استخر پیش ساخته بزرگ اینتکس ۷ متری با لوازم سایز ۱۳۲×۳۶۶×۷۳۲

کد intex 28362

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • ظرفیت آب: 31805 لیتر
  • طول: 732 سانتی متر
  • عرض: 366 سانتی متر
10,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بزرگ در نمایندگی محصولات اینتکس عرضه با قیمت ارزان در سایت اینترنتی استخر پیش ساخته و ارسال به سراسر کشور

استخر پیش ساخته بزرگ یکی از بهترین استخر های پیش ساخته در حال حاضر ، با قیمت بسیار ارزان و مناسب و استحکام بالا برای مصارف  خانگی و بزرگ تر ها ،  استخر های پیش ساخته اینتکس یکی از استخر های کم هزینه و به صرفه میباشد که میتوان آن را جایگزین استخر های بتونی و ساختمانی بدون نیاز به حفر کردن زمین. از خصوصیات بارز اینگونه استخر پیش ساخته باید به این نکات اشاره کنیم که استخر های اینتکس را در هر مکانی و در کمترین زمان ممکن میتوان نصب کرد ، استخر پیش ساخته بسیار کم جا و سبک میباشد . نصب  این استخر نیازی به حفاری و گود برداری ندارد و آنرا میتوان براحتی روی زمین مسطح نصب کرد. نصب فقط توسط پرسنل اینتکس ( در هر نقطه از کشور ) به صورت رایگان انجام میگیرد. 

البته گفتنی است که علاوه بر استفاده روکار می توانید از آن به صورت توکار نیز در صورت نیاز استفاده کنید و این امر بستگی به سلیقه شخصی شما دارد . این استخر دارای دیواره هایی از جنس پی وی سی برزنتی دو و در بخش هایی سه لایه می باشد که با متریال الیاف شمعی دی لایه بیرونی به خوبی به استحکام آن افزوده شده است . با توجه به متریال درجه یک و همچنین تست های صورت گرفته بر روی بدنه این استخر ، با خیالی راحت می توانید از آن در برابر نور خورشید و همچنین شرجی و رطوبت بالای هوا نیز استفاده کنید زیرا این محصول در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم سازی شده است . فضایی که این استخر در اختیار شما قرار می دهد به گونه ای است که می توانید در ظرفیت هفت تا نه نفره از آن به راحتی استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید .

در واقع می توان گفت که با خرید این استخر پیش ساخته ، صاحب پکیجی کامل از لوازم جانبی نیز که شامل پمپ تصفیه آب شنی ، زیرانداز ، درپوش برزنتی و همچنین نردبان آلومینیومی ضد زنگ می باشد خواهید شد و دیگر نیازی به خریدهای مجزا نخواهید داشت . پمپ تصفیه آب همراه این استخر پیش ساخته از نوع شنی می باشد و قدرت تصفیه فوق العاده ای دارد که با توجه به تست های صورت گرفته در صورت روشن ماندن به راحتی می تواند حجم آب 31805 لیتری را تصفیه کند و آبی شفاف و پاکیزه را برای شما مهیا سازد . وزن این استخر 200 کیلو گرم می باشد و با توجه به متریال انعطاف پذیری که دارد می توانید به راحتی آن را در حجم کوچکی درون بسته بندی قرار داده و با ماشین سواری به ویلا و باغ خود انتقال دهید . 


استخر پیش ساخته بزرگ اینتکس با تجهیزات جانبی کامل می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده های تفریحی و یا استفاده های صنعتی همچون پروش ماهی و کشاورزی باشد . این استخر پیش ساخته یکی از بزرگ ترین نمونه های استخر آماده اینتکس می باشد که در سال جدید رونمایی شده است و به همین خاطر با تکنولوژی های جدید به خوبی سازگاری دارد و در ساخت بدنه آن از بهترین متریال استفاده شده است . استخر پیش ساخته اینتکس فوق قابلیت نصب به صورت روکار و یا توکار را دارد و برای نصب توکار آن باید خودتان حفره ای را ایجاد کنید که به اندازه استخر البته کمی بزرگ تر باشد زیرا ستون های نگهدارنده استخر کمی شیب دار نصب می شوند و همچنین باید محل قرار گیری پمپ تصفیه آب نیز به خوبی ایجاد شود . اگر قصد کارگزاری استخر پیش ساخته را در خانه ، باغ و یا ویلای خود را دارید بهتر است به فکر خرید استخر پیش ساخته بزرگ اینتکس با تجهیزات کامل باشید و به همین خاطر این محصول را برای شما به نقد و بررسی گذاشته ایم تا بهترین انتخاب برای شما فراهم کنیم .

این استخر پیش ساخته با توجه به ابعاد بزرگی که دارد ، اما دارای مدت زمان بسیار کوتاهی می باشد و جالب است بدانید که برای نصب این محصول به صورت کامل مدت زمان تقریبی یک تا دو ساعت را نیاز خواهید داشت . بدنه این استخر پیش ساخته به صورت یکدست در آمده است و در بخش داخلی آن از طرح های کاشی کاری شده آبی استفاده شده است که به هنگام پر شدن آب درون استخر می تواند جلوه ویژه ای را به وجود آورد . این استخر پیش ساخته در بخش بیرونی خود دارای ستون های نگهدارنده بسیاری می باشد که در فاصله کوتاهی از هم قرار گرفته اند و به همین خاطر به خوبی استحکام دیواره های استخر را تضمین می کنند .

این ستون ها ساخته شده از آلومینیوم ضد زنگ می باشند که قابلیت استفاده در شرایط آب و هوایی شرجی و رطوبت بالا را نیز دارد و می توانید در فضای باز نیز از آن ها علاوه بر فضای سرپوشیده استفاده کنید . همچنین بدنه اصلی این محصول نیز سازگاری بالایی با فضای باز دارد و به همین خاطر می توان این مدل را برترین مدل برای استفاده در باغ و ویلا دانست . دیواره های این استخر پیش ساخته ، از متریالی به نام پی وی سی برزنتی ساخته شده اند . این متریال به صورت دو و سه لایه در بدنه اصلی به کار گرفته شده است تا ضخامت بالایی را ایجاد کند و در واقع می توان آن را به عنوان سدی محکم در برابر فشار بالای آب در نظر گرفت . این دیواره ها به صورت به هم پیوسته ساخته شده اند و می توانند حجم بالای آب داخلی این استخر که 31805 لیتر است را درون خود نگهداری کنند .

گفتنی است که وزن این استخر به صورت کامل به همراه لوازم جانبی که دارد بالغ بر 200 کیلو گرم می باشد که در حجم کمی قرار می گیرد و باعث می شود تا بتوانید توسط ماشین های سواری آن را به ویلای شخصی خود منتقل کنید . به همراه این استخر پیش ساخته تجهیزات کامل لوازم جانبی از جمله پمپ تصفیه آب بزرگ شنی برای شما ارسال می شود تا بتواند در هنگام استفاده آبی شفاف و پاکیزه را داشته باشید . علاوه بر پمپ تصفیه شنی ، می توان درون بسته بندی این محصول زیرانداز برزنتی و درپوش مخصوص که به اندازه دهانه استخر است را مشاهده کرد که برای جلوگیری از ورود آلودگی به آب استفاده می شود . همچنین برای سهولت در ورود و خروج به درون آب استخر ، نردبان آلومینیومی ضد زنگ داخل بسته بندی این محصول قرار داده شده است که می تواند استفاده از استخر را حتی برای کودکان به سادگی مهیا کند . برای خرید استخر پیش ساخته اینتکس در ابعاد بزرگ می توانید همین حالا سفارش خود را از طریق نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران ثبت و نهایی کنید .

نوع
مستطیلی
ظرفیت آب
31805 لیتر
طول
732 سانتی متر
عرض
366 سانتی متر
ارتفاع
132 سانتی متر
وزن
200 کیلو گرم
جنس پایه‌ها
آلومینیوم
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
شنی
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی‌ها
قابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
دارای گارانتی
اقلام همراه
نردبان، پمپ تصفیه زیر انداز درپوش، بسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...