استخر پیش ساخته فریمی با ابعاد 457 در 122

کد intex 28236

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفيت آب: 16805 ليتر
  • قطر: 457 سانتي متر
  • ارتفاع: 122 سانتي متر
3%
30,100,000
29,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد اینتکس در نوع فریمی محصولی در خانواده استخر های گرد برزنتی عرضه با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور

استخر پیش ساخته گرد اینتکس در نوع فریمی محصولی در خانواده استخر های گرد برزنتی که ساخته شده از جنس الیاف شمعی برزنتی با فریم های آلومینیومی ضد زنگ می باشد. محصولی با ابعاد 457 در 122 سانتی متر که قادر است تا مقدار بسیار مناسبی آب را در درون خود جای دهد به همین دلیل این استخر علاوه بر موارد تفریحی برای کار هایی مانند پرورش ماهی نیز مناسب خواهد بود. این کالا راه اندازی بسیار آسوده تری نسبت به استخر های چوبی و یا بتنی داشته به همین دلیل نیازی به گود برداری و کنده کاری نخواهد بود. 

البته گفتنی است که بسته به سلیقه ای که دارید می توانید این استخر را به صورت توکار نیز علاوه بر روکار استفاده کنید و بهترین بازخورد را شاهد باشید . این استخر آماده اینتکس در بخش بیرونی خود دارای یک رنگ یعنی آب می باشد اما در دیواره های داخلی آن از ساختار کاشی کاری مانند استفاده شده که جلوه ویژه ای را برای آن به همراه داشته است . این استخر پیش ساخته را می توان از جمله بزرگ ترین مدل های استخر آماده گرد برند اینتکس دانست که فضایی را برای آب تنی شش تا هشت نفره ایجاد می کند و می توانید با تعداد نفرات بالا از آن بهره مند شوید . به همراه این استخر اینتکس یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری مخصوص اینتکس نیز درون بسته بندی قرار داده شده است که قدرت پردازش بالای آب را دارد و در نتیجه می تواند آبی شفاف و پاکیزه را به شما هدیه دهد . این پمپ تصفیه آب قابلیت اتصال به برق شهری را دارد و از مصرف کمی نیز برخوردار است .

ظرفیت آب این استخر 16805 لیتر می باشد که نشان از فضای بزرگ داخلی دارد و در جهت خالی کردن هر چه راحت تر آب داخلی این استخر یک دریچه تخلیه با قابلیت اتصال شیلنگ در بخشی از بدنه تعبیه شده است . همچنین درپوش و زیرانداز برزنتی نیز به همراه این استخر برای شما قرار داده می شود از سایش بدنه استخر به زمین و همچنین ورود آلاینده به داخل آب جلوگیری می کند . نردبان همراه این استخر نیز از نوع آلومینیومی ضد زنگ می باشد که بسیار مقاوم است و قابلیت تحمل وزن های بالا را دارد . این نردبان ورود و خروج از استخر را برای تمامی افراد از کودک تا سالمند امکان پذیر می کند .

استخر پیش ساخته فریمی با ابعاد 457 در 122

استخر پیش ساخته فریمی با ابعاد 457 در 122 بهترین محصول برای استفاده گروهی از تفریحات آبی می باشد و می تواند برای عده ای از افراد استفاده شود. با توجه به ابعاد مناسبی که شامل حال این محصول شده است می توان آن را در محوطه های بازی و سرگرمی و یا سالن های بزرگ احداث کرد و از آن نهایت استفاده را به عمل آورد. با وجود ابعاد مورد نظرو نیز مزیت های راحتی و آسایش در زمان بازی می توان از این استخر پیش ساخته برای مصارف گوناگون استفاده کرد و با آن نهایت آرامش و استفاده را دارا بود. به همین خاطر است که برای تمامی افراد استفاده و خرید استخر پیش ساخته توصیه می شود. چرا که بدنه آن از قبل ساخته شده است و به راحت ترین صورت قابل استفاده است. با این وجود در محل مورد نظر ساخته می شود و در صورت تمایل به راحتی جمع آوری و هدایت می گردد. با این وجود است که در مقایسه با استخر های بتنی و قدیمی افراد بیش تر به سمت این دسته از استخر ها کشیده می شوند.

مزیت های محصول به شرح زیر می باشد:


مقاومت و کیفیت بدنه

این استخر پیش ساخته از آن جایی که به جای محصولات بتنی و محکم قابل استفاده می باشد می تواند به بهترین صورت مقاومت و استواری داشته باشد. از این رو دارای دیواره هایی با استحکام لازم است و می تواند در هر شرایطی دارای موقعیت مناسب باشد. استحکام محصول می تواند در برابر میزان آب مورد نیاز در داخل آن تحمل را افزایش دهد و در برابر برخورد و ضربه به دیواره مقاومت داشته باشد. از این رو در هر زمان و در هر محلی می تواند استفاده شود. قابلیت های محصول نیز با توجه به بدنه مقاومی که دارد می تواند افزایش پیدا کند. دیواره محکم محصول در برابر هر عواملی می تواند دوام داشته باشد و از سوی دیگر می تواند در شرایط آب و هوایی نامساعد نیز بدون آسیب باقی بماند. با این وجود است که در گذر زمان و استفاده طولانی مدت از محصول می توانید شاهد هیچ گونه آسیب در محصول نباشید و به این صورت از مزیت های آن بهره مند شوید. با این وجود می توان محصول را به راحتی در فضاهای بزرگ و باز نصب کرد و در طول سال های زیاد از آن بهره کافی را برد.


مصارف صنعتی و کشاورزی

از این استخر پیش ساخته در زمینه صنعت و کشاورزی می توان استفاده کرد و با آن محلی برای استفاده بهینه از آب را ایجاد نمود. با توجه به ظرفیت معین آب درون استخر پیش ساخته می توان از هر گونه هدر رفتن آب صرفه جویی کرد و به این صورت از مصرف بی رویه آب جلوگیری کرد. با توجه به این که این محصول در کشاورزی استفاده می شود می توان میزان آب لازم را در داخل آن پر نمود و در هر زمان از آن استفاده کرد. از این رو برای آبیاری زمین های کشاورزی روشی آسان ایجاد می شود و می تواند به بهترین شکل مزارع کشاورزی را آبیاری نمود. در صنعت و تولیدات مختلف نیز این استخر پیش ساخته مناسب ترین گزینه می باشد و می تواند ماهی های مختلف را پرورش دهد. با داشتن پمپ تصفیه آب این کار به درستی انجام می شود.


آموزش ورزش شنا

برای افرادی که علاقه به ورزش شنا دارند می توان این استخر پیش ساخته را در مکان های شخصی راه اندازی نمود و از آن بهترین استفاده را کرد. مهم ترین کاربرد استخر پیش ساخته استفاده از آن به عنوان محیطی برای آموزش ورزش شنا است که محوطه ای باز را ایجاد می سازد و برای افراد مناسب است. به این صورت است که در هر برهه زمانی افراد می توانند به فرد دیگری از دوستان خود آموزش این ورزش مهیج را داد.


خرید

استخر پیش ساخته فریمی با ابعاد 457 در 122 دارای کیفیت مطلوب می باشد که در فروشگاه اینتکس تهران قابل خرید است.

نوع
گرد
ظرفيت آب
16805 ليتر
قطر
457 سانتي متر
ارتفاع
122 سانتي متر
جنس پايه ها
آلومينيومي
جنس بدنه
برزنتی
پمپ تصفيه
دارد
نوع پمپ
فیلتری
درپوش
دارد
زيرانداز
دارد
ساير ويژگي ها
قابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتي
داراي گارانتي
اقلام همراه
نردبان، DVD آموزشي، بسته تعميرات
شرکت سازنده
اينتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...