استخر پیش ساخته برزنتی جدید سایز 100×۲۵۰×۴۲۷

Bestway 56714

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
53,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته برزنتی جدید سایز 427*250*100 با پمپ تصفیه آب بست وی مجموعه ای کامل برای آب تنی است که در سال جدید تولید شده است و در میان مدل های جدید بسیار محبوب تر و پر فروش تر می باشد . این استخر پیش ساخته از بدنه ای طرح دار استفاده می کند که استخرهای پیش ساخته بست وی را از حالت ساده قدیمی در آورده است و در واقع دو پنجره جذاب در ساختار خود دارد که امسال این طراحی بر روی محصولات پیاده شده است و بهترین قاب برای عکاسی زیر استخر را برای شما فراهم می کند . استخر پیش ساخته فوق دارای پمپ تصفیه آب فیلتری سایز متوسط می باشد که حجم آب 7250 لیتری داخلی استخر را به راحتی در طول روز تصفیه می کند و شفافیت بالا را به وجود می آورد . برای استفاده هر چه راحت تر از این استخر پیش ساخته ، باید از نردبانی استفاده کنید که مطابق با ارتفاع استخر باشد ، برند بست وی فکر این جای کار شما را نیز کرده است و درون بسته بندی این محصول ، نردبانی با ارتفاع یک متری قرار داده است که دارای چفت هایی می باشد که به لبه استخر متصل می شود و ورود و خروج به آب را به راحتی صورت می دهد . از دیگر لوازم جانبی کاربردی همراه این استخر می توان به درپوش برزنتی آن اشاره داشت ، محصولی که در صورت استفاده نکردن از استخر می تواند کارایی خود را به خوبی به نمایش بگذارد و با پوشاندن سطح رویه استخر از ورود شاخ و برگ درختان به آب جلوگیری کند . جنس بدنه اصلی این محصول از پی وی سی سه لایه برزنتی می باشد و همچنین در ساخت ستون های نگهدارنده از استیل ضد زنگ استفاده شده است که تمامی متریال کاملا مقاوم در برابر خوردگی و پوسیدگی می باشد و شرایط استفاده در محیط های روباز را نیز علاوه بر محیط های سرپوشیده دارد .

  • طول :  427  سانتی متر
  • عرض : 250  سانتی متر
  • ارتفاع : 100 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 7250 لیتر
  • وزن :  55.3  کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی برزنتی
  • جنس ستون های نگهدارنده : استیل
  • دارای پمپ تصفیه آب 220 ولت
  • دارای نردبان آلومینیومی ضد زنگ
  • دارای درپوش برزنتی استخر

استخر پیش ساخته برزنتی جدید بست وی که در سال 2022 معرفی شده است قطعا یکی از زیبا ترین و مدرن ترین استخرهای این برند می باشد که می تواند لحظات خوشی را برای شما به همراه خانواده به وجود آورد . این استخر پیش ساخته از متفاوت ترین استخرهای پیش ساخته بست وی حداقل از نظر ظاهری می باشد که امکانات ویژه ای را برای شما به وجود می آورد و به سادگی می تواند بهترین استایل را برای خانه و ویلای شما به وجود آورد . یکی از تغیرات عمده ای که در این استخر می توان دید بدنه طرح حصیر آن می باشد ، جایی که بست وی از بدنه های ساده خود دست کشیده است و در اولین تجربه هایی که دارد توانسته است بدنه ای بسیار زیبا را برای این مدل از استخر خود به وجود آورد . در بخشی از بدنه پنجره ای دایره ای شکل تعبیه شده است که به صورت شفاف ساخته شده است تا دید را به صورت دو طرفه مهیا کند . این پنجره می تواند بهترین صحنه ها برای عکسبرداری درون آب را مهیا کند که به ثبت لحظات فراموش نشدنی منجر می شود .

این بدنه ساخته شده از پی وی سی برزنتی سه لایه می باشد که در لایه های میانی آن ها از الیاف مش کمک گرفته شده است تا با بالا بردن سطح مقاومت ، در برابر سوراخ شدگی نیز مستحکم شوند . علاوه بر این امر انعطاف پذیری این نوع بدنه به حداکثر رسیده است تا بتوانیم مقدار آب بیشتری را درون آن برزیم و با خیالی راحت از آن استفاده کنیم . البته باید توجه داشته باشید که به صورت استاندارد باید میزان فضای هشتاد الی نود درصدی استخر را پر کنید تا بهترین عملکرد را از آن مشاهده نمایید . بدنه برزنتی تعبیه شده در این استخر در لایه های بیرونی خود نیز دارای الیاف مش می باشد تا به خوبی در برابر پوسیدگی مقاوم شود و در این صورت تابش نور خورشید نیز نمی تواند منجر به پوسیدگی آن شود . برای همین امر این استخر را به عنوان بهترین انتخاب برای کارگزاری در محیط های باز باغ ، ویلا و پشت بام خانه ها می توان در نظر گرفت زیرا کیفیت ساخت بالایی در بخش بدنه دارد .

از دیگر بخش های اصلی استخرهای پیش ساخته می توان به ستون های نگهدارنده آن اشاره داشت ، جایی که بست وی در این بخش از بهترین متریال خود یعنی استیل ضد زنگ استفاده کرده است . این نوع استیل باعث می شود تا به هنگام خیس شدن و حتی برخورد دائمی با آب نیز دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نشود و به همین خاطر استحکام فوق العاده خود را همواره حفظ می کند . این ستون ها در فاصله های بسیار کوتاهی از هم قرار گرفته اند تا بهترین عملکرد از آن ها مشاهده شود و همچنین در برابر فشارهای وارده به خوبی از خود واکنش نشان دهند .

یکی از مزیت های بزرگ این استخر پیش ساخته را می توان تجهیزات همراه کامل آن دانست ، جایی که درون بسته بندی این استخر می توان پمپ تصفیه آب مخصوص بست وی در سایز متوسط را به همراه فیلتر اضافه مشاهده کرد که به خوبی می تواند آبی شفاف را برای شما در مدت زمان استفاده به وجود آورد . این میزان آب با قدرت تصفیه استخر به خوبی همگام سازی شده است و کیفیت آب مطلوب را برای آب تنی به وجود می آورد . همچنین این نوع پمپ از نوع 220 ولتی می باشد و قابلیت اتصال به برق شهری را دارد . علاوه بر پمپ تصفیه یک عدد نردبان آلومینیومی ضد زنگ و همچنین درپوش برزنتی برای شما ارسال می شود که هر کدام از آن ها می توانند کارایی های خود را به خوبی در زمان استفاده نشان دهند . وزن این استخر به همراه تمامی لوازم جانبی که دارد 55.3 کیلو گرم می باشد و میزان آبی که درون خود جای می دهد بالغ بر 7250 لیتر است . برای خرید استخر پیش ساخته بست وی همین حالا می توانید سفارش خود را از طریق نمایندگی اینتکس تهران ثبت و نهایی کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...