استخر پیش ساخته اینتکس سازه ای سایز 122*488*488

کد intex 28766

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مربعی
  • ظرفیت آب: 25007 لیتر
  • طول: 488 سانتی متر
  • عرض: 488 سانتی متر
45,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هم اکنون می توانید استخر پیش ساخته مربعی سازه ای پایه دار اینتکس را با قیمت عالی و کیفیت عالی از سایت نمایندگی محصولات اینتکس در ایران خریداری نمایید.

استخر پیش ساخته اینتکس مدل پایه دار یا سازه ای مربع یکی از محصولاتی است که چندین مزایای فوق العاده دارد. از خصوصیات خاص این محصول می توان به ارگونومی ساخت ان اشاره نمود که علاوه بر داشتن ابعاد بزرگ به صورت مربعی شکل طراحی شده است. در هر چهار سمت این محصول ستون ها و پایه های نگهدارنده این محصول قرار گرفته اند که این محصول را به صورت ایستا نگه داشته اند. هم چنین رنگ اصلی این استخر پیش ساخته و نواحی داخلی ان هم به صورت یکدست ابی می باشد که فوق العاده چشم نواز است. در کنار این موارد باید به جنس این استخر هم اشاره کرد که ساخته شده از نوع الیاف شمعی برزنتی می باشد. هم چنین این محصول دارای پمپ تصفیه آب دو تکه فیلتر کاغذی و هم چنین نردبان نیز می باشد که از خصوصیات این استخر به شمار می رود. علاوه بر این ها این محصول ضمانت و خدمات پس از فروش شرکت اینتکس تهران را هم در بر دارد. هم اکنون می توانید این محصول فوق العاده را از سایت نمایندگی محصولات اینتکس در ایران خریداری نمایید.

این محصول یکی از معدود استخرهای پیش ساخته مربعی می باشد که به خوبی توانسته است مورد توجه افراد قرار بگیرد و در همان ابتدای ورود به بازار با استقبال های گسترده ای رو به رو شده است . استخر پیش ساخته فوق از ستون های مقاوم و البته ضخیم آلومینیومی بهره می برد که به راحتی فشار بالای آب را نیز بر روی دیواره ها مهار می کند . برند اینتکس در ساختار دیواره های این محصول از پوشش سه لایه برنتی به همراه رویه ای الیاف شمعی استفاده کرده است که علاوه بر سازگاری بالا با پوست بدن افراد و همچنین ضد حساسیت بودن ، مقاومت ایده آلی در برابر ضربه نیز خواهد داشت . با توجه به بررسی های صورت گرفته می توانید از این استخر پیش ساخته در دو حالت روکار و توکار با خیالی راحت استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید .

یکی از مزیت های این استخر پیش ساخته را می توان وجود پکیجی کاملاز لوازم جانبی به همراه آن دانست ، جایی که یک پمپ تصفیه آب فیلتری مخصوص اینتکس برای شما قرار داده شده است که می تواند آبی شفاف و زلال را به راحتی پدید آورد تا با خیالی راحت برای انواع پوست های مختلف نیز بتوانید از آن استفاده کنید . علاوه بر پمپ تصفیه می توان یک درپوش و زیرانداز برزنتی را درون بسته بندی این محصول مشاهده کرد که درپوش از ورود آلاینده ها به داخل آب استخر و زیرانداز نیز از سایش بدنه استخر با زمین به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . حجم آب داخلی این استخر 25007 لیتر می باشد که دارای دریچه تخلیه است و علاوه بر استفاده های تفریحی می توانید در بسیاری از صنایع همچون پرورش ماهی و ذخیره آب کشاورزی نیز از آن استفاده کنید .


استخر پیش ساخته اینتکس سازه ای سایز 122*488*488

استخر پیش ساخته اینتکس سازه ای سایز 122*488*488 جایگزین مناسبی به جای استخر های قدیمی و بتنی است که دارای سازه های آماده نصب می باشد و از دو بخش پایه های نگه دارنده و بدنه اصلی تشکیل شده است. این استخر پیش ساخته در زمان لازم به راحت ترین روش احداث می شود و قابل بهره برداری می گردد به طوری که با وجود بدنه بزرگ آن قادر به ایجاد فعالیت های مختلف آبی هستید و با داشتن این محصول هزینه های تشکیل مجموعه های آبی را نیز کاهش می دهید. استخر آماده برای استفاده محلی بزرگ نیاز دارد و در این مکان ها قادر به استفاده است و عمق مناسبی به جهت تمرین ورزش شنا نیز داشته و می تواند برای افراد مفید باشد. این استخر پیش ساخته توانایی قرار گیری به صورت تو کار را نیز دارد و می تواند در داخل زمین برای مدت زمان طولانی تری حفظ شود و از آسیب خوردن به بدنه جلوگیری شود. برای آشنایی بیش تر با استخر هایی که آماده نصب هستند و بخش های آماده دارند با ما همراه باشید.


کارایی مطلوب استخر پیش ساخته

یکی از ویژگی هایی که در این استخر پیش ساخته ایجاد شده است و قابلیت آن برای تعداد زیادی از افراد مورد اهمیت است نحوه احداث آن می باشد که به این طریق محل قرار گیری آن نیز متفاوت بوده و در محل های گوناگون زیادی قادر به استفاده می باشد. این استخر پیش ساخته را می توان در  محیط های باز بر روی سطوح راه اندازی کرد و از مزیت های آن استفاده نمود ولی در برخی از موارد و بر حسب علاقه افراد امکان احداث آن در داخل زمین نیز وجود دارد. در این زمان محوطه لازم را انتخاب کنید این محوطه می تواند محیط های سر بسته مانند سالن های ورزشی و پارکینگ هایی که دارای فضای باز هستند نیز می باشند. در این محوطه ها به میزان لازم زمین گود برداری می شود و محصول در داخل آن نصب می گردد. مزیت وجود این نوع استفاده از استخر پیش ساخته این است که طول عمر بدنه بالا می رود و از عوامل محیطی مختلف نیز در امان می ماند و می تواند در طول سال های زیاد قابل استفاده گردد.


توری ایجاد شده در داخل بدنه

محصول مورد نظر به شکل مربع می باشد و ارتقاع 122 سانتی متری نیز دارد. این بدنه فضای مفیدی برای بازی و تفریحات آبی داشته و می تواند به بهترین شکل برای آن ها محیط را مناسب کند. در داخل بدنه محصول توری قرار داشته که کل فضای داخلی را اشغال می کند. این توری باعث می شود در داخل بدنه محصول که لغزنده می باشد افراد سر نخورند و اتفاقات بدی شامل حال آن ها نشود. این توری در زمانی که از محصول به عنوان استخر پرورش ماهی استفاده می شود نیز دارای اهمیت بسیاری است و می تواند برای صید ماهی ها مناسب باشد و به کار گرفته شود. توری با ضخامت بالا است و به آسانی از هم گسسته نمی شود و می تواند طول عمر بالایی مشابه با بدنه داشته باشد.


جنس پایه های نگه دارنده

از آن جایی که استخر پیش ساخته تمامی وزن خود را به علاوه ایجاد استواری و استحکام مورد نیاز مدیون پایه های نگه دارنده می باشد جنس و کیفیت آن برای تمامی افراد مهم می باشد و می بایست از مرغوب ترین جنس تشکیل شده باشد. این پایه ها از جنس آلومینیوم ضد زنگ هستند که در مجاورت با آب و رطوبت از بین نمی روند و دچار پوسیدگی نمی شوند و می تواند در طول عمر بالای محصول نیز نقش داشته باشد. این پایه ها رنگی ثابت دارند که در زیر اشعه های خورشید نیز تغییر نمی کند و به شکل اولیه خود باقی می ماند.


خرید

استخر پیش ساخته اینتکس سازه ای سایز 122*488*488 به شکل مربع دارای کیفیت مطلوب در شرکت بزرگ اینتکس تهران وجود دارد  علاقه مندان می توانند با مراجعه به آن جا محصول را خریداری کنند.

نوع
مربعی
ظرفیت آب
25007 لیتر
طول
488 سانتی متر
عرض
488 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
جنس پایه ها
آلومینیوم
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
دو تکه فیلتر کاغذی
درپوش
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
دارای ضمانت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراه
بسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...