استخر پیش ساخته برزنتی طرح چوب اینتکس قطر 457

intex 26742

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
36,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته برزنتی طرح چوب اینتکس قطر 457 نمونه کوچک تر استخر پیش ساخته طرح چوبی می باشد که در قسمت های قبلی با آن آشنا شدید. این استخر پیش ساخته در ساختار بدنه خود از دیواره های الیاف شمعی برزنتی بهره می برد که یکی از مقاوم ترین متریال ها در برابر فشار و ضربه است. این نوع متریال کاملا ضد حساسیت می باشد و سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از آن برای تمامی پوست های حساس از کودک تا بزرگسال استفاده کنید. همچنین ستون های نگهدارنده این محصول از نوع ضخیم هستند که در فاصله کوتاهی از هم قرار گرفته اند و می توانند فشار بالایی را بر روی خود تحمل کنند. این ستون های از قسمت های مختلف بدنه توسط تسمه های برزنتی به دیواره های استخر متصل می شود تا از هم پاچیدگی غیرممکن شود. در قسمت پایین بدنه این استخر آماده می توان دریچه تخلیه با قابلیت اتصال به شیلنگ را مشاهده کرد که برای سهولت در تخلیه آب بسیار کاربردی است. وزن این استخر پیش ساخته بالغ بر 73.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به دلیل انعطاف پذیری بالای دیواره های استخر، به هنگام جمع آوری فضای بسیار کمی اشغال می شود و به راحتی می توانید آن را با ماشین شخصی خود جا به جا کنید. به همراه این استخر پیش ساخته یک عدد پمپ تصفیه فیلتری سایز بزرگ و یکی نردبان آلومینیومی ضد زنگ برای شما قرار داده شده است تا از خرید لوازم جانبی ضروری بی نیاز شوید. همین حالا می توانید این استخر پیش ساخته اینتکس با کیفیت و مدرن را از فروشگاه اینتکس تهران سفارش دهید.

  • قطر : 457  سانتی متر
  • ارتفاع  استخر : 122 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 16805  لیتر
  • وزن : 73.5 کیلو گرم
  • جنس بدنه : الیاف شمعی برزنتی
  • جنس پایه ها : آلومینیوم ضد زنگ
  • پمپ تصفیه آب فیلتری اینتکس
  • نردبان آلومینیومی ضد زنگ
  • کد محصول : intex 26742

استخرهای پیش ساخته در واقع نمونه های راه اندازی سریع همان استخرهای بتنی می باشند که با توجه به تغییرات ساختاری و متریالی که در آن ها ظاهر شده است به خوبی توانسته اند خود را به عنوان جایگزینی شایسته برای این محصولات معرفی کنند. استخر پیش ساخته فوق نیز از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های استخر پیش ساخته اینتکس به شمار می رود که سال عرضه آن 2024 است و تمامی استانداردسازی های روز بر روی آن به خوبی صورت گرفته است. استخرهای پیش ساخته به دلیل سرعت در نصب و راه اندازی و همچنین جمع آوری، تنوع گسترده در مدل و طرح ها و همچنین قابلیت راه اندازی به صورت روکار و توکار که از مزیت های بزرگ محسوب می شود توانسته اند طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب نمایند. اگر شما هم به فکر خرید استخر پیش ساخته اینتکس هستید در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید تا یکی از پرفروش ترین مدل ها را برایتان به نقد و بررسی بگذاریم.

همانطور که در تصاویر این استخر آماده مشاهده می کنید، برند اینتکس از سایت اصلی اینتکس از طراحی یک شکل بدنه دست کشیده است و به سراغ بدنه ای طرح دار سوق پیدا کرده است که می تواند ظاهری جذاب را برای شما به همراه داشته باشد. این ظاهر زیبا مناسب برای استفاده در باغ و ویلاهای شخصی می باشد و می تواند دیزاینی مدرن و زیبا را برای محیط باغ به همراه داشته باشد. یکی از مزیت هایی که در بدنه این استخر پیش ساخته به چشم می خورد، وجود ستون های مقاوم، ضخیم و با فاصله کم از هم در ساختار بدنه می باشد که استحکام فوق العاده را برای استخر به همراه داشته است و باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید از آن در ظرفیت های بالا استفاده کنید.

بر مبنای تست های صورت گرفته باید گفت که با توجه به قطر 457 سانتی متری که این استخر پیش ساخته دارد می توانید از آن در ظرفیت پنج الی شش نفره به راحتی استفاده کنید و فضایی استاندارد برای آب تنی وجود دارد. همچنین ظرفیت آبی که برای پر کردن فضای داخلی این استخر نیاز خواهید داشت بالغ بر 16805 لیتر می باشد که حجم کمی نیست و باید به فکر تامین آب آن باشید. شاید با دیدن این ظرفیت بالای آب به این فکر افتاده باشید که برای تخلیه آن باید چگونه عمل کنید؟ در پاسخ ب این سوال باید بگوییم که این استخر پیش ساخته دارای دو دریچه در قسمت های مختلف بدنه می باشد که یکی از آن ها برای اتصال پمپ تصفیه و دیگری برای تخلیه آب به کار گرفته می شود که قابلیت اتصال شیلنگ آب را دارد و از هدر رفت آب به خوبی جلوگیری به عمل می آورد.

اما جنس متریال استفاده شده در ساختار بدنه ای مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. این استخر پیش ساخته برای مستحکم سازی دیواره ها از ستون های آلومینیومی ضد زنگ با آلیاژ بالا استفاده کرده است که به خوبی فشار های وارده را بر روی خود مهار می کند و برهم ریختگی استخر حتی در هنگام آب تنی با نفرات بالا غیرممکن شده است. اما دیواره های نگهدارنده این استخر ساخته شده از پی وی سی سه لایه برزنتی با روکشی از الیاف شمعی می باشد که علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه، دارای انعطاف پذیری فوق العاده نیز می باشد.

وزن این محصول با توجه به بکارگیری متریال درجه یک و سبک به خوبی با توجه به ابعادی که دارد پایین نگه داشته شده است و بالغ بر 73.5 کیلو گرم می باشد. لازم به ذکر است که درون بسته بندی این استخر پیش ساخته یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری با قابلیت پردازش 2006 لیتر در ساعت و یک عدد نردبان آلومینیومی ضد زنگ قرار داده شده است که نیاز شما به خرید لوازم جانبی را تا حدود زیادی برطرف می کند و برای تمیز نگه داشتن آب دیگر دغدغه ای نخواهید داشت. همین حالا می توانید این استخر پیش ساخته اینتکس را با قیمت ارزان و کیفیت استاندارد به همراه ضمانت اورجینال بودن از نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران سفارش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...