استخر پیش ساخته ویلایی بست وی سایز 274*122

Bestway 56716

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
76,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ویلایی بست وی سایز 549*274*122 به همراه پکیج کامل لوازم جانبی مورد نیاز برای نصب و راه اندازی و استفاده در مطلوب ترین شرایط به همراه خانواده و یا دوستان می باشد . این استخر پیش ساخته زیبا دارای بدنه ای طرح دار می باشد و با قابلیت کارگزاری به صورت روکار و توکار توانسته است توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب نماید . البته درست است که این استخر قابلیت نصب توکار را نیز دارد اما به دلیل طراحی بدنه زیبا و همچنین پنجره هایی که در بدنه بیرونی خود دارد در اکثر موارد به صورت روکار نصب می شود و جلوه ویژه ای را به ویلای شما می بخشد . این استخر با بهره گیری از فضای بزرگ داخلی که دارد می تواند مورد استفاده تعداد نفرات بالا قرار بگیرد و حجم آب نود درصدی فضای این استخر بالغ بر 13430 لیتر است که برای تخلیه آن می توانید از دریچه تخلیه بدنه استخر استفاده کنید ، این دریچه قابلیت اتصال شیلنگ را نیز دارد و از آب استخر می توان برای آبیاری درختان استفاده کرد . برند بست وی در ساخت این استخر پیش ساخته همانند سایر استخر های تولیدی دیگر خود از پی وی سی سه لایه البته با بکارگیری الیاف مش در لایه های میانی استفاده کرده است ، جایی که این لایه ها از سوراخ شدگی و همچنین پوسیدگی بدنه به خوبی جلوگیری می کند و طول عمر بالا را برای استخر به وجود می آورد . پایه های استیل این استخر نیز از نوع ضد زنگ و با ضخامت بالا می باشد که به صورت طولی و عرضی در فواصل کوتاهی از هم قرار گرفته اند و وزن های بالا را به راحتی تحمل می کنند . خرید استخر پیش ساخته ویلایی بست وی را با ارزان ترین قیمت و خدمات پس از فروش حرفه ای از نمایندگی اینتکس تهران بخواهید .

  • طول :  549  سانتی متر
  • عرض : 274  سانتی متر
  • ارتفاع : 122 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 13430 لیتر
  • وزن :  92  کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی برزنتی
  • جنس ستون های نگهدارنده : استیل
  • دارای پمپ تصفیه آب 220 ولت
  • دارای نردبان آلومینیومی ضد زنگ
  • دارای درپوش برزنتی استخر

استخر پیش ساخته ویلایی بست وی پنج متری یکی از پر فروش ترین استخرهای پیش ساخته تولید شده در سال جدید میلادی می باشد که توانسته است به خوبی در میان مردم جای خود را باز کند . اگر قصد خرید استخر پیش ساخته را دارید و شکل ظاهری و طراحی بدنه بیرونی آن برای شما اهمیت دارد این استخر پیش ساخته جدید بست وی می تواند بهترین گزینه برای شما به شمار بیاید . این محصول دارای کیفیت ساخته بالا ، لوازم جانبی کامل و همچنین شکل ظاهری متفاوت و زیبا می باشد که جلوه بسیار جذابی را به ویلا و باغ شخصی شما می بخشد . اگر قصد خرید این استخر پیش ساخته بست وی را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا قبل از خرید اطلاعات جامعی را در اختیار شما بگذاریم .

ابتدای این نقد و بررسی باید به سراغ بدنه این محصول برویم ، جایی که در دیواره ها پنجره هایی تعبیه شده است که به شکل فوق العاده ای نمای داخلی و بیرون را به درون استخر مهیا می کند و هم شخصی که درون آب قرار دارد می تواند بیرون را نگاه کرده و بهترین کار این است تا شما نیز در ثبت این لحظه سهیم باشید و عکسی زیبا از آن از محیط بیرونی استخر بیاندازید . بست وی معمولا در استخرهای پیش ساخته خود از بدنه ساده استفاده می کرد ، اما تصمیم بر این شده است تا در این استخر پیش ساخته از بدنه حصیری طرح دار استفاده کند تا علاوه بر تنوع نسبت به سایر استخرهای پیش ساخته توجه افراد بیشتری را به این مدل استخر جذب نماید . باید گفت که اگر قصد راه اندازی استخر پیش ساخته روکار را دارید این محصول بهترین انتخاب برای شما به حساب می آید اما اگر قصد اجرای استخر به صورت توکار را دارید انتخاب های دیگر بهتری در انتظار شماست زیرا حیف است که این طراحی زیبا را بخواهید به درون زمین منتقل کنید .

یکی از مزیت های بزرگ این استخر پیش ساخته لوازم جانبی کامل همراه آن می باشد ، جایی که با خرید پکیح کامل این محصول دیگر نیازی به هیچ خرید لوازم جانبی حس نمی شود . درون پکیج بسته بندی این استخر ، یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری بزرگ دیده می شود ، این پمپ تصفیه قابلیت اتصال به برق شهری را دارد و با قدرت بالای پردازش آبی که دارد باعث می شود تا شفافیت بالا و پاکیزگی استاندارد برای آب داخلی استخر به وجود بیاید . از دیگر لوازم جانبی می تواند به نردبان بزرگ اشاره داشت ، نردبانی که به صورت دو طرفه می باشد و در جهت ورود و خروج راحت تر از آب استخر می توانید از آن استفاده نمایید . درپوش و زیرانداز برزنتی نیز درون بسته بندی این استخر دیده می شود که از زیرانداز در هنگام نصب استخر و از درپوش برای جلوگیری از ورود آلودگی به آب استفاده می شود . باید بگوییم که نصب و راه اندازی این استخر پیش ساخته در مدت زمان بسیار کوتاهی یعنی دو الی سه ساعته نصب می شود و برای نصب آن می توانید از خدمات نمایندگی اینتکس تهران استفاده کرده و یا خودتان آن را با دی وی دی آموزشی قرار گرفته درون بسته بندی نصب کنید .

بست وی از بهترین متریال ساخت استخر پیش ساخته خود یعنی پی وی سی برزنتی جهت ساخت این محصول استفاده کرده است . این نوع بدنه دارای سه لایه پی وی سی برزنتی می باشد که در میان این لایه ها برای افزایش استحکام و مقاومت از الیاف مش استفاده شده است تا در برابر پوسیدگی و سوراخ شدن بسیار مقاوم شود و همچنین نور خورشید و شرجی و رطوبت نمی تواند مشکلی در ساختار بدنه به وجود بیاورد و از این رو می توانید با خیالی راحت از آن در فضای باز باغ و ویلا و همچنین محیط های سرپوشیده خانگی استفاده کنید . خرید استخر پیش ساخته ویلایی بست وی را می توانید از نمایندگی اینتکس تهران با ارزان ترین قیمت و خدمات پس از فروش حرفه ای انجام دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...