استخر پیش ساخته فریمی با پمپ 110 ولت 76×366

کد intex 28711

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 6503 لیتر
  • قطر: 366 سانتی متر
  • جنس رویه: الیاف شمعی برزنتی
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی با پمپ تصفیه 110 ولت 76×366 مدل دیگر از استخر پیش ساخته شرکت اینتکس میباشد که در واقع نمونه  قبلی این محصول میباشد و تنها تفاوتی که دارد همراه داشتن یک پمپ تصفیه میباشد که این پمپ تصیفه آب فیلتری با قدرت تصفیه 2006 لیتر تنها تاثیر کمی در قیمت نهایی استخر خواهد گذاشت.مانند نمونه ی قبلی این محصول این استخر پیش ساخته فریمی نیز  ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که ضخامت و کیفیت بالایی را به همراه خواهد داشت که به شما اجازه میدهد بدون نگرانی از آسیب دیدن به استخر با خیالی راحت به استفاده از آن بپردازید. 

بدنه ی اصلی این محصول به دلیل اینکه در برابر فشار و دمای آب و همچنین در برابر وسایل سخت و اسیب های سطحی مقاوم زیادی دارد ،به شما  امکان استفاده از این محصول را  در فضای باز خواهد داد و از طرف دیگر در صورت استفاده در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. 

این محصول بسیار سبک و کاربردی طراحی شده تا استفاده از آن بسیار ساده باشد و پیچیدگی آن به حداقل میزان ممکن رسیده باشد.

استخر پیش ساخته فریمی با پمپ 110 ولت 76×366

استخر پیش ساخته فریمی با پمپ 110 ولت 76×366 یکی از پر فروش ترین محصولاتی است که در سال های اخیر توانسته مرغوبیت و کیفیت خود را به اثبات برساند و سبب تشکیل نسل جدید از استخر های قابل استفاده افراد شود. این محصول خاص در محل های معتبر قابل خرید است و به روشی ساده به فروش می رسد. از سویی دیگر با داشتن استخر پیش ساخته می توان نهایت استفاده را از فضا برد و به راحت ترین صورت از آن استفاده کرد. از آن جایی که این استخر پیش ساخته بر خلاف استخر های دیگر که در محلی نصب می شوند و به صورت دائمی قابل استفاده هستند می توان آن را در صورت نیاز و لزوم جمع آوری کرد و به محل دیگر منتقل نمود و در آن جا مجدد از آن استفاده کرد. به همین خاطر است که داشتن استخر پیش ساخته مزیت های زیاد تری نسبت به استخر های دیگر دارد و برای استفاده مکرر افراد به کار می رود. این محصول خاص دارای بدنه ای با طول عمر بالا می باشد به همین خاطر است که در زمان های زیاد حالت اصلی خود را از دست نمی دهد و می تواند بدون تغییر اولیه خود باقی بماند. این محصول خاص با قیمت مناسب به فروش می رسد که افراد می توانند به راحتی آن را خریداری کرده و مورد استفاده بهینه قرار دهند. از این رو جزو محصولات مطلوب از نظر استفاده کنندگان می باشد. مزیت های مربوط به استخر پیش ساخته در زیر خلاصه شده است که به بررسی آن می پردازیم.


طراحی ساختمان محصول

این استخر پیش ساخته از طراحی بی نظیر تشکیل شده است و شامل بخش های مختلفی می باشد. بخشی از این محصول وجوددارد که دارای قابلیت منعطف بودن است و در واقع رویه محصول را تشکیل می دهد. این رویه بدنه اصلی محصول می باشد که می توان به راحتی از آن بهره مند شد. رویه منعطف است و برای داشتن استحکام به منظور شنا کردن افراد و مصارف دیگر می تواند به راحت ترین صورت محکم شود. محکم شدن بدنه مدیون سازه های محکمی است که آن را در بر گرفته و حالت گرد محصول را حاصل شده است. این سازه ها در نهایت به پایه هایی می رسند که تشکیل استحکام زیاد محصول را می دهند. با این وجود شرایط برای به کارگیری استخر پیش ساخته مهیا می شود و می تواند دوام محصول را نیز افزایش دهد. این محصول خاص با داشتن پایه هایی از جنس آلومینیوم و محکم می تواند در طول استفاده و شرایط نگه داری محصول به شکل اولیه خود باقی بماند و بدون تغییر باشد. از سوی دیگر این پایه ها ضد زنگ می باشند و می توانند در طول استفاده موقعیت مناسبی را برای استفاده کنندگان ایجاد سازند. از این رو یکی از تاثیر گذار ترین بخش هایی است که برای استفاده از محصول مهیا می شود. پایه ها در انتهای خود دارای بخشی پلاستیکی هستند که می تواند از حرکت کردن محصول بر روی سطوح جلوگیری کند و مانع از حرکت نا به جای آن شود. از این رو یکی از طراحی های حرفه ای بوده است و برای استفاده دائمی به کار می رود.


پمپ تصفیه آب

این محصول در داخل خود دارای بدنه ای با پمپ تصفیه آب است. به این صورت در هر زمان می توان از آن استفاده کرد و در تمامی شرایط از آن بهره مند شد. پمپ تصفیه آب برای این استخر لازم و ضروری است و در صورت نبود آن باید به صورت جداگانه تهیه شود. برای استفاده از این محصول به عنوان محصولی برای پرورش ماهی می توان این استخر پیش ساخته را با داشتن پمپ تصفیه آب قبول کرد تا در هر زمانی مداوم آب را پاک و تصفیه کند و محیط را برای پرورش ماهی مناسب نماید. از این رو بخشی مفید و قابل قبول در استخر های پیش ساخته می باشد و به صورت رایگان در اختیار خریدار قرار می گیرد.


تخلیه راحت آب

آب درون استخر به روشی آسان تخلیه می شود و به آسانی خالی می گردد. این کار با باز کردن دریچه خروجی آب در بدنه ایجاد می شود و به آسانی محیط خالی از آب می گردد. در این زمان می توان کارهایی از قبل تمیز کردن بدنه و یا تعمیر آن را انجام داد.


خرید

استخر پیش ساخته فریمی با پمپ 110 ولت 76×366 بدنه ای منحصر به فرد  و محکم دارد که در شرکت اینتکس تهران برای خرید افراد آماده می باشد.

نوع
گرد
ظرفیت آب
6503 لیتر
قطر
366 سانتی متر
جنس رویه
الیاف شمعی برزنتی
ارتفاع
76 سانتی متر
جنس پایه
فلزی
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
فیلتری 110 ولت
درپوش
ندارد
زيرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
ساير ويژگي ها
دارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه خروجی آب
قابل استفاده در فضای باز
اقلام همراه
بسته تعمیرات، DVD آموزشی
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...