استخر پیش ساخته فریمی سایبان دار اینتکس intex 28209

intex 28209

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی سایبان دار اینتکس را می توان از بهترین گزینه ها برای تفریحات آبی کودکان در تابستان عنوان کرد. این استخر پیش ساخته که در سال 2024 میلادی توسط برند اینتکس به بازار عرضه شده است، دارای سایبانی مقاوم و مرتفع می باشد که فضای داخل استخر را به صورت یکدست سایه می کند تا با خیالی راحت بتوانید از آن در فضای بیرونی نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید. قطر این استخر بالغ بر 183 سانتی متر می باشد که به صورت استاندارد فضایی برای استفاده دو الی سه کودک را فراهم می آورد. بدنه این استخر از پی وی سی برزنتی سه لایه ساخته شده است که با لایه ای از الیاف شمعی توانسته است سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن کودکان داشته باشد و از این رو کاملا ضد حساسیت است. برای پر کردن فضای داخلی این استخر نیاز به 700 لیتر آب خواهید داشت که در جهت تسهیل خالی کردن آن یک دریچه تخلیه با قابلیت اتصال به شیلنگ بر روی بدنه تعبیه شده است. ستون های بکار گرفته شده در بدنه این استخر از نوع فایبرگلاس می باشد که استحکام فوق العاده ای دارد و در جهت راه اندازی سریع نیز کاملا استانداردسازی شده است و با توجه به تست های صورت گرفته می توان مدت زمان راه اندازی را پنج دقیقه عنوان کرد. وزن این محصول با توجه به بکارگیری متریال سبک در ساختار بدنه به خوبی کاهش پیدا کرده است و به 8.8 کیلو گرم رسیده است که سهولت در جا به جایی را برای شما به همراه دارد. این استخر پیش ساخته اینتکس را همین حالا می توانید در سبد خرید خود در فروشگاه اینتکس تهران قرار دهید و آن را با پایین ترین قیمت و کیفیت تضمین شده سفارش دهید.

  • قطر : 183  سانتی متر
  • ارتفاع  استخر : 38 سانتی متر
  • ارتفاع تا بالای سایبان : 165 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 700  لیتر
  • وزن : 8.8 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی برزنتی
  • کد محصول : intex 28209

استخر پیش ساخته می توان از بهترین انتخاب ها برای یک آب تنی فوق العاده کودکانه در محیط های خانگی باشد که با صرف هزینه ای بسیار پایین این امکان را برای شما فراهم می آورد و دیگر نیازی به راه اندازی استخرهای بتنی نیست. در این مسیر برآن شدیم تا یکی از مجهزترین و با کیفیت ترین استخرهای پیش ساخته کودک را به شما معرفی کنیم که می تواند به راحتی در محیط های خانگی، باغ و همچنین ویلاها مورد استفاده قرار بگیرد. استخر پیش ساخته فریمی سایبان دار اینتکس یکی از جدیدترین تولیدات برند اینتکس می باشد که به خوبی توانسته است جای خود را در میان مردم باز کند و لحظات خوشی را برای خانواده ها ایجاد نماید. اگر شما هم به دنبال خرید استخر پیش ساخته با کیفیت و البته مقرون به صرفه هستید پیشنهاد می کنیم تا در ادامه این مسیر همراه ما باشید.

این استخر پیش ساخته همانطور که نامش پیداست دارای سایبانی بلند می باشد که به خوبی فضای داخلی استخر را در برمی گیرد و باعث می شود تا بتوانید در شرایط آب و هوایی مختلف از این محصول استفاده کنید. این سایبان دارای شش ستون نگهدارنده می باشد که ساخته شده از متریال مقاومت و ضخیم است و به راحتی می تواند وزن های بالا را بر روی خود مهار نماید. اگر بخواهیم این استخر را با ارتفاع سایبان در نظر بگیریم باید بگوییم که با محصولی مرتفع رو به رو هستید که ارتفاعی بالغ بر 165 سانتی متر دارد.

لازم به ذکر است، عمق آبی که این استخر پیش ساخته در اختیار شما قرار می دهد در حدود 38 سانتی متر می باشد که مناسب آب تنی برای رده سنی کودک و نوجوان می باشد. در ساختار بدنه این استخر پیش ساخته به همانند سایر استخرهای آماده این برند می توان در بخش دیواره ها پی وی سی برزنتی با روکشی از الیاف شمعی را مشاهده کرد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد. این نوع ترکیب متریال باعث می شود تا علاوه بر استحکام فوق العاده بالای دیواره ها، به خوبی این محصول در برابر آب و هوای مختلف نیز استانداردسازی شود و به این ترتیب با خیالی راحت بتوانید از محصول در شرایط مختلف آب و هوایی نیز استفاده کنید.

با توجه به استانداردسازی های صورت گرفته این استخر پیش ساخته مناسب برای استفاده در فضای آفتابی، شرجی و رطوبت بالای هوا نیز است و از این رو مشکلی برای استفاده از استخر اینتکس در ویلا و باغ شمال کشور خود نخواهید داشت. یکی از مهمترین فاکتورهای این استخر پیش ساخته را می توان وزن کم آن به دلیل استفاده از متریال درجه یک و البته سبک دانست که باعث می شود تا به راحتی بتوانید آن را به مناطق مختلف خارج از شهر توسط ماشین سواری خود انتقال دهید. وزن این محصول که بر روی بسته بندی آن درج شده است بالغ بر 8.8 کیلو گرم می باشد که نشان از این امر دارد و حتی می توانید آن را در مسافرت ها به همراه داشته باشید و در کنار ساحل، فضایی به دور از محیط خطرناک دریا برای آب تنی کودک خود فراهم نمایید.

فضای داخلی که این استخر پیش ساخته فریمی در اختیار شما قرار می دهد به قطر 183 سانتی متر می باشد که فضایی استاندارد برای استفاده دو الی سه کودک به صورت همزمان است. درون این استخر بالغ بر 700 لیتر آب جای می گیرد که کم نیست و برای تخلیه هر چه راحت تر آن یک دریچه تخلیه در پایین ترین بخش بدنه تعبیه شده است تا از هدر رفت آب به خوبی جلوگیری به عمل آورد. همین حالا می توانید این استخر پیش ساخته فریمی 2024 اینتکس را از فروشگاه تهران اینتکس سفارش داده و هر جای ایران که هستید آن را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...