استخر پیش ساخته توکار اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • ظرفیت آب: 31805 لیتر
  • طول: 732 سانتی متر
  • عرض: 366 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته توکار اینتکس با قیمت مناسب در مرکز فروش استخر پیش ساخته روی زمین و استخر توکار ارزان با ضمانت معتبر ، ارسال به سراسر کشور

استخر پیش ساخته توکار اینتکس یک محصول کم هزینه و با نصب آسان می باشد. به یاد داشته باشید که قبل از اینکه همکاران ما برای نصب مراجعه کنند شما باید بستر استخر را مشخص کرده و گودبرداری ها را انجام دهید. استخرهای پیش ساخته درهنگام نصب دردسرهای استخرهای بتنی را ندارند و در مدت زمان کمتری برای نصب نیاز دارند . این نوع استخر ها با داشتن دایواره ای از برزنت و PVC از مقاومت بالای برخوردارند و دربرابر فشار و هرگونه آسیبی مقاوم می باشند.

 از مزیت های این نوع استخر پیش ساخته توکار این است که شما میتوانید با خود آنرا از مکانی به مکان دیگر جابجا نمایید . این استخر همچنین مجهز به پمپ تصفیه اب می باشد و برای اینکه در برابر بارش ها و... در امان بماند درپوش برای استخر تعبیه شده است . از این استخر می توانید در زمینه های شنا، آموزش ، و مصارف تجاری نیز بهره ببرید و باعث درآمدزایی و اشتغال شوید.

استخرهای بتنی قابلیت جا به جایی را ندارند و به صورت ثابت در یک محیط دایر می شوند اما استخر پیش ساخته فوق با توجه به وزن نسبتا سبک و همچنین بدنه انعطاف پذیری که دارد در مدت زمان بسیار کوتاهی جمع آوری و همچنین نصب و راه اندازی می شوند. این استخر پیش ساخته با توجه به تست های صورت گرفته در مدت زمان دو الی سه ساعته قابل راه اندازی است و در این خصوص می توانید از کارشناسان نمایندگی کمک گرفته و یا با توجه به ویدیو های آموزشی موجود اقدام نمایید. در هنگام گودبرداری محیط مورد نظر توجه داشته باشید که کمی ابعاد را بزرگ تر از سایر استخر در نظر بگیرید تا بتوانید تجهیزاتی همچون پمپ تصفیه آب و شیلنگ تخلیه را به استخر متصل نمایید. ظرفیت آب این استخر 31805 لیتر می باشد که حجم آب زیادی است اما با توجه به پمپ تصفیه ای که به همراه استخر برای شما ارسال می شود دیگر نیاز به تخلیه دائمی آب برای تمیز نگه داشتن آن نخواهید داشت.

این پمپ تصفیه از نوع شنی بزرگ مخصوص اینتکس می باشد که قدرت پردازش بالای آب را دارد و همچنین قابلیت اتصال به برق شهری را خواهد داشت. این پمپ تصفیه در مدت زمان چند ساعته به راحتی می تواند آب را تصفیه و در نتیجه محیطی پاکیزه را برای آب تنی در اختیار شما قرار دهد. ابعاد این استخر به مشخصات طول 732 و عرض 366 سانتی متر می باشد که فضایی برای آب تنی شش الی هشت نفره را مهیا می سازد. عمق آب این استخر 132 سانتی متر می باشد که برای آب تنی و موارد آب درمانی نیز به خوبی استانداردسازی شده است. این استخر پیش ساخته علاوه بر استفاده های درمانی و تفریحی در صنایعی همچون پرورش ماهی و ذخیره آب کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

استخر پیش ساخته توکار اینتکس یکی دیگر از نمونه استخرهای آماده این برند می باشد که برای استفاده درون زمین نیز تعبیه شده است . این استخر پیش ساخته در مدت زمان بسیار کوتاهی نصب و راه اندازی می شود و با توجه به تدابیر اندیشیده شده در بدنه این محصول می توانید از آن برای استفاده های درون زمین نیز جهت تفریح ، پرورش ماهی و ذخیره آب کشاورزی استفاده کنید . یکی از مزیت های این استخر پیش ساخته برای استفاده در باغ و ویلا را می توان بدنه دارای قابلیت ضد پوسیدگی دانست که به دلیل استفاده از بهترین و درجه یک ترین متریال در ساخت آن است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول کاربردی نماییم پس اگر قصد خرید استخر پیش ساخته اینتکس را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا اطلاعات دقیقی را به شما انتقال دهیم .

این استخر آماده اینتکس دارای طول 732 در عرض 366 سانتی متر می باشد که با توجه به ارتفاع 132 سانتی متری که دارد مناسب برای شیرجه زدن نیست اما می توانید به راحتی درون آن به آب تنی بپردازید . با نگاهی به بدنه این استخر می توانید متوجه شوید که ستون ها به صورت طولی و عرضی در فاصله های کوتاهی از هم قرار گرفته اند که باعث می شود به راحتی بتوانند وزن های زیاد را بر روی خود مهار کنند . ستون ها ساخته شده از آلومینیوم ضد زنگ می باشند که باعث می شود تا بتوانید از آن ها در شرایط بد آب و هوایی در شرجی و رطوبت نیز از آن ها استفاده نمایید . بر روی ستون های این استخر پیش ساخته از لایه های ضد زنگ استفاده شده است که علاوه بر جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی در جهت افزایش استحکام نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود . 

یکی از مهمترین عوامل در ساخت استخرهای پیش ساخته را می توان وجود دیواره های مقاوم دانست ، دیواره هایی که در این محصول ساخته شده از پی وی سی برزنتی چند لایه با روکشی از الیاف شمعی می باشد که باعث نرمی و انعطاف پذیری بیشتر می شود . این روکش های علاوه بر مقاومت در برابر سوراخ شدن و پوسیدگی به خوبی در برابر فشار و ضربه نیز مستحکم می مانند و طول عمر بالای استخر را تضمین می کنند . در استخرهای پیش ساخته توکار برای بالا بردن استحکام در بخش کف آن ها از برزنت دو یا سه لایه استفاده می شود تا در هنگام راه رفتن و پریدن درون استخر ، آسیبی به بدنه وارد نشود .

از جمله مزیت های این استخر پیش ساخته را می توان وجود لوازم جانبی کامل به همراه آن دانست که همه از نوع اینتکس می باشند و کیفیت ساخت بالای خود را به خوبی به رخ می کشند . پمپ تصفیه آب فیلتری از سری محصولات همراهی است که درون بسته بندی این استخر وجود دارد و باعث می شود تا آبی پاکیزه و شفاف را درون استخر در اختیار داشته باشید . اندازه این پمپ از نوع متوسط می باشد و قدرت تصفیه آب بالایی دارد که باعث می شود بتوانید با روشن گذاشتن آن در طول ساعات استفاده به تصفیه دائمی آب کمک کنید . همچنین در صورت عدم استفاده از استخر و برای جلوگیری از آلودگی آب می توانید از درپوش برزنتی استفاده کنید که به همراه استخر برای شما ارسال می شود و مطابق با ابعاد دهانه استخر ساخته شده است . همچنین نردبان نیز از سری لوازم جانبی همراه این استخر است که جنس بدنه ای آلومینیومی دارد و با قرارگیری دائمی درون آب نیز زنگ زدگی در آن معنایی ندارد . وزن این استخر 200 کیلو گرم می باشد و برای راه اندازی و یا جمع آوری آن مدت زمان دو الی سه ساعت کافی می باشد . همچنین حجم آبی که درون این استخر جای می گیرد بالغ بر 31805 لیتر است . شما عزیزان می توانید جدیدترین نمونه های استخر اینتکس را از نمایندگی فروش اینتکس تهران خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
مستطیلی
ظرفیت آب
31805 لیتر
طول
732 سانتی متر
عرض
366 سانتی متر
ارتفاع
132 سانتی متر
جنس پایه ها
آلومینیوم
پمپ تصفيه
دارد
نوع پمپ
شنی
درپوش
دارد
زيرانداز
دارد
نردبان
دارد
ساير ويژگي ها
قابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
نصب درون زمین و با استاندارد های اینتکس
دارای گارانتی
وزن: 200 کیلو گرم
اقلام همراه
نردبان، جاروی اسکیمر، بسته تعمیرات، DVD آموزشی
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...