استخر پیش ساخته برزنتی چهار متری اینتکس intex 26780

intex 26780

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
35,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته برزنتی چهار متری اینتکس intex 26780 از جمله استخرهای آماده مستطیلی برند اینتکس می باشد که در سال 2024 به بازار عرضه شده است. این استخر پیش ساخته برخلاف سایر مدل های این برند که از دیواره های ساده بهره می برند، دارای طراحی فانتزی می باشد که می تواند جلوه ویژه ای را برای محیط به همراه داشته باشد. فضای داخلی این استخر به گونه ای تعبیه شده است که برای آب تنی چهار الی پنج نفره استانداردسازی شده است تا بتوان لحظات شادی را پشت سر گذاشت. وزن این استخر بالغ بر 67 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و این امر به دلیل سبک بودن متریال به کار گرفته شده در ساختار بدنه است. در بخش دیواره های این محصول می تواند الیاف شمعی برزنتی سه لایه را مشاهده کرد که بر روی ستون هایی از جنس آلومینیوم ضد زنگ به صورت استوار نگهداری می شود. فضای داخلی این استخر برای پر شدن نیاز به 6836 لیتر آب خواهد داشت که برای خالی کردن آن به دردسر نخواهید افتاد زیرا در بخش پایین بدنه دریچه ای با قابلیت اتصال به شیلنگ تعبیه شده است که از هدر رفت آب به خوبی جلوگیری به عمل می آورد. پمپ تصفیه فیلتری مخصوص اینتکس همراه این استخر شما را از دردسرهای تمیز نگه داشته آب خلاص می کند. همچنین علاوه بر پمپ تصفیه فیلتری یک عدد نردبان آلومینیومی ضد زنگ نیز درون بسته بندی دیده می شود. همین حالا می توانید این استخر پیش ساخته را از نمایندگی اینتکس تهران سفارش داده و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن هر جای ایران که هستید درب منزل تحویل بگیرید.

  • طول : 400  سانتی متر
  • عرض : 200 سانتی متر
  • ارتفاع : 100 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 6836 لیتر
  • وزن : 67 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی برزنتی
  • جنس پایه های : آلومینیوم ضد زنگ
  • پمپ تصفیه فیلتری اینتکس
  • نردبان آلومینیومی ضد زنگ
  • کد محصول : intex 26780

استخر پیش ساخته برزنتی چهار متری جدید اینتکس یکی از محصولاتی می باشد که شاید بتوان از نظر ساختاری آن را به همانند سایر استخرهای این برند دانست اما این شرکت در خصوص ظاهر دیواره های استخر به خوبی عمل کرده است و از رویه طرح دار استفاده کرده که به خوبی توانسته است در جهت جلب نظر خریداران گام های مثبتی را بردارد. این استخر پیش ساخته با توجه به ابعادی که دارد به راحتی می تواند فضایی استاندارد برای استفاده سه الی چهار نفره را فراهم کند که از این رو بهترین انتخاب برای استفاده در محیط های خانگی ، باغ و ویلا می باشد تا لحظات فراموش نشدنی را برایتان رقم بزند. پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال خرید استخر پیش ساخته خانگی اینتکس هستید در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید تا یکی از جدیدترین مدل های این برند را به شما معرفی کنیم.

این استخر پیش ساخته همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید با توجه به متریالی که در ساختار بدنه آن به کار گرفته شده است علاوه بر استفاده در محیط های سرپوشیده به راحتی قابلیت استفاده در محیط های روباز را نیز برای شما فراهم می آورد. سایت اصلی اینتکس در ساختار دیواره های این استخر پیش ساخته از پی وی سی برزنتی به همراه روکشی از الیاف شمعی استفاده کرده است که می تواند علاوه بر استحکام بالا، سازگاری فوق العاده ای نیز با بدن افراد داشته باشد. این ترکیب متریال کیفیت ساخت فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد و علاوه بر آن کاملا نیز ضد حساسیت است و از کودک تا سالمند می توانید بدون دغدغه از آن استفاده کنید.

یکی از مزیت های این نوع متریال دیواره را می توان انعطاف پذیری بالای آن و همچنین سبک بودن مواد اولیه دانست که باعث می شود تا در هنگام جمع آوری استخر، این محصول فضای بسیار کمی را اشغال کند و بدون دردسر بتوانید آن را به ویلا و باغ خود با ماشین شخصی انتقال دهید. استخر پیش ساخته فوق دارای ستون های مقاومت، پرتعداد و ضخیم از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که شرایط را برای برپایی استخر در آب و هوای جوی مختلف فراهم می آورد. با توجه به تست های صورت گرفته با خیالی راحت می توانید از این استخر پیش ساخته در آب و هوای شرجی و رطوبت بالا که شرایط جوی غالب بر شمال و جنوب کشورمان است استفاده کنید و به همین خاطر ایده آل ترین گزینه برای استفاده در ویلاهای شخصی می باشد.

با توجه به استانداردسازی های صورت گرفته بر روی ساختار بدنه این استخر پیش ساخته می توان گفت که وزن آن با توجه به ابعادی که دارد به خوبی سبک نگه داشته شده است و بالغ بر 67 کیلو گرم است. این وزن کم در کنار حجم کوچکی که دارد شرایط انتقال با ماشین شخصی را فراهم می کند و لازم به ذکر است که راه اندازی و جمع آوری استخر پیش ساخته فوق در مدت زمان یک ساعته امکان پذیر است. مقدار آبی که برای پر کردن فضای داخلی این استخر نیاز دارید بالغ بر 6836 لیتر می باشد که حجم نود درصدی استخر را پر می کند و عمق آبی بالغ بر 90 سانتی متر را برای شما فراهم می آورد که مناسب برای آب تنی است.

این حجم آب نیاز به تصفیه مداوم برای جلوگیری از کدر و آلوده شدن دارد، به همین خاطر درون بسته بندی این استخر پیش ساخته یک پمپ تصفیه آب فیلتری وجود دارد که عمل تصفیه را در مدت زمان روشن ماندن به صورت مداوم انجام می دهد. با توجه به ظرفیت تصفیه آب این پمپ فیلتری، می توان گفت که آبی شفاف و پاکیزه را در اختیار خواهید داشت و می توانید از آب تنی کردن درون این استخر لذت ببرید. علاوه بر پمپ تصفیه آب ، درون بسته بندی این استخر اینتکس یک نردبان آلومینیومی ضد زنگ نیز وجود دارد که ورود و خروج به درون استخر را به راحتی برای تمامی رده های سنی امکان پذیر می کند. همین حالا می توانید این استخر پیش ساخته اینتکس را به سبد خرید خود افزوده و با نهایی کردن سفارش خود آن را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...