استخر پیش ساخته با پمپ شنی با طول 671

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • ظرفیت آب: 26845 لیتر
  • طول: 671 سانتی متر
  • عرض: 366 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته با پمپ شنی با طول 671 ساخت شرکت اینتکس با کیفیت بالای بدنه بسیار محکم و مطمئن با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات بادی

استخر پیش ساخته با طول 671 همراه با پمپ تصفیه شنی محصولی با کیفیت و پر کاربرد از شرکت بست وی بوده که دارای طراحی بسیار مناسبی برای استفاده به عنوان استخر تفریحات آبی و همچنین برای پرورش ماهی خواهد بود. این استخر از نظر بزرگی ابعاد سومین استخر بوده که دارای حجم و ظرفیت آب بسیار بالایی برای تفریحات کامل آبی از جمله شنا می باشد. از لوازم همراه این کالا نیز می توان به درپوش ، زیرانداز و همچنین نردبان پیش ساخته اشاره نمود. این نوع استخر ها دارای جنس بدنه بسیار مقاومی بوده که از مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط جوی مختلف بهره مند می باشد. به همین دلیل به راحتی در فضای باز قابل استفاده خواهد بود. نصب این نوع استخر در کمترین زمان ممکن صورت گرفته و در صورت راه اندازی آنها توسط شرکت اینتکس از یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش برخوردار خواهد شد.

اگر به دنبال استخر پیش ساخته بزرگ برای استفاده شش تا هشت نفره در محیط هایی همچون حیاط خانه ، باغ و ویلای شخصی هستید ، یکی از بهترین انتخاب ها برای شما همین مدل از استخر پیش ساخته اینتکس می باشد که توسط نمایندگی اینتکس تهران به بازار عرضه شده است. این استخر دارای عرض 671 سانتی متر ، طول 366 سانتی متر و عمق آب 132 سانتی متر می باشد که فضایی استاندارد را حتی برای آب تنی کودکان فراهم می کند و باعث می شود تا بدون دغدغه بتوانید از آن در محیط های خانگی نیز بهره مند شوید. این فضای بزرگ را می توانید با مقدار 26845 لیتر آب پر کنید که حجم زیادی آب است و دغدغه ای بابت تمیز نگه داشتن آب داخلی استخر نخواهید داشت زیرا به همراه این مدل از استخر یک عدد پمپ تصفیه شنی برای شما ارسال می شود که آبی شفاف و پاکیزه را به شما هدیه می دهد.

علاوه بر پمپ تصفیه یک عدد درپوش برزنتی برای جلوگیری از ورود آلودگی به داخل آب استخر و یک عدد نردبان آلومینیومی ضد زنگ نیز درون بسته بندی قرار دارد که نیاز شما به خرید لوازم جانبی به صورت مجزا را به صورت کامل برطرف می کند. این استخر به دلیل ابعاد بزرگ و حجم آب زیادی که درون خود جای می دهد، قابلیت استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی و همچنین ذخیره آب کشاورزی را نیز دارد و در بسیاری از صنایع نیز مورد استفاده قرار می گیرد. برخلاف ابعاد بزرگی که این استخر دارد در هنگام جمع آوری به دلیل انعطاف پذیری بالای اجزای بدنه فضای کمی را اشغال می کند و می توانید آن را توسط ماشین شخصی خود به شهرهای اطراف برای برپایی در باغ و ویلای خود انتقال دهید.

استخر پیش ساخته با پمپ شنی با طول 671  یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده جهت آب تنی در خانه ها یا ویلا های شخصی می باشد . این استخر پیش ساخته توسط برند محبوب و جهانی بست وی و در ابعاد مختلف روانه بازارهای جهانی شده است که با توجه به کیفیت ساخت بالایی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران استخر های پیش ساخته باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر پیش ساخته راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر پیش ساخته با پمپ شنی با طول 671  همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :


استخر های پیش ساخته به سرعت در حال تکثیر می باشند و با توجه به ابعاد استاندارد و قیمت مقرون به صرفه ای که دارند به خوبی توانسته اند جای خود را در میان مردم به عنوان جایگزین استخر های بتنی باز نمایند . این استخر پیش ساخته دارای ساختاری مستطیلی شکل می باشد که از ابعاده عالی حتی به منظور پرورش ماهی برخوردار است . به همراه این محصول یک عدد پمپ تصفیه آب شنی نیز وجود دارد که قدرت تصفیه بالایی را شامل می شود و از این رو به خوبی می تواند در جهت تمیز نگه داشتن آب داخلی استخر عمل نماید . همچنین دریچه های خروجی آب مجزایی در بدنه این استخر تعبیه شده است که توسط آن و با استفاده از اتصال شیلنگ می توانید از آب استخر به منظور آبیاری درختان باغ و یا حیاط شخصی خود استفاده نمایید . به همراه این استخر پیش ساخته یک عدد زیرانداز و درپوش وجود دارد که شما را از خرید محصولات جانبی استخر راحت می کند . لازم به ذکر است که این استخر پیش ساخته در صورتنصب اصولی و همچنین نصب و راه اندازی توسط کادر مجرب شرکت اینتکس دارای ضمانت دو ساله و گارانتی خدمات پس از فروش پنج ساله می باشد که خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر استخر راحت می کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه یکی از مهمترین عوامل در هنگام خرید استخر های پیش ساخته می باشد که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا تاثیر بسزایی در افزایش طول عمر محصول دارد . این استخر پیش ساخته دارای بدنه ای از جنس برزنت چندلایه مستحکم می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . پایه های نگهدارنده این محصول از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که دیواره های برزنتی را بر روی خود به خوبی نگه داشته است . شایان ذکر است که پایه های آلومینیومی این استخر پیش ساخته در تست های انجام شده بر رویشان به خوبی در برابر فشار آب از خود استحکام نشان داده اند و خیال شما را از این بابت به طور کلی راحت می کند .


ابعاد ، وزن و ظرفیت آب استخر :


ابعاد این استخر پیش ساخته به مشخصات ( طول : 671 سانتی متر ، عرض : 366 سانتی متر و ارتفاع : 132 سانتی متر ) می باشد که فضای استانداردی را برای آب تنی و یا شنا در محیط های خانگی و یا باغ فراهم می آورد . لازم به ذکر است که ابعاد این استخر به گونه ای می باشد که از آن به منظور استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی نیز می توانید بهره مند شوید . همچنین ظرفیت آب موجود در این محصول بالغ بر 26845 لیتر می باشد که ظرفیت نود درصدی استخر را شامل می شود . شایان ذکر است که در بخش بدنه این محصول دریچه خروجی آب وجود دارد که از آن می توانید برای اتصال شیلنگ استفاده نمایید و از آب استخر برای آبیاری درختان بهره ببرید . وزن این استخر پیش ساخته بالغ بر 173 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعادی که دارد استاندارد است .


راه اندازی و نصب :


برای راه اندازی این استخر پیش ساخته دو راه در پیش روی مصرف کنندگان است : راه اول نصب این استخر توسط خود مصرف کننده با دانش قبلی و یا با استفاده از پکیج آموزشی تصویری قرار داده شده در بسته بندی استخر که در صورت نصب استخر مورد نظر توسط خود می بایست به این نکته توجه داشته باشید که استخر شما دیگر شامل ضمانت نشده و خدمات پس از فروش آن شامل هزینه خواهد شد . راه دوم نصب استخر توسط کارشناسان شرکت اینتکس بوده که با سرعت و اطمینان بالاتری اقدام به راه اندازی محصول خواهند کرد . در این صورت استخر پیش ساخته مورد نظر شامل یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش نیز خواهد شد . شایان ذکر است که نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته توسط کادری مجرب و کارآزموده صورت می گیرد که خیال شما را از بابت نصب صحیح استخر به طور کلی راحت می کند .

استخر پیش ساخته با پمپ شنی با طول 671 با برترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه در فروشگاه اینتکس تهران موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
مستطیلی
ظرفیت آب
26845 لیتر
طول
671 سانتی متر
عرض
366 سانتی متر
ارتفاع
132 سانتی متر
جنس پایه‌ها
آلومینیوم
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
پمپ تصفیه شنی
درپوش
دارد
نردبان
دارد
شرکت سازنده
بست وی
سایر ویژگی‌ها
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
دارای گارانتی
دارای زیرانداز مخصوص
اقلام همراه
بسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...