استخر پیش ساخته فریمی طرح دریا اینتکس intex 28206

intex 28206

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
8,950,000
8,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی طرح دریا اینتکس intex 28206 یکی از جدیدترین استخرهای پیش ساخته کودک و نوجوان با طراحی زیبا و خلاقانه می باشد که دیواره های آن به شکل دریا درآمده است. این استخر پیش ساخته از برترین متریال بازار یعنی الیاف شمعی برزنتی ساخته شده است که به دلیل سه لایه بودن در برابر فشار، ضربه و همچنین نور خورشید مقاوم سازی شده است و بهترین عملکرد را از خود به نمایش می گذارد. از این رو با خیالی راحت می توانید از این استخر پیش ساخته در محیط های روباز و به زیر نور خورشید نیز استفاده کنید. همچنین ستون هایی که نگهدارنده دیواره های این استخر می باشد از جنس آلومینیوم ضد زنگ است که شرایط را برای استفاده در محیط های دارای شرجی و رطوبت نیز فراهم می آورد تا با خیالی راحت بتوانید از این استخر اینتکس در باغ و ویلای شمالی خود نیز استفاده کنید. میزان آبی که برای پرکردن فضای داخلی این استخر نیاز دارید 4485 لیتر است که برای تخلیه آن می توانید از دریچه تعبیه شده بر روی دیواره استخر استفاده کنید که قابلیت اتصال به شیلنگ را دارد و از هدر رفت آب جلوگیری به عمل می آورد. . وزن این استخر 18 کیلو گرم می باشد که در مقایسه با سایر هم دسته های خود سبک تر است و برای جا به جایی کار بسیار ساده ای خواهید داشت. همین حالا می توانید این استخر پیش ساخته را به سب خرید خود در وب سایت نمایندگی اینتکس تهران افزوده و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. 

با فرا رسیدن فصل گرم تابستان بسیاری از افراد به دنبال راه اندازی شرایط مساعد برای آب تنی می باشند که با توجه به هزینه های هنگفت راه اندازی استخر در محیط های خانگی، نمی توان این تفریح را برای همگان ساده دانست. با نگاهی به بازار استخرهای مدرن می توان به نامی آشنا یعنی استخر پیش ساخته رسید که در مدل های بسیار متنوعی از فروشگاه اینتکس تهران موجود می باشد؛ در این بخش قصد داریم تا یکی از جدیدترین و البته زیباترین استخرهای پیش ساخته برند اینتکس را به شما معرفی کنیم که در همان ابتدای عرضه به بازار ایران به خوبی توانسته است فروش فوق العاده را به خود اختصاص دهد. استخر پیش ساخته فریمی طرح دریا اینتکس قطعا می تواند یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در محیط های خانگی، پشت بام و حیاط منازل و همچنین باغ و ویلا باشد که با توجه به فضایی که دارد شرایط را برای یک آب تنی خانوادگی فراهم خواهد آورد.

خرید این استخر پیش ساخته طرح دریا اینتکس به دلیل مزیت هایی که دارد می تواند از مقرون به صرفه ترین گزینه ها به شما بیاید. یکی از مزیت های خرید این استخر پیش ساخته را می توان وجود پمپ تصفیه مخصوص فیلتری اینتکس درون بسته بندی آن دانست که آبی شفاف و پاکیزه را برای تان فراهم می آورد. این پمپ تصفیه از نوع 220 ولت می باشد و قابلیت اتصال به برق شهری را دارد و با توجه به بررسی های صورت گرفته می توان آن را پمپ تصفیه ای کم مصرف دانست که با روشن ماندن در روز به راحتی آن را تمیز نگه می دارد.

فضایی که این استخر در اختیار شما برای آب تنی قرار می دهد به مشخصات ( قطر: 305 سانتی متر و عرض: 76 سانتی متر ) می باشد که برای آب تنی سه تا چهار نفره استانداردسازی شده است. این استخر ظرفیت آبی بالغ بر 4485 لیتر خواهد داشت که حجم کمی نیست و در هنگام تخلیه می تواند برای آبیاری درختان باغ و ویلای شما مورد استفاده قرار بگیرد؛ به همین منظور یک دریچه تخلیه با قابلیت اتصال به شیلنگ در پایین ترین قسمت بدنه تعبیه شده است که هدایت آب داخل استخر به پای درختان را برایتان امکان پذیر می نماید.

یکی از نقاط قوت این استخر پیش ساخته را می توان طراحی فانتزی و جذاب دیواره های بیرونی دانست که باعث شده تا نمای بسیار جذابی را برای محیط به همراه داشته باشد و توجه بسیاری از خریداران مردد را به سمت خود جلب نماید. این طراحی فانتزی شبیه به دریا با ستون های یکدست سفیدی که در فاصله کمی از هم قرار گرفته اند علاوه بر زیبایی، استحکام فوق العاده ای را نیز به همراه آورده است. ستون های این محصول توسط تسمه های برزنتی به دیواره های استخر متصل می شود و به هیچ عنوان در صورت استفاده استاندارد، از هم پاچیده نمی شود. این استخر پیش ساخته قابلیت نصب به صورت روکار و همچنین توکار را به دلیل طراحی ساختاری که دارد، خواهد داشت.

در دیواره های این استخر پیش ساخته از الیاف شمعی برزنتی استفاده شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار، ضربه و همچنین نور خورشید خواهد داشت. همچنین گفتنی است که این نوع متریال در برابر شرجی و رطوبت بالای هوا نیز مقاوم سازی شده است و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از آن در شهرهایی با آب و هوای شرجی و رطوبت نیز استفاده کنید. جنس ستون های نگهدارنده این استخر از آلومینیوم ضد زنگ ضخیم می باشد که وزن های بالا را به خوبی بر روی خود مهار می نماید. همین حالا می توانید این استخر پیش ساخته را به سبد خرید خود در وب سایت فروشگاه تهران اینتکس افزوده و با نهایی کردن سفارش خود آن را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

  • قطر : 305  سانتی متر
  • ارتفاع  استخر : 76 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 4485  لیتر
  • وزن : 18.1 کیلو گرم
  • جنس بدنه : الیاف شمعی برزنتی
  • جنس پایه ها : آلومینیوم ضد زنگ
  • کد محصول : intex 28206

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...