استخر پیش ساخته فریمی کودک آبی رنگ با سایز ۱۶۲*۱۶۲

کد bestway 56218

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مربعی
  • ظرفیت آب: 771 لیتر
  • طول: 162 سانتی متر
  • عرض: 162 سانتی متر
10,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این نوع از استخرها مخصوص کودکان طراحی شده است . مناسب برای سنین پایین می باشد . این استخر با ابعاد کوچک قابل استفاده در منازل می باشد

این نوع از استخرها مخصوص کودکان طراحی شده است . مناسب برای سنین پایین می باشد . این استخر با ابعاد کوچک قابل استفاده در منازل می باشد و حتی می توان به عنوان وان حمام از آن استفاده نمود . ازاین نوع استخر حتی می توان در مسافرت ها نیز استفاده کرد تا نگرانی سرگرم بودن کودکانتان نباشید . استخر پیش ساخته ذکر شده محصول شرکت تولیدی بست وی می باشد که متخصص در تولید استخرهای آماده می باشد و در زمینه های دیگر نیز فعالیت دارد. جنس بدنه از الیاف شمعی و PVC ساخته شده و پایه های آن از  آلومینیوم می باشد که از مقاومت بالایی برخوردار بوده و در برابر تغییرات آب و هوایی و دمایی آب از استحکام کافی بهره مندست. برای نصب استخر نیاز به کمک افراد متخصص نمی باشد و کافیست از DVD آموزشی کمک بگیرید. این محصول دارای سه رنگ آبی ، سبز و نارنجی می باشد . این محصول همانند سایر محصولات شرکت بست وی دارای گارانتی ضمانت می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید استخر پیش ساخته با تلفن های این مرکز تماس بگیرید.

استخر پیش ساخته فریمی کودک آبی رنگ با سایز ۱۶۲*۱۶۲

استخر پیش ساخته فریمی کودک آبی رنگ با سایز ۱۶۲*۱۶۲ دارای ابعاد کوچکی است که به این صورت قابلیت های آن را محدود می کند اما می تواند مناسب ترین گزینه در زمان بازی های کودکان باشد. استخر پیش ساخته به این صورت طراحی شده است که پایه ها و بخش های کف به صورت ثابت بر روی زمین قرار می گیرند و برای کودکان محیطی مهیج را ایجاد می سازند. با این وجود است که افراد قادر به داشتن تفریحی مناسب در محیط های باز و بزرگ می باشند. استخر پیش ساخته با ابعاد کوچک که مناسب استفاده کودکان است می تواند در کنار استخر های بزرگسالان احداث شود و برای استفاده آن ها در نظر گرفته شود. از این رو به منظور تفریح و یا آموزش آن ها خریداری می شود و به راحتی نیز نصب می گردد. این محصول خاص را می توان با داشتن محیطی بزرگ و وسیع برای نصب خریداری کرد و برای کودکان محوطه ای منحصر به فرد را ایجاد نمود. جهت کسب اطلاعات بیش تر در باره این محصول با ما همراه باشید.


نوع قرار گیری بدنه

از آن جایی که این استخر پیش ساخته و آماده از قبل ساخته شده است و تنها از دو بخش تشکیل می شود می توان گفت که طراحی ساده دارد و می تواند برای افراد مناسب باشد. با وجود طراحی آسان قیمت تعیین شده برای خرید آن نیز کم می شود و به افراد امکان آن داده می شود که بتوانند به راحتی آن را خریداری نمایند. برای ایجاد تفریح های شاد و مهیج برای کودکان در کنار دوستان خود نیازمند چنین محوطه ای هستید تا با آن بتوانید نهایت لذت و شادی را برایشان رقم بزنید. این استخر پیش ساخته به افراد کمک می کند تا قدرت بازی های دست جمعی آن ها افزایش پیدا کند و بتوانند در هر زمان که لازم است به تفریح های مختلف آبی بپردازند. از این رو بدنه آن ها نرم و منعطف است که برای استفاده کودکان مناسب و خاص شود. استخر پیش ساخته دارای بدنه ای است که می تواند پایه های محصول را احاطه کند و گویی در بین این پایه ها قرار بگیرد. علاوه بر این موارد این بدنه دارای قابلیت شکل پذیری است که در صورت نبود پایه ها نمی تواند به صورت محکم و استوار باشد. این دو بخش در کنار هم محصول را کامل می کنند و این استخر آماده را برای بهره برداری کودکان حاضر می نمایند.


محکم بودن پایه های محصول

استخر پیش ساخته مد نظر دارای پایه هایی است که وزن کلی محصول را در بر می گیرد و تحمل می کند. این پایه ها ضخیم می باشند و دارای قابلیت تحمل بالایی هستند. به علاوه قادر به داشتن طول عمر بالا نیز هستند و می توانند بیش ترین کارایی را داشته باشند. پایه های محصول محکم هستند و با استحکام زیاد برای استفاده کودکان و بازی های پر تحرک آن ها آماده شده است. از این رو به آن ها امکان هر گونه جنب و جوش را می دهد. محکم بودن پایه ها در زمان بازی مزیتی را به دنبال دارد و آن هم طول عمر بالای محصول در برابر شکستگی می باشد. از این رو برای سال های زیاد قادر به استفاده خواهد بود.


موارد استفاده از محصول

این استخر پیش ساخته از آن جایی که محیطی امن و مناسب برای استفاده کودکان است دارای ابعاد مناسب آن ها نیز می باشد به همین خاطر در جا های کم وسعت نیز قادر به نصب است. این محل ها مانند سالن های ورزشی و یا مهد کودک ها با داشتن این محصول می توانند به کودکان ورزش مهیج شنا را آموزش دهند و در محیطی کوچک به آن ها این عمل را یاد دهند. علاوه بر آن این محصول قادر به قرار گیری در کنار استخر های بزرگسالان می باشد و می تواند در کنار آن ها نصب شود.


خرید

در صورت تمایل به داشتن استخر پیش ساخته فریمی کودک آبی رنگ با سایز ۱۶۲*۱۶۲ به نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کنید و محصول را خریداری نمایید.

نوع
مربعی
ظرفیت آب
771 لیتر
طول
162 سانتی متر
عرض
162 سانتی متر
ارتفاع
21.3 سانتی متر
جنس بدنه
PVC با الیاف شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
پمپ تصفیه
ندارد
نوع پمپ
-
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای رنگ های نارنجی ، سبز و آبی
قابل نصب و جمع در مدت زمان 10 دقیقه
دارای گارانتی
اقلام همراه
بسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...