذاریم .

این استخر پیش ساخته به همراه خود دارای مجموعه ای کامل از لوازم جانبی می باشد که نیاز شما به خرید هرگونه لوازم جانبی به صورت جداگانه را برطرف می کند . همانطور که از اسم این استخر پیش ساخته پیداست به همراه آن و درون بسته بندی یک پمپ تصفیه آب فیلتری 220 ولت نیز قرار داده شده است که مطابق با ظرفیت آب داخلی این استخر استانداردسازی شده است تا به راحتی با روشن ماندن بتواند آبی شفاف و پاکیزه را برای استفاده شما فراهم آورد . این استخر پیش ساخته علاوه بر آن همانطود که در تصاویر مشخص است ، دارای درپوش برزنتی می باشد که مطابق با دهانه استخر ساخته شده است و به راحتی می تواند از ورود آلایندگی به درون آب استخر جلوگیری کند .

علاوه بر درپوش ، یک زیرانداز برزنتی بزرگ نیز که در ابعاد مربعی شکل طراحی شده است درون بسته بندی استخر وجود دارد که به هنگام راه اندازی و استفاده از سایش بدنه استخر با سطح زمین جلوگیری به عمل می آورد . همچنین وجود نردبان آلومینیومی ضد زنگ که از ارتفاع بلندی نیز برخوردار است ، آخرین تجهیزات همراهی می باشد که درون بسته بندی این محصول قرار گرفته است و ورود و خروج به استخر را برای تمامی افراد امکان پذیر می کند . این استخر پیش ساخته با توجه به ابعادی که به مشخصات ( قطر : 488 سانتی متر و ارتفاع : 122 سانتی متر ) که دارد مناسب برای استفاده با تعداد نفرات زیاد می باشد . همچنین ظرفیت آبی که برای پر کردن فضای داخلی این استخر نیاز است بالغ بر 19156 لیتر می باشد که نشان از حجم بالای آب داخلی این استخر خواهد داشت .

این استخر پیش ساخته علاوه بر استفاده های تفریحی در صنایع کشاورزی و پروش ماهی نیز کابردهای ویژه ای دارد . با توجه به ساختار بدنه این استخر پیش ساخته ، به راحتی می توانید از دمای مختلف آب درون این استخر استفاده کنید و برای پرورش ماهی های قزل آلا و خاویاری درون استخر استفاده نمایید . در بخش پایینی بدنه این استخر اینتکس نیز یک دریچه تخلیه با قابلیت اتصال به شیلنگ تعبیه شده است که در جهت تخلیه هر چه سریع تر آب داخل استخر نقش بسزایی را ایفا می کند . به همین منظور از آب داخلی این استخر می توانید برای آبیاری درختان نیز استفاده کنید و از هدر رفت آب جلوگیری به عمل آید .

انعطاف پذیری بالای بدنه این استخر پیش ساخته باعث شده تا بتوانید آن را درون بسته بندی کوچکی به همراه خود داشته باشید و انتقال آن به ویلا و باغ شمالی شما با ماشین های سواری کاملا امکان پذیر می باشد . مدت زمان راه اندازی و جمع آوری این محصول بالغ بر یک الی دو ساعت به طول می انجامد و برای این امر کار سختی را پیش رو نخواهید داشت . شما عزیزان همین حالا می توانید این استخر پیش ساخته اینتکس را با ارزان ترین قیمت به همراه خدمات پس از فروش و ضمانت اصالت از نمایندگی اینتکس تهران سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

نوع
گرد
ظرفیت آب
19156 لیتر
قطر
488 سانتی متر
طول
-
عرض
-
ارتفاع
122 سانتی متر
وزن
-
جنس رویه
فایبرگلاس
جنس پایه‌ها
آلومینیومی
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
فیلتری
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی‌ها
دارای لایه فایبر گلاس اضافی
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراه
بسته آموزشی ، نردبان ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...