استخر پیش ساخته برزنتی طرح چوب اینتکس intex 26744

intex 26744

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
39,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته برزنتی طرح چوب اینتکس intex 26744 یکی از جذاب ترین و مدرن ترین استخرهای پیش ساخته سال جدید میلادی برند اینتکس می باشد که برای استفاده خانوادگی با تعداد نفرات بالا عرضه شده است. به صورت استاندارد و با خیالی راحت می توانید از این استخر تا ظرفیت پنج الی شش نفره استفاده کنید که با توجه به عمق آبی که دارد برای آب تنی استانداردسازی شده است. این محصول ظرفیت آبی بالغ بر 24311 لیتر دارد که میزان زیادی از آب است و برای تخلیه هر چه راحت تر آن یک دریچه تخلیه با قابلیت اتصال به شیلنگ بر روی بدنه تعبیه شده است که از هدر رفت آب نیز به خوبی جلوگیری به عمل می آورد. دیواره های این استخر ساخته شده از الیاف شمعی برزنتی سه لایه می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد. همچنین این دیواره ها به صورت مستحکم توسط ستون های نگهدارنده آلومینیومی ضد زنگ نگهداری می شود که برای شرایط آب و هوایی مختلف نیز به خوبی استانداردسازی شده است تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد. این ستون ها علاوه بر قسمت بالایی در بخش های میانی بدنه نیز توسط تسمه های برزنتی به دیواره ها متصل می شوند تا دیواره استخر را به خوبی مهار نمایند. با توجه به استانداردسازی های صورت گرفته و همچنین متریال بکار گرفته شده در ساختار بدنه از این استخر پیش ساخته می توانید به صورت روکار و همچنین توکار در باغ ، ویلا و منازل خود استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید.این استخر پیش ساخته جدید اینتکس توسط نمایندگی اینتکس تهران در ایران عرضه شده است و همین حالا می توانید آن را سفارش دهید.

  • قطر : 549  سانتی متر
  • ارتفاع  استخر : 122 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 24311  لیتر
  • وزن : 100 کیلو گرم
  • جنس بدنه : الیاف شمعی برزنتی
  • جنس پایه ها : آلومینیوم ضد زنگ
  • کد محصول : intex 26744

اگر به دنبال استخر پیش ساخته گرد بزرگ و البته بسیار با کیفیت از برندی مطرح هستید قطعا پیشنهاد می کنیم که در ادامه این راه با بررسی این مدل از استخر پیش ساخته همراه ما باشید. استخر پیش ساخته برزنتی طرح چوب اینتکس که در سال 2024 میلادی به بازار راه پیدا کرده است از محبوب ترین مدل هایی می باشد که می توانید از آن در محیط های روباز با ابعاد بزرگ استفاده کنید. این استخر پیش ساخته اینتکس دارای قطر 549 سانتی متری می باشد که فضای بزرگی را در اختیار شما قرار میدهد و باعث می شود تا با ظرفیت های بالا بتوانید از آن به صورت خانوادگی و یا دوستانه استفاده کنید. این استخر اینتکس به صورت استاندارد برای استفاده پنج الی شش نفره استانداردسازی شده است و با توجه به عمق آبی که دارد مناسب برای آب تنی می باشد.

ارتفاع دیواره های این استخر پیش ساخته 122 سانتی متر می باشد که البته باید ظرفیت نود درصدی آن را از آب پر کنید و در این صورت عمق آبی بالغ بر یک متر را در هنگام آب تنی برای شما فراهم می کند. دیواره های این محصول از نمای بیرونی دارای ظاهری فوق العاده می باشد که به طرح چوب درآمده است و از این رو جذابیت بالایی را برای باغ و ویلای شما به همراه خواهد داشت. در دیواره های داخلی این استخر نیز، اینتکس از نمای کاشی کاری استفاده کرده است تا ظاهری همانند استخرهای سنتی را برایتان ایجاد کند و در کل می توان به ظاهر این استخر پیش ساخته اینتکس امتیاز بالایی را اختصاص داد.

حال که صحبت از دیواره های نگهدارنده استخر پیش ساخته شده است باید بگوییم که متریال ساختاری این دیواره ها از الیاف شمعی برزنتی می باشد. این الیاف به صورت سه لایه به کار گرفته شده است تا بهترین و مستحکم ترین عملکرد را در هنگام استفاده از خود به نمایش بگذارد. در لایه بیرونی این استخر پیش ساخته می توان الیاف شمعی را مشاهده کرد که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و از این رو به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی این دیواره ها، هیچگونه خراشی بر روی بدن ایجاد نمی شود و کاملا نیز ضد حساسیت است.

نقطه قوت این استخر پیش ساخته را می توان ستون های نگهدارنده مقاوم آن دانست که در فاصله بسیار کوتاهی از هم قرار گرفته اند. این ستون ها از جنس آلومینیوم ضخیم ضد زنگ می باشند که با آلیاژ بالایی که دارند به خوبی در برابر فشار و ضربه از خود مقاومت نشان خواهند داد. تعداد بالای ستون های نگهدارنده به همراه مقاوم سازی های انجام شده بر روی دیواره های این استخر پیش ساخته باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید از آن در تعداد نفرات بالا استفاده کنید. این محصول با توجه به متریال ساختاری که دارد، قابلیت نصب و راه اندازی به صورت روکار و توکار را برای شما فراهم می آورد و مدت زمان راه اندازی را می توان دو الی سه ساعت دانست.

به همراه این استخر پیش ساخته می توان پکیجی کامل از لوازم جانبی را مشاهده کرد که هر کدام کابردهای خود را در هنگام استفاده به خوبی به نمایش می گذارد. یک پمپ تصفیه آب بزرگ با قابلیت اتصال به برق شهری درون بسته بندی این محصول دیده می شود که قدرت پردازش بالایی دارد و از این رو آبی شفاف و پاکیزه را برای شما فراهم می کند. همچنین یک نردبان آلومینیوم ضد زنگ نیز به همراه این استخر اینتکس وجود دارد تا ورود و خروج از استخر را برای همگان به راحتی امکان پذیر نماید. درپوش و زیرانداز برزنتی نیز دیگر لوازم جانبی همراه این استخر می باشند که نیاز شما به خرید لوازم جانبی به صورت مجزا را به طور کامل برطرف می کند. همین حالا می توانید این استخر پیش ساخته بزرگ گرد اینتکس را به سبد خرید خود افزوده و با نهایی کردن سفارشتان، هر جای ایران که هستید آن را در کوتاه ترین زمان ممکن در محل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...