استخر پیش ساخته پنجره دار اینتکس intex 26722

intex 26722

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
48,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته پنجره دار اینتکس intex 26722 یکی از زیباترین و خلاقانه ترین محصولات برند اینتکس می باشد که در زمینه تفریحات آبی وارد بازار شده است. این استخر پیش ساخته که دارای متریال درجه یک در ساختار بدنه می باشد، از قطر 427 سانتی متری بهره می برد که برای آب تنی همزمان چهار الی پنج نفره به خوبی استانداردسازی شده است و در این زمینه می تواند بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد. وزن این استخر اینتکس به دلیل بکارگیری متریال سبک در بدنه به خوبی پایین نگه داشته شده است و بالغ بر 67 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن و سهولت در جا به جایی خواهد داشت. در بخش دیواره های این محصول از الیاف شمعی برزنتی استفاده شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار، ضربه و همچنین نور خورشید دارد. این دیواره ها بر روی ستون های آلومینیومی ضد زنگ نگهداری می شود که قطورتر از مدل های دیگر عرضه شده در بازار است و به راحتی می تواند وزن های بالا را بر روی خود مهار نماید. برای پر کردن فضای داخلی این استخر پیش ساخته نیاز به 12756 لیتر آب خواهید داشت که برای جلوگیری از هدر رفت آب و همچنین تخلیه هر چه راحت تر در بخش پایینی بدنه یک دریچه تخلیه با قابلیت اتصال به شیلنگ تعبیه شده است. به همراه این محصول پکیجی کامل از لوازم جانبی شامل پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت بالا، زیرانداز و درپوش برزنتی و همچنین نردبان آلومینیومی ضد زنگ برای شما ارسال می شود که همین حالا می توانید این پکیج جذاب را از نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران سفارش دهید و هر جای ایران که هستید محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

  • قطر : 427 سانتی متر
  • ارتفاع  استخر : 107 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 12756  لیتر
  • وزن : 67 کیلو گرم
  • جنس بدنه : الیاف شمعی برزنتی
  • جنس پایه ها : آلومینیوم گالوانیزه
  • پمپ تصفیه آب فیلتری اینتکس
  • درپوش و زیرانداز برزنتی
  • نردبان آلومینیومی ضد زنگ
  • کد محصول : intex 26722

استخر پیش ساخته پنجره دار اینتکس یکی از جدیدترین و محبوب ترین استخرهای آماده این برند می باشد که در ابتدای سال 2024 به بازار عرضه شده است. این استخر پیش ساخته از ساختارهای یکنواخت استخرهای اینتکس جدا شده است و به خوبی توانسته با طراحی ظاهری زیبایی که دارد دل بسیاری از خریداران را به دست بیاورد. با توجه به استانداردسازی های صورت گرفته بر روی ساختار این استخر پیش ساخته باید گفت که مناسب برای آب تنی خانوادگی البته افراد بالای شش سال می باشد و در این زمینه کاملا بی خطر است. این پکیج استخر پیش ساخته به همراه مجموعه ای کامل از لوازم جانبی برای شما توسط نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران ارسال می شود تا خریدی جامع داشته باشید دیگر نیازی به خرید لوازم جانبی به صورت مجزا نباشد.

حال که صحبت از لوازم جانبی شد باید بگوییم که به همراه این محصول یک پمپ تصفیه آب فیلتری از نوع سایز متوسط وجود دارد که با توجه به قدرت پردازش آبی که دارد به راحتی می تواند آبی شفاف و پاکیزه را برای شما فراهم آورد. میزان آبی که برای پر کردن فضای داخلی این استخر نیاز دارید بالغ بر 12756 لیتر می باشد که حجم کمی نیست. برای جلوگیری از هدر رفت آب دو دریچه بر روی بدنه استخر تعبیه شده است که یکی از آن ها در قسمت کف وجود دارد و با قابلیت اتصال به شیلنگ می تواند در هنگام تخلیه آب به شما کمک کند تا آب را به مسیر دلخواه خود هدایت کنید؛ از این رو بهترین گزینه برای آبیاری درختان باغ شما به حساب می آید. دریچه دیگر نیز برای اتصال پمپ تصفیه به کار گرفته می شود تا برای اتصال پمپ مشکلی نداشته باشید.

علاوه بر پمپ تصفیه آب فیلتری، درون بسته بندی این محصول می توان یک نردبان آلومنیومی گالوانیزه شده را مشاهده کرد که ورود و خروج از استخر را برای همکان از کودک تا سالمند به راحتی امکان پذیر می کند و مطابق با ارتفاع استخر استانداردسازی شده است. بدنه این نردبان به صورت کاملا ضد زنگ می باشد و از این رو با خیالی راحت می توانید از آن در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید. درپوش و زیرانداز برزنتی نیز از دیگر لوازم همراه این استخر می باشند که برای جلوگیری از سایش بدنه استخر با زمین و همچنین ورود آلایندگی به داخل آب کاربردهای ویژه ای دارند.

جنس بدنه نیز از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید استخر پیش ساخته باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید؛ پس در این خصوص باید بگوییم که با توجه به بررسی های صورت گرفته می توان گفت که با متریالی درجه یک در ساخت بدنه رو به رو هستید. جایی که در بخش دیواره ها از الیاف شمعی برزنتی استفاده شده است که به صورت ترکیبی می باشد و علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه، دارای نرمی و انعطاف پذیری فوق العاده ای نیز است. این نوع ترکیب متریال ساختار دیواره به صورت سه لایه می باشد که بدنه را در برابر فشار، ضربه و همچنین نور خورشید به خوبی مقاوم سازی کرده است.

ستون های نگهدارنده این محصول نیز از جنس آلومینیوم گالوانیزه شده ضد زنگ می باشد که از نوع ضخامت بالای آن استفاده شده است تا فشارهای وارده را به راحتی بتواند مهار نماید. این نوع ستون ها با توجه به آلیاژی که دارند قابلیت نصب و راه اندازی استخر به صورت روکار و همچنین توکار را به راحتی فراهم می آورند. با توجه به تست های صورت گرفته می توان گفت که راه اندازی و همچنین جمع آوری این استخر پیش ساخته در مدت زمان یک الی دو ساعته امکان پذیر است و در این مسیر کار سختی را پیش رو ندارید و گفتنی است که در هر جای ایران که باشید برای انجام خدمات نصب و راه اندازی می توانید از کارشناسان با تجربه ما در نمایندگی اصلی اینتکس تهران بهره مند شوید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...